StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

TvP - strategie, buildy, countre
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=33&t=574
Stránka 8 z 33

Autor:  Jonas [ úte 08. úno 2011 0:44:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: TvP - strategie, buildy, countre

já bych raději udělal jednu sentry navíc za ten gas(GS sebere 2dmg od marináka a upgrade jen 1 ne?) a celkově je podle mého důležité s teranem okolo té 7-8 minuty hry bojovat i jinde než na rampě a opravdu začít pokoukávat po expě..

Autor:  Stealman [ úte 08. úno 2011 1:21:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: TvP - strategie, buildy, countre

Jestli udělat upgrade, další sentry, nebo třeba šetřit na charge prozealoty .. to je vždy dylema, ale to už bychom asi odbíhali od tématu, protože každá situace je jiná a pro každou je ideální něco jiného. Takže o tom bychom se neměili hádat. A co si myslíte o fast colossovi ? (když pomineme ty super fast rushe) mě přijde bez upgradu na range colossík docela snadno zničitelnej když je MM pár marauderů .. oni mají range jen asi o 1 menší a když je nastimuje tak to jde dost rychle. Po kolika colossech je dobrý dělat ten range upgrade?

Autor:  Noall [ úte 08. úno 2011 1:31:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: TvP - strategie, buildy, countre

nerikam, ze ten kanon je uplna blbost, ja proste mam jenom radsi neco, s cim muzu hybat, nez neco, co mi permanentne sedi na jednom miste (i kdyz to brani rampu) a ona jak prijde skupinka MM se stimem kolem te sedme minuty, tak spis nez kanon potrebuju sentry na FF a GS a zeloty (vetsina terranu proti mne zatim nastesti po te rampe nahoru leze nehlede na sentry:), pak uz vetsinou neni problem mu armadu rozdelit, popr. ji sevrit celou - a k tomu prave potrebuju zeloty a FF) ...jinak upgrade takhle brzo se mi nejak nezda, teda nemam to nicim overene a diskuzi o tom se necetl, ale radsi mam v tehle fazi nejakou jednotku navic...a jeste - u banshee ti jeden kanon nepomuze, resp. ne takovy, ktery zaroven chrani rampu, terran to proste obleti a nici proby/pylony/cokoliv mimo dosah kanonu - proti banshim uz je nutne je vyscoutovat (nebo vytusit :) ) a postavit robo...

Autor:  Noall [ úte 08. úno 2011 1:38:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: TvP - strategie, buildy, countre

Stealman píše:
Jestli udělat upgrade, další sentry, nebo třeba šetřit na charge prozealoty .. to je vždy dylema, ale to už bychom asi odbíhali od tématu, protože každá situace je jiná a pro každou je ideální něco jiného. Takže o tom bychom se neměili hádat. A co si myslíte o fast colossovi ? (když pomineme ty super fast rushe) mě přijde bez upgradu na range colossík docela snadno zničitelnej když je MM pár marauderů .. oni mají range jen asi o 1 menší a když je nastimuje tak to jde dost rychle. Po kolika colossech je dobrý dělat ten range upgrade?


...a o jake fazi se bavime?...setrit na charge ted na zacatku, to imho neni dobry napad (ted nevim cenu twilight ale charge je 200/200)...co se colosse tyce, je fakt, ze bez toho range je takovy jalovy :)...ale pokud toho MM neni moc, tak to zvladne i bez upgradu...pokud je jich vic, tak si prisel o 300/200 :)...tedy pokud nevyuzijes cliffu apod...btw by me taky zajimalo, kdy jit na ten upgrade pro nej... jinak, taky ste si vsimli, jak se diskuze TvP zmenila na PvT :)...i kdyz on z toho vlastne muze tezit i ten terran :)

Autor:  saltazar [ úte 08. úno 2011 1:41:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: TvP - strategie, buildy, countre

Fast colos build se mi dříve líbil, ale v dnešní době v diamond lize a víš, je opravdu nepoužitelnej, protože to prostě neubráníte. Colos je výborná zbraň, ale bohužel není moc kontaktní, takže před sebou musí mít nějaký ten štít z gate jednotek nebo mít terréní výhodu, obojí je beztak k ničemu když nemá vylepšený dostřel. Já jsem v PvT změnil taktiku, standartní opening je 3gate+ robo a když potřebuji něco s plošnou damage jedu spíše na HT a colosy až v late game.

Co se týče toho upgreadu, tak mimo toho fast colose ho upgreaduji většinou po prvním colosovi.

Autor:  Zenedar [ úte 08. úno 2011 10:59:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: TvP - strategie, buildy, countre

nevim proc se tady porad resil cannon na rampe kdyz je to absolutni nesmysl neni duvod ho delat odrazi to bez ztrat na probach jen jednotkama pookud otevrete standartne 12 gate 14 gas 16 pylon 17 cyber core 18 zealot tak hned jak se vam zealot dodela muzete delat stalkera a terran proste nema sanci prijit s marinakem a marauderem aby vy jste tyhle dve jednotky nemeli porad jste scoutovali probou a meli by jste ji mit kdyz jste utekli pred marinakem bud pred jeho mainem aby jste videli kdyz vyrazi a nebo u xel nagy takze kdyz jste neco failnuli a stalkera delate pozdejs porad mate chrono boost aby jste to dohnali jinak to na pohodu stihnete i bez toho a pokud on ceka na druheho maraudera tak je to cajk uz mate sentry a kdyz vezme dve scvcka tak si vemte dve proby nic porad neztracite a drzite si naskok probe diky chrono boostovani nexusu takze secteno podtrzeno nema to cenu cannon je uplna blbost za tech 400 100 si terran hodi expu a premacruje vas protoze se i hrava dost build 2 racks expanze s timhle pushem kterej ma za ukol vam zabit co nejvic probe aby ziskal vyhodu v tezarich a k tomu fast colossovi driv se to hravalo tedko uz moc ne terrani se naucili posialt nekolik marauderu na colossa a zbytkem kosit vsechno ostatni pokud pushnuje nejakym napr 4 racksem na dvou bazich kdyz otevrel 1 racks expa tak vam ani dva colossove bez upgradu nepomuzou kdyz terran am spravnej timing

Autor:  Stealman [ stř 09. úno 2011 0:19:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: TvP - strategie, buildy, countre

Tak schválně .. zkuste sem někdo hodit replay TvP .. kde vy budete toss a terran bude Insane AI, on jede vždycky MMM takže někdo zlušenej můžete názorně ukázat jak to odvrátit pomocí GW jednotek. Zkrátka jak proti tomu hrát. Já to dneska zkoušel několikrát a uspěl jen ve 3 případech.

1 - beton kanonama + void raye
2 - ultra rychlý rush 2 zealotama když on měl 2 mariny a posílání dalších a dalších zealotů, prostě co nejrychlejší zealot rush
3 - pár kanonů, rychlý tech na robo path a stavět jen immo+collos

Takže tohle fungovalo .. ale je to jen zneužití "hlouposti" AI, ani jedna z těchto taktik proti živému hráči nefunguje.
ad 1 - pokud vidí beton a voidy, massí marinu + vikingy = no chance
ad 2 - každý terran se wallne a ti zealoti se tam nedostanou
ad 3 - lidský terran by doplnil pár vikingů vždy když vidí colose

Zkrátka jsem nad AI nikdy nebyl schopen vyhrát s tím standardním GW army buildem se sentry co hlídá rampu. Párkrát jsem ho dole zdržel ale prostě masil, expandoval a neměl jsem šanci nic dělat. Tak prosím pokud by se vám chtělo, zkuste to a postněte replay dík :) Rád se z něho přiučim.

Autor:  satik [ stř 09. úno 2011 0:46:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: TvP - strategie, buildy, countre

Stealman píše:
Tak schválně .. zkuste sem někdo hodit replay TvP .. kde vy budete toss a terran bude Insane AI, on jede vždycky MMM takže někdo zlušenej můžete názorně ukázat jak to odvrátit pomocí GW jednotek. Zkrátka jak proti tomu hrát. Já to dneska zkoušel několikrát a uspěl jen ve 3 případech.

1 - beton kanonama + void raye
2 - ultra rychlý rush 2 zealotama když on měl 2 mariny a posílání dalších a dalších zealotů, prostě co nejrychlejší zealot rush
3 - pár kanonů, rychlý tech na robo path a stavět jen immo+collos

Takže tohle fungovalo .. ale je to jen zneužití "hlouposti" AI, ani jedna z těchto taktik proti živému hráči nefunguje.
ad 1 - pokud vidí beton a voidy, massí marinu + vikingy = no chance
ad 2 - každý terran se wallne a ti zealoti se tam nedostanou
ad 3 - lidský terran by doplnil pár vikingů vždy když vidí colose

Zkrátka jsem nad AI nikdy nebyl schopen vyhrát s tím standardním GW army buildem se sentry co hlídá rampu. Párkrát jsem ho dole zdržel ale prostě masil, expandoval a neměl jsem šanci nic dělat. Tak prosím pokud by se vám chtělo, zkuste to a postněte replay dík :) Rád se z něho přiučim.


Insane AI tezi o 20% rychleji

Autor:  Noall [ stř 09. úno 2011 2:03:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: TvP - strategie, buildy, countre

...jenze ucelem sentry pri MM neni drzet ho dole za kazdou cenu, ale naopak ho pustit po rampe nahoru, rozdelit mu na ni armu, nebo ji na ni chytnout celou a nebehnout na ni se zealotama - ti ten push rozkraji rychle...pokud nejde nahoru, je to tezsi - pak to chce dalsi sentry na aspon 2-3 FF a chytit ho pod rampou, nebo technout na immortala, popr. pokud to trva delsi dobu, neni od veci zkusit drop s warp prismem...i kdyz tohle sou zkusenosti z urovne gold/platina...diamond se mi nahoru asi jen tak cpat nebude... ;) ...takze tady at uz se pripadne vyjadri povolanejsi :)

Autor:  Tomkalhotka [ stř 09. úno 2011 2:56:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: TvP - strategie, buildy, countre

Forcefield a jeste jednou forcefield... Pak uz je to o tom kdo umi lepe mikrovat tudiz tvoje prohra je jenom proto, ze spatne ovladas unity. Mikrovat musi hlavne terran tobe staci hazet poradny FF a pulit tim armadu.

Fast Immortal je dobry na raudory. Takze , kdyz netlači moc mariny klidne jed klasicky 3 gate+ robo a chran se FF .

Stránka 8 z 33 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/