Stealman píše:
Správně .. na drtivou většinu her postačí vyzkoumat stim, zpomalováky pro maraudery a masit MM (2 mariny na 1 mara) a zaútočit dřív, než toss udělá collose. Pokud nevyhraješ okamžitě, minimálně mu způsobíš obrovský ztráty. Pokud budeš dobře kitovat, tak ti s GW jednotkama nezabije téměř nic. A potom je to už jen otázka dalšího silnějšího pushe a GG. 1 collos bez upgradu na dostřel tě neohrozí.
Tohle je pravda jen teoreticky, ano, terran je s tímto v early game silně ve výhodě, ale platí to jen v otevřeném poli. Chytrý protoss ale v takto nevýhodné pozici bitvu nepřijme a bude čekat někde na rampě nebo zúženém prostoru, kde vás dostane za pomocí force fieldů do nevýhody. Jestli někdo chcete můžu vám to ukázat, ale to by ste měli vědět. Je ale pravda že znám terrana co hraje sc2 2 dny a nemohl jsem ho s touhle kombinací jednotek porazit, ale ten nehrál taktkou stim+Amove, ale měl micro které jsem vážně ještě neviděl ani někde na streamu, protože většinou na terrana koukám jen na predyho a ten furt massí tanky
, on hrál prý na nějaké profi úrovni SC:BW hafo let a tak to měl v ruce. I tak jsem si ale připadal trapně když mě 5x za sebou porazí hráč ze silveru.