StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
Terran vs Zerg https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=33&t=464 |
Stránka 15 z 23 |
Autor: | klayman [ čtv 16. zář 2010 14:21:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Terran vs Zerg |
Jej. Nechapem preco sa tu bavite o tom, ci je scan lepsi alebo horsi a o kolko je observer lepsi ako scan a podobne. Terran ma proste scan a Protoss ma observera. Obidve maju svoje vyhody a nevyhody, obidve sa pouzivaju inac a pre ine situacie. Weezing to pisal tak, ako keby observera nebolo mozne zabit a ze ked spravis jedneho tak vidis celu mapu a uz ta nemusi ziadny scout zaujimat. Preto som na to reagoval. Ocividne asi protossa este nehral a nevie o tom, ze 300 mineralov je casto daleko nizsia cena ako 100 gasu. S takymi ludmi nema zmysel sa ani bavit a uz vobec nie sa s nimi hadat. |
Autor: | T.iN.T.a [ čtv 16. zář 2010 14:35:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Terran vs Zerg |
Ja mam teda radsi obse nez scan. Pokud toss neni lama tak si stejne klicovy budovy da nekam bokem, nebo rovnou nekam proxy gate a starporty. Dokud neni exp. vic tak se stejne neda scanovat nejak casto a o tom ze je potreba mulama kompenzovat tossovo boostovani prob ani nemluvim. Takze mi prijde lepsi postavit raxy a s tema se proletet. Ze zacatku AA vesinou neni dobra a nez to sunda tak se s tim projede vetsi kus zakladny nez by odhalil scan. A samozrejme 200 je levnejsi nez 300 Obs je sice dostupnejsi dyl, ale proti T se stejne casteji jede 2gate robo nez napr. 4gate a za ty prachy to rozhodne stoji. Oproti scanu je vyhoda v tom, ze si ho zaparkuju u rampy a mam prehled jednak co jede, ale predevsim kdy se da jeho army do pohybu. Jasny, ze kdyz nekdo setri a lita s obsem furt sem tam, ze se driv nebo pozdeji provari Sestrelit ho pomoci scanu za 300 neni rozhodne zadna vyhra, ale furt lepsi nez ho tam nechat ocumovat. Ideal jeden u rampy a jeden v mainu chceckuje co jede za tech. btw. Ted sem pri 2v2 dostal terrana a malem sem dojel na DT. Na jednoho sem vyplacal scan a na druhyho uz logicky nezustalo. Eng. bay samozrejme zrovna nepostaveny a stejne pokud si to ten toss aspon trochu hlida tak tu vez ani nedovoli postavit. Zachranil me samozrejme partakovo obs, bejt to 1v1 tak je to GG btw2: ted koukam, ze jsme vlastne v TvZ vlakne takze dobry OT |
Autor: | satik [ čtv 16. zář 2010 14:58:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Terran vs Zerg |
Vim ze jsme OT, ale: hlavni vyhoda T scanu je v tom, ze ho ma navic - ma turretky a ravena a jeste NAVIC jako bonus scan... s obsem se scan neda srovnavat, hlavni vyhoda je v instantnosti - nemusite treba zastavit vyrobu immortala a stavet misto nej obse, nemusite cekat az se dostavi, nemusite s nim doletet na urcity misto a nemusite pri pruletem u soupere se bat, ze vam ho marinou/vezi/cimkoliv sestreli a vam to jen zabere cas a sezere suroviny, proste kdyz se chci nekam kouknout, tak tam budto poslu scvcko a nebo kdyz se tam po zemi nedostanu nebo me souper drzi v bazi nebo cokoliv jinyho, tak jednou (dvakrat) kliknu a vidim co chci videt... a MULE je hezka vec, ale obcas se vyplati vic ten scan, protoze vam dava takovou strategickou vyhodu, ze vam tech 270 mineralu bohate vynahradi |
Autor: | T.iN.T.a [ čtv 16. zář 2010 15:13:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Terran vs Zerg |
Souhlas, vyhoda scanu je v instantnosti a vyhoda obse zase v permanenci Kazdy ma neco do sebe. Scanem sice kdykoliv kouknu kamkoliv, coz zase vidi i nepritel co vidim, takze muze po skonceni scanu, zrusit rozestavenou budovu zatim co ja delam counter a setrim energy na dalsi scan, abych si to potvrdil Dobre zaparkovanej obs am tu vyhodu ze obet nevi, ze je spehovana. Napr. v zakladne nebo u rampy dava po celou hru spoustu informaci permanentne a i v profi zapasech je videt, ze malo kdo si obse ocheckuje.. Navic T pokud nema duvod, tak udrzuje energii mezi 0-50, takze ma vetsinou prave na jeden scan na banshee/DT a casto ani to ne. Druha banshee/DT uz ma vetsinou klid. Kdyz hraju proti P, tak casto zkosim pri pohledu u rampu zoomovat koleckem. Vetsina P v tyhle oblasti parkuje obse a pri zoomu si toho clovek muze se stestim vsimnout, jak se to rozmazne "nad povrchem". |
