StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je sob 27. dub 2024 22:45:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 153 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Kríza terranskej taktiky
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2011 14:48:10 
Offline
 Profil

Registrován: stř 18. srp 2010 12:05:39
Příspěvky: 304
ExRaptor píše:
Sú tu rôzne buildy a timingy ktoré su fajn a v erly a mid game sa da snimi hrať vyrovnaná partia oproti iným rasám.
Čo ale ak sa hra presunie do late game? Protosky ball alebo Zerg, ktory switchne na countre Terranskej skladby armady!
Vidím Protos army fajn postavím countre no i tak bez ultimatívneho mikra nemá Terranská armáda šancu, Zerg
ktorý v late game v okamžiku switchne na countre a kým sa pomalá Terran army dostane k jeho base aj v pohode premasiť je silná káva.
Určitý čas som sledoval aj Predyho hry a čo som si všimol jazdí bio ball a snaží sa ukončiť hru najneskôr v mid game.
Buď to teda ja, starý commanďak nechápem pojem stratégia, alebo to s tým SC2 nebude predsa len také ružové a celé SC2 drži len hype a Korea.


Jestli hraješ s Terrany stylem "nechám P namasit 200/200 3/3/3 HT, archony, colosse, zealoty / nechám Z namasit BL/infestory/.../ s dostatkem hatcherek a resourců na trojnásobný remax", tak ano, late game pro tebe bude složitá. Jako terran musíš v early/mid game soupeře držet pod tlakem a tyhle věci mu nedovolit. Jak už jsem tady psal, před ladder resetem bylo v Koreji z top 25 GM 24 terranů, takže to asi nebude tak tragické.

K topicu: co se týče TvZ, doporučuji zhlédnout hry terranů z týmu Slayers z právě probíhajícího MLG, přišli s novým openingem (4 hellioni s BF+8 mariňáků+medivac na elevator do zergova mainu), kterým drtí každého zerga, jsem zvědav, jak to bude fungovat proti Dongraegu.

V TvP zůstává stále nevyřešen 1 base banshee/marine/tank allin. V GSL to vyhrává zhruba v 90 % případů (odrazit jsem to viděl jen v případě HuK vs MMA, kdy to MMA zahrál jak mamlas, jinak by vyhrál a ještě jednu hru vyhrál MC, soupeř to ale taky pokazil+MC pomohla mapa). V GSL up'n'down hrách to terrani použili minimálně 6x a všechny hry s tím vyhráli. Holt bude asi třeba počkat na patch, protože na ten build není nikdo schopen najít ani teoretickou odpověď.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Kríza terranskej taktiky
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2011 14:53:34 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
ondik píše:
Jestli hraješ s Terrany stylem "nechám P namasit 200/200 3/3/3 HT, archony, colosse, zealoty / nechám Z namasit BL/infestory/.../ s dostatkem hatcherek a resourců na trojnásobný remax", tak ano, late game pro tebe bude složitá. Jako terran musíš v early/mid game soupeře držet pod tlakem a tyhle věci mu nedovolit. Jak už jsem tady psal, před ladder resetem bylo v Koreji z top 25 GM 24 terranů, takže to asi nebude tak tragické.


Nenechat soupeře se dostat na tier 3 a namasit výše zmíněné armády ale na nových teplých obřích mapách není zase až tak easy :) A čím nižší liga, tím obvykle méně akční hry a větší problém.

ondik píše:
K topicu: co se týče TvZ, doporučuji zhlédnout hry terranů z týmu Slayers z právě probíhajícího MLG, přišli s novým openingem (4 hellioni s BF+8 mariňáků+medivac na elevator do zergova mainu), kterým drtí každého zerga, jsem zvědav, jak to bude fungovat proti Dongraegu.

V TvP zůstává stále nevyřešen 1 base banshee/marine/tank allin. V GSL to vyhrává zhruba v 90 % případů (odrazit jsem to viděl jen v případě HuK vs MMA, kdy to MMA zahrál jak mamlas, jinak by vyhrál a ještě jednu hru vyhrál MC, soupeř to ale taky pokazil+MC pomohla mapa). V GSL up'n'down hrách to terrani použili minimálně 6x a všechny hry s tím vyhráli. Holt bude asi třeba počkat na patch, protože na ten build není nikdo schopen najít ani teoretickou odpověď.


Ano, co jsem koukal, v replayích tyhle taktiky vypadají dost unbeatable, ale kolik ne-Master hráčů je zvládne dobře provést? :)

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Kríza terranskej taktiky
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2011 16:05:32 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: pon 22. úno 2010 20:50:00
Příspěvky: 42
Velké mapy mění dost podobu hry, mi přijde. Nejvíce na nich vydělávají P a Z.
Solidní P se dostane do late game very easy.

Protossové by se měli před každou hrou omluvit za to, že hrají za nejsilnější a zároveň nejjednodušší rasu. Kdykoliv slyším protosse mluvit o balancu, tak se osypu. Když sem swichnul, tak sem pochopil, že je třeba i mikrovat armádu. Makro je také úplně o něčem jiném. Mám 1000 surovin od všeho. Np. Dám warp a sem na 0. To sem, ale makro král.
Ale nechci si moc stěžovat. Věděl sem do čeho jdu. Prostě si více máknu, ale hru si více užiji.
Zas má P trest v tom, že musí hrát skoro nonstop nejobtížnější matchap ve hře. P vs P.

_________________
Obrázek
BoFFineK.869 Starcraft2 ID


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Kríza terranskej taktiky
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2011 17:19:35 
Offline
 Profil

Registrován: úte 25. led 2011 18:11:15
Příspěvky: 8
ondik píše:
ExRaptor píše:
Sú tu rôzne buildy a timingy ktoré su fajn a v erly a mid game sa da snimi hrať vyrovnaná partia oproti iným rasám.
Čo ale ak sa hra presunie do late game? Protosky ball alebo Zerg, ktory switchne na countre Terranskej skladby armady!
Vidím Protos army fajn postavím countre no i tak bez ultimatívneho mikra nemá Terranská armáda šancu, Zerg
ktorý v late game v okamžiku switchne na countre a kým sa pomalá Terran army dostane k jeho base aj v pohode premasiť je silná káva.
Určitý čas som sledoval aj Predyho hry a čo som si všimol jazdí bio ball a snaží sa ukončiť hru najneskôr v mid game.
Buď to teda ja, starý commanďak nechápem pojem stratégia, alebo to s tým SC2 nebude predsa len také ružové a celé SC2 drži len hype a Korea.


Jestli hraješ s Terrany stylem "nechám P namasit 200/200 3/3/3 HT, archony, colosse, zealoty / nechám Z namasit BL/infestory/.../ s dostatkem hatcherek a resourců na trojnásobný remax", tak ano, late game pro tebe bude složitá. Jako terran musíš v early/mid game soupeře držet pod tlakem a tyhle věci mu nedovolit. Jak už jsem tady psal, před ladder resetem bylo v Koreji z top 25 GM 24 terranů, takže to asi nebude tak tragické.

K topicu: co se týče TvZ, doporučuji zhlédnout hry terranů z týmu Slayers z právě probíhajícího MLG, přišli s novým openingem (4 hellioni s BF+8 mariňáků+medivac na elevator do zergova mainu), kterým drtí každého zerga, jsem zvědav, jak to bude fungovat proti Dongraegu.

V TvP zůstává stále nevyřešen 1 base banshee/marine/tank allin. V GSL to vyhrává zhruba v 90 % případů (odrazit jsem to viděl jen v případě HuK vs MMA, kdy to MMA zahrál jak mamlas, jinak by vyhrál a ještě jednu hru vyhrál MC, soupeř to ale taky pokazil+MC pomohla mapa). V GSL up'n'down hrách to terrani použili minimálně 6x a všechny hry s tím vyhráli. Holt bude asi třeba počkat na patch, protože na ten build není nikdo schopen najít ani teoretickou odpověď.

Správny balance je o rovností šanci na výhru v každej fáze hry za každú rasu predsa nie?
Ked je P a Z v late taký unstoppable by mal byť Terran v early alebo mid unstoppable na oplátku voči late co podla mňa ani zdaleka nie je.
A tie sladké reči o rozdielnosti strán oproti C&C kde si to Zerg frci hlavne v early a nie v LATE, Protos až v LATE a T viac menej len defend strana.
Celkovo je v SC2 vidiet ustrachaný balance, kde sa tvorcovia nechali zastrašit komunitou.Reaper dojebaný a čo také Battlecruisre a Cariere.
Zbytočné jednotky použiteľnosť nulová a veru v late by T taky BC aspon pred nerfom vyrazne pomohol.
Ľutujem tých 60€ za nevybalancovanú hru aspoň podla mňa.Za pár € som mohol prášiť RA2 na novo spustených serveroch Xwis.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Kríza terranskej taktiky
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2011 17:28:09 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Dalsie cry more, ze vas to vobec navi vypisovat. Si top master ze places nad balancom? Ak ni, tak ta balance vobec nemusi zaujimat. Pre nas v nizsich ligach sa za kazdym pocit z imba skryva len slaby skill.

Anyway, odinstaluj tu hroznu hru a bud rad ze si na jej nedostatky prisiel uz po kupe prvej casi. Usetril si tym dalsich 120 eciek za datadisky.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Kríza terranskej taktiky
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2011 23:10:28 
Offline
 Profil

Registrován: stř 18. srp 2010 12:05:39
Příspěvky: 304
ExRaptor píše:
Ked je P a Z v late taký unstoppable by mal byť Terran v early alebo mid unstoppable na oplátku voči late co podla mňa ani zdaleka nie je.
A tie sladké reči o rozdielnosti strán oproti C&C kde si to Zerg frci hlavne v early a nie v LATE, Protos až v LATE a T viac menej len defend strana.
Celkovo je v SC2 vidiet ustrachaný balance, kde sa tvorcovia nechali zastrašit komunitou.Reaper dojebaný a čo také Battlecruisre a Cariere.
Zbytočné jednotky použiteľnosť nulová a veru v late by T taky BC aspon pred nerfom vyrazne pomohol.
Ľutujem tých 60€ za nevybalancovanú hru aspoň podla mňa.Za pár € som mohol prášiť RA2 na novo spustených serveroch Xwis.


WTF?

Tak to zkusím jinak

Jsou 2 možnosti:

a) terrani jsou underpowered chudáčci, kteří v early/midgame nemůžou nic dělat a v lategame dostávají na frak. A to, že terrani mají ve více než 12 000 turnajových hrách proti P/Z konstantně od uvedení starcarftu 2 winrate nad 50 % (přičemž s postupem času se to blíží přesně 50 %) je způsobeno pouze tím, že za ně hrají nadlidi, pro které jsou ostatní rasy příliš jednoduché.

NEBO

b) tvé chápání hry je na příliš malé úrovni, abys mohl objektivně ohodnotit, co je vyblancovaného a co není (ale z toho si nic nedělej, s objektivním hodnocením hry mají problém i masteři, jak je tady vidět).


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Kríza terranskej taktiky
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2011 23:41:22 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Zopakuji jeste jednou, kdo nema zkusenosti z high diamond/masters, nebo nevidel ten milion replayu, tak proste nema pravo mluvit. Uspesny podnikatel, ktery ma 40 zamestnancu, si necha taky proadit od top managera, resp. od podobne uspesneho podnikatele...maximalne od nekoho kdo problematiku studoval (a tim samozrejme nemyslis statni skoly). Kdokoliv si mysli ze muze cokoliv poradit ci sdelit, tak by si mel uvedomit ze to nema vahu.

A ted k jednotlivym bodum:
1.) Swen: Nesleduji replaye kvuli mikro trikum, a kazdy kdo z one "pralesni" ligy ano, tak by mel prehodnotit svuj pohled na hru. Replay je tu k tomu aby se clovek poucil, kolik je schopny toho zhruba uzivit, co se ted hraje, a cemu je treba se ted branit (napr. za zergy massmutas, za terrany helioni, za archoni...oproti tomu co se objevovalo pred pul rokem)

2.) Exraptor: Pokud by hra byla v kazde fazi hry vybalancovana podle tebe, tak by tu neexistovalo nic jako timing attack, tedy utok v nejak vyhodnou dobu, coz je treba pro terrana zaklad jeho hry (nedokazu si predstavit co bych delal bez stim timing attacku)...nevim co si hral v C&C ale nechapu ze sis neco, jak rikas po deseti letech neprinesl do SC2. Ja osobne sem hraval driv AoE2...a odnesl sem si leccos...

btw. ty jako "stary komandak" nehcapes pojem strategie!! Proc byl vzdycky SC:BW nebo treba W3 vzdycky oblibenejsi, zadanejsi, hranejsi a slavnejsi, jsou to opravdove strategie. SC2 je nastupce obou ;) Takze hokej je jen nafouknuta bublina, floorball rulez :D (jen mensi prirovnani...)

