BoardKeeper: Pokud je zerg chytry a nechce se prozradit overlordem tak se neprozradi. Bud se stahne jako rika Pralev (i kdyz i to jsem videl, a snazim se to dat do sve hry, kde hrac najel v dobe, kdy by se mel k nemu dostat overlord a vyscoutoval si toho ovelorda tezicem
) a nebo scoutuje Overlordem prvni pesi cestu a pak az vzduch (mluvi o tom Day9 nebo nejaky jeho host tusim, kdyz poslete prvniho overlorda scoutovat pesi rush a druheho vzduchem, tak oba doleti na misto ve stejnou chvili)
Balty: Dam jen priklad moji uvahy. Kdyz takhle scoutuju proti terranovi, tak kdyz pujdu druhe misto krizem zpatky (ne dokola), tak se se scoutem dostanu jeste za wallin, kdyz pojede treba fast starport (uvidim gas, nebo factory...a kdyz budu mit trosku stesti, tak se tam to SCV chvili zdrzi. Terran, ktery to same pujde cross map, neni samozrejme takovou hrozbou a neni to pro nej ani tak lakave jit 1/1/1. Co se tyka hry proti zergovi, tak porad scoutuju nejdulezitejsi, nejblizsi pozici jako 1. (takze fast pool najdu) a jako druhy pojedu zase diagonalne pres mapu, protoze je to pro me nejvetsi hrozba (fast spire, zerg nebude delat zadny tech, pojede driv 2. plyn, udela par lingu a pojede drony) a mam jeste malou sanci ze me hned SCV zabiji lingove. I kdyby jel nepritel co bude cross 6pool, tak moje pozice je vcelku safe, protoze ke me dobehne az jako na druhou pozici (scout drone neposila, a prvni zautoci na "blind" na nejblizsi rush base...u druhe ma overlorda). Takze tenhle system (ktery teda jezdi vetsina top hracu) 12,3,6 je spise na to aby zjistili co nejdriv kde jsou a ne co jedou (jak tu pises uz na 3 pozici znas umisteni soupere, ale pokud mas smulu, v jedne ze tri her, tak bude presne na pozici vzdusneho rushe a to mu dava dobnou vyhodu).
Plus co me napadlo az ted, tak tim souperi min prozradim kde jsem...pokud nekdo spoleha na "zarucene" scouty (terrani vetsinou posilaji prvniho scouta po 1.SD, tossove, zas co vim, tak po prvni gateway, vzacne po prvnim pylonu). Prijede ke me scout kdyz mam 1/3 raxu tak vim ze je na nejblizsi rush distance. Prijede ke me ke konci stavby rax, je cross...a kdyz se nedostane za wallin (nebo kdyz stavim druhe depo nebo factory) tak je pres klif.
Ale jsou to vsechno jen samozrejme drobnosti, takovehle veci nevyhravaji hry. Jen me zajima jak posilate sve scouty.