Autor: | Sklb [ čtv 16. zář 2010 15:14:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Terran vs Zerg |
Weezing píše: To Sklb: Merlin už na svůj profil dával odkaz někde, viděl jsem ho.. a lepší by bylo argumentovat než jen nadávat, potom by si člověk mohl myslet, že už žádné argumenty nemáš a jen seš naštvanej jak tě někdo poráží. Tu nejde o to ci niekoho poraza alebo ci je niektora rasa imba :p V mojom poste len reagujem na jeho vystupovanie na fore E: ako myslis :p |
Autor: | T.iN.T.a [ čtv 16. zář 2010 15:17:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Terran vs Zerg |
Sklb píše: Weezing píše: To Sklb: Merlin už na svůj profil dával odkaz někde, viděl jsem ho.. a lepší by bylo argumentovat než jen nadávat, potom by si člověk mohl myslet, že už žádné argumenty nemáš a jen seš naštvanej jak tě někdo poráží. Tu nejde o to ci niekoho poraza alebo ci je niektora rasa imba :p V mojom poste len reagujem na jeho vystupovanie na fore Tim ze nekomu budes rikat, ze je kokot davas spis obraz o sobe nez o nem... |
Autor: | satik [ čtv 16. zář 2010 15:23:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Terran vs Zerg |
T.iN.T.a píše: Kdyz hraju proti P, tak casto zkosim pri pohledu u rampu zoomovat koleckem. Vetsina P v tyhle oblasti parkuje obse a pri zoomu si toho clovek muze se stestim vsimnout, jak se to rozmazne "nad povrchem". nevim, jestli je to nastavenim grafiky,rozlisenim nebo cim, ale ja nemam problem si obse vsimnout i kdyz se nehybe a nepotrebuji ani hejbat pohledem kamery... |
Autor: | T.iN.T.a [ čtv 16. zář 2010 15:51:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Terran vs Zerg |
satik píše: T.iN.T.a píše: Kdyz hraju proti P, tak casto zkosim pri pohledu u rampu zoomovat koleckem. Vetsina P v tyhle oblasti parkuje obse a pri zoomu si toho clovek muze se stestim vsimnout, jak se to rozmazne "nad povrchem". nevim, jestli je to nastavenim grafiky,rozlisenim nebo cim, ale ja nemam problem si obse vsimnout i kdyz se nehybe a nepotrebuji ani hejbat pohledem kamery... I kdyz vypnes map-hack jo? Ne vazne, jaky mas nastaveni grafiky? Rozlisenim to asi nebude, takze shadery, detaily a tak.. Ja to mam vetsinou na medium-high a nedavno jsem nedokazal presne lokalizovat obse i kdyz jsem si byl jistej, ze se tady nekde mezi tema gatama zastavil |
Autor: | GoRum [ čtv 16. zář 2010 16:40:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Terran vs Zerg |
No vsechny jednotky ktere pouzivaj maskovani pouze tzv lamou svetlo kolem sebe, tutiz jsou pro hrace celkem dobre viditelne. Roli zde hlavne hraje velikost coz prot. obs. celkem nahrava, ale i tak jsem ho nekolikrat v pophode zahled jak mi leti prez bazi a pote pod nej dal marinu a pustil scan. Pokud se nehejbe tek je to horsi, ale i tak jde najit jelikoz tam ma tu animaci jak se mu hejbou ty vrtulky ci to ma v zadni casti. |
Autor: | Cassper [ čtv 16. zář 2010 16:48:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Terran vs Zerg |
Citace: T.iN.T.a píše: Kdyz hraju proti P, tak casto zkosim pri pohledu u rampu zoomovat koleckem. Vetsina P v tyhle oblasti parkuje obse a pri zoomu si toho clovek muze se stestim vsimnout, jak se to rozmazne "nad povrchem". Teda stejně jako satik i já obse (cizího samozřejmě ) vidím když vím kde hleda. Prostě se tam tak nějak divně vlní/láme obraz. ... Když se pohybuje, tak to je pohoda, když stojí, tak to je trochu horší, ale taky se to dá. |
Stránka 15 z 23 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |