Stealman píše:
Nevím, kam to napsat, tak to napíšu sem .. z trochu jiného soudku. Nevíte jestli se někdo zamyslel nad tím / nebo jestli se o tom někde nepíše vysvětlení. Jak fungují štíty u tosse podle mého ne uplně dobře ? Uvedu příklad... souboj Stalker vs Marauder. Marauder bonus na armorred což stalker je, ale když je jednotka armored tak má jako výhodu to, že má v základu 1 armor (hi-end jednotky i víc). Jenže v tomto zmiňovaném souboji má stalker prvních 80hp štít, který tento bonusový armor nemá a dostává tedy plných 20 damage, podle mě je to blbost aby jedna jednotka těžila z bonusu na armored atribut druhé jednotky a ta druhá nemohla těžit z bonusu v podobě +1 armor. Pokud štít ten armor nepřejímá (což nepřejímá) tak by na něj neměl přeci ani platit bonus vs armored. Osobně si myslim, že na štít by neměl nikdo mít ani bonus ani postih nic. Prostě svoje základní damage.
Přijde mi prostě divné že štít trpí povahou jednotky kterou chrání, ale benefity z ní nepřejímá. Je to jen takový plk, ale je to prostě divné.
funguje to spravne a mas pravdu ze to takhle funguje protoze protosske stity nejsou na stejne bazi jako armor mozna sis vsiml ze maji i rozdilna vylepseni ve forge a sice stity jsou v tomto ohledu horsi ale na druhou stranu marauderovi hp se samy od sebe behem chvile nedoplni stity se doplni