3.) Goodwill: Day9 byl jednim z nejlepsich nekorejskych hracu historie SCBW, a rozhodne americkou jednickou. Neni to jen nejaky teoretik, dosahl toho o cem spoustu soucasnych hvezd muze jen snit.

4.) Prave probihajici MLG ukazuje, ze se da hrat i TvZ v late game (viz. MVP vs. DRG 3 base vs. 5 base...). Btw. pro vsechny cry posty tak na onom MLG je 5 terranu v 6 nejlepsich hracich o necem svedci ;)

Less QQ, more PEW PEW

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Kríza terranskej taktiky
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2011 23:42:34 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Citace:
Exraptor

Netusim, jak na tom jsou Generals, ale vim ze ty novejsi dily spocivali v toceni counter jednotek a v tom, kdo ztratil mene. To SC2 funguje na uplne jinym principu, takze bych pojem strategie moc nerozmazaval.
PS: ocividne tu hru moc nechapes, jak ctu tvoje dalsi nazory

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Kríza terranskej taktiky
PříspěvekNapsal: pon 01. srp 2011 2:15:22 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Stoky píše:
Btw. pro vsechny cry posty tak na onom MLG je 5 terranu v 6 nejlepsich hracich o necem svedci ;)

a gsl vyhral zerg, tyhle obsazeni o nicem nevypovidaji ;)

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Kríza terranskej taktiky
PříspěvekNapsal: pon 01. srp 2011 6:08:20 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Stoky píše:
Zopakuji jeste jednou, kdo nema zkusenosti z high diamond/masters, nebo nevidel ten milion replayu, tak proste nema pravo mluvit. Uspesny podnikatel, ktery ma 40 zamestnancu, si necha taky proadit od top managera, resp. od podobne uspesneho podnikatele...maximalne od nekoho kdo problematiku studoval (a tim samozrejme nemyslis statni skoly). Kdokoliv si mysli ze muze cokoliv poradit ci sdelit, tak by si mel uvedomit ze to nema vahu.
...

TL; DR - Bullshit, that's why the sc2 community is so fucked up.

OK, teď česky. Tohle je největší kravina, co tu snad kdo kdy postnul. Komunita a obecně přístup by měl být takový, že by správný názor měl být o diskusi a jeho podpoření fakty a argumenty. Ano, top master si rozhodně nemusí nechat radit od silvera, ale taky nikdy nevíš, co bude z toho silvera příští měsíc, jenom na to zrovna teď nemusí mít. Tzn. že teď radit ee a příští měsíc jo-o? Co to je za kravinu, to si jako za měsíc člověk stihne změnit názory? (ok, silver -> top diamond za měsíc je možná extrém, ale proč ne? :P) Navíc ti tady ten silver může jenom tlumočit názor, který někde slyšel(day9 např.), potom to taky nemá validní váhu? Je spousta lidí, co o problematice ví dost a o jejich úrovni víš houby a umlčovat je preventivně, proč?
A navíc snad každý rozumný člověk si umí ty rady přebrat a sám se rozhodne, které si vezme k srdci a které ne. Ale kecat mu do toho může každý - on občas pohled amatéra stojí za to. Jak zní krásné moudro - jak víš, že něco nejde, dokud jsi to nezkusil? A newbie/noobik má názor, který jde dost solidně mimo, ale občas se mezi nimi vyskytuje základ pro naprosto boží skopičiny(akorát se to musí drobet upravit).
Tohle, co tu píšeš, je přesně ten důvod, proč jsem poslal sc2 komunitu k šípku - už od bety. Všichni si myslí, že mají pravdu, takže diskuse v zásadě neexistuje a ti, co jsou zrovna někde nahoře, tak argumentují stylem "nejsi diamond 1500+, nemáš právo na názor". V betě jsem úmyslně repostoval každý dobrý názor, který jsem viděl a spoustu lidí to očividně štvalo - že "omg, silver může mít i dobrý názor"...

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 153 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz