Johauna->nenech se odradit, já ze začátku nic nesledoval a prostě jsem hrál, sice tim získáš pár proher ale to je mi jedno, většinu odobrné tématiky jsem si popravdě poprvé našel na tomto foru.
Jedu od začátku za protosse a občas zerga. Pár rad když hraješ za protosse:
1)zkus si nějaké all in taktiky sama udělat, víš jak se cítí tvůj protivník a i když se ti to nelíbí pochopíš jak se proti tomu co nejlépe bránit, já to také nesnáším
2)cannon rush->proti tomu se nedá prakticky zealotama bránit, takže se na ně vykašli, jak mile odhalíš že v základně nic nemá a jede nějakou svinárnu poohlédni se po okolí, po oběvení cannon rushe musíš co nejdříve vytechovat a postavit immortala, je to nejrychlejší přímý counter proti cannonům a než na něj vytechuješ postav 1-2 stalekery a tím zdržuj rozrůstání cannonů k tvé bázi. Po immortálovi je to hračka.
3)proti 6pool rush od zerga nebo něčemu podobnému se dá bránit jediným způsobem, barikádou. Jakmile hraju proti zergovi tak posílám 9 probu na scout a budovy hned od začátku dávám do valu. Po vyscautování rushe zastavím rychle vchod úplně a stavím max rychlostí zealoty se zrychlením samozřejmě a minimálně další gateway. Jde jen o to za každou cenu ubránit vchod, klidně tam pošli i pár probů.
4)od terrana můžeš čekat třeba marináky s hafem scv jako štítem, proti tomu je jasné opět bránit vchod. Proti terranovi se snaž vždycky co nejrychleji ať už jede cokoliv postavit 1 zealota, 1 stalkera a 1 sentry na rampu. Sice se to zdá jako málo ale jde s tím skvěle taktizovat a s pomocí FF rozdělit nebo zdržet protivníkovu armádu na dostatečně dlouhou dobu
5)pokud terran staví proxy barraks a u toho nějaké bunkry tak jedu většinou mass zealoty, zkrátka 3 gatewaye a zrubat ho.
6)ať už protivník jede cokoliv, musíš furt stavět proby a nezanedbávat ekonomiku, po odražení máš většinou vyhráno
Když proti mě jede někdo all in tak se většinou směju protože je to na 95%vyhraná hra. Těch zbývajícíh 5% jsou když má fakt štěstí.