StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
Patch 1.1.0 https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=34&t=625 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | vinZzo [ stř 22. zář 2010 19:49:26 ] |
Předmět příspěvku: | Patch 1.1.0 |
Zdravím, co řikáte na nový patch ? Já byl popravdě potěšen (hraju tosse) a zdálo se mi vše dobrý a rozumný. Bohužel dnes po několika zápasech jsem trochu změnil názor. To zpomalení výroby zealotu a warp gatu o 5 vteřin je opravdu citelná ztráta a řekl bych, že v počáteční fázi tosse hodně znevýhodnuje, několikrát po sobě se mi stalo, že jsem jednoduše nebyl schopen vyrobit dostatek jednotek a terran mě masou M&M nekompromisně rozbil. Ve všech případech jsem jel poměrně na armádu zaměřený buildy na jedné bázi. Chápu, že je tam hodně proměných, ale prostě se mi zdá, že ze začátku hry se toss nyní bude muset převážně jen bránit. jinak hraju ligu gold rank 2., soupeři byli převážně platina/gold. co na to řikáte ? |
Autor: | Sklb [ stř 22. zář 2010 20:23:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.1.0 |
Myslim ze ten patch neriesil veci ktore mal riesit, ale riesil veci uplne mimo a velmi zbytocne. |
Autor: | vinZzo [ stř 22. zář 2010 20:33:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.1.0 |
Sklb píše: Myslim ze ten patch neriesil veci ktore mal riesit, ale riesil veci uplne mimo a velmi zbytocne. asi tak spíš ten patch hodně pomohl zergům. zpomalení reaperů, bunkrů, zealotů, warpgatu, vylučuje to v podstatě všechny rushovací taktiky proti zergům a zásadně oslabuje 4gate build, což mi nevadí, jen to opravdu vše hraje zergovi do noty |
Autor: | ondik [ stř 22. zář 2010 20:35:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.1.0 |
viewtopic.php?f=2&t=621 + je k tomu už i novinka na hlavní stránce |
Autor: | _Vandal [ čtv 23. zář 2010 5:49:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak podle me je dobre ze spomalili vyrobu zealotu... hraju za T a ten rush se mi zdal hodne silny... Jinak nvm jak jsi hral proti tomu T ale vetsinou co vidim, tak ze zacatku tossove nemasuji zealoty. Kdyz jsi jel na jednu base mel jsis udelat nejakou sentru a bud pustit nahoru jel pul armady nebo vubec... a rychlejc si technout. Pokud toss kempi v bazi a neni uplnej nub tak ho nejde dobit. Jedine v pozdejsi hre az ho preexpuju. |
Autor: | Chelios [ čtv 23. zář 2010 17:58:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.1.0 |
ja akorad nechapu kdyz vsichni nadavaj na MMM ball scan a muly proc oslabej tanky a BC tim docilili toho ze i ja pojedu MMM |
Autor: | GoodWill [ pát 24. zář 2010 12:36:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.1.0 |
vandal je dalsi humorista terran co sa stazuje ze nevie porazit zakempeneho tossa. Hej, clovece, ved mas transporty, ktore ta (mimochodom) healuju |
Autor: | Merlin [ pát 24. zář 2010 12:57:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.1.0 |
Goodwill. Poč děláš s každého vola. Už vidím borce terrana který jede fast útok s MM a během prvních 6ti minut už má 2 medivaky. On to myslel tak, že v early game se tam jen tak dostat nejde. P zablokuje rampu FF a má klid. |
Autor: | Stealman [ pát 24. zář 2010 14:09:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.1.0 |
Nevím, kam to napsat, tak to napíšu sem .. z trochu jiného soudku. Nevíte jestli se někdo zamyslel nad tím / nebo jestli se o tom někde nepíše vysvětlení. Jak fungují štíty u tosse podle mého ne uplně dobře ? Uvedu příklad... souboj Stalker vs Marauder. Marauder bonus na armorred což stalker je, ale když je jednotka armored tak má jako výhodu to, že má v základu 1 armor (hi-end jednotky i víc). Jenže v tomto zmiňovaném souboji má stalker prvních 80hp štít, který tento bonusový armor nemá a dostává tedy plných 20 damage, podle mě je to blbost aby jedna jednotka těžila z bonusu na armored atribut druhé jednotky a ta druhá nemohla těžit z bonusu v podobě +1 armor. Pokud štít ten armor nepřejímá (což nepřejímá) tak by na něj neměl přeci ani platit bonus vs armored. Osobně si myslim, že na štít by neměl nikdo mít ani bonus ani postih nic. Prostě svoje základní damage. Přijde mi prostě divné že štít trpí povahou jednotky kterou chrání, ale benefity z ní nepřejímá. Je to jen takový plk, ale je to prostě divné. |
Autor: | Moor8 [ pát 24. zář 2010 14:36:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: |
_Vandal píše: Tak podle me je dobre ze spomalili vyrobu zealotu... hraju za T a ten rush se mi zdal hodne silny... Jinak nvm jak jsi hral proti tomu T ale vetsinou co vidim, tak ze zacatku tossove nemasuji zealoty. Kdyz jsi jel na jednu base mel jsis udelat nejakou sentru a bud pustit nahoru jel pul armady nebo vubec... a rychlejc si technout. Pokud toss kempi v bazi a neni uplnej nub tak ho nejde dobit. Jedine v pozdejsi hre az ho preexpuju. jde ho dostat. Pokud má chraněný jen vchod, tak mu můžeš udělat výsadek u báze, jak psal goodwil, nebo zaútočit s banshee. pokud má i tam děla, tak mu pořád můžeš jeho věže zničit za pomoci tanků. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |