StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 28. dub 2024 4:00:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: stř 06. říj 2010 8:51:25 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Takhle to má u zerga každá jednotka. Třeba drona po souboji s probe taky přežije s 1HP, nebo cannon musí do drony vystřelit 3x, protože po dvou výstřelech zbyde 1hp kvuli regeneraci. Nevím jestli se ten první HP regeneruje okamžitě po obdržení dmg, nebo jestli to chvíli trvá, ale skoro bych řekl že první hp regen je hned. Naštěstí zealot s +1 zbraní dělá 18 (*2 = 36) takže dá linga na dvě rány i s touto regenerací :)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: stř 06. říj 2010 9:49:16 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 30. srp 2010 15:15:47
Příspěvky: 149
alieno píše:
Jo jinak k tem carrieram, duvod proc jsou uplne naprd je ten, ze zakladni DMG 5*2 snizuje kazdy armor neskutecne hrube moc... Takze cokoliv s armorem 3 a vic, dostava uplny prd dmg :-) ( (5DMG-3Armor) * 2Utoky ) = 4DMG :-)
lenze to musis brat tak, ze ten carrier ma tych interceptorov 8 ...
jeden upgrade tak napr zvysi celkovu dmg carriera o 16 (8interceptorov*2utoky*+1dmg) .. a tomu neviem ci sa nieco vyrovna

_________________
All your base are belong to us


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: stř 06. říj 2010 10:08:10 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Pokud za P mam v plánu jet carriers tak jedu okamžitěě weapon upgrady to je prostě nutnost. Málokdy se stane že má soupeř armor upg 3. U Carriera je to strašně znát, ale zase vem si tu cenu Carriers 8 interceptory vyjde na 450/250 to je šílená cena. Proti Z ale mají své uplatnění tam jedině mass Corruptorů je ohrozí, jen na T neplatí nic :-D


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: stř 06. říj 2010 10:14:46 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
Carriery jsou imho hodně podceňované... Je jasné, že záleží jak je kdo umí využít.
Chápu, že když se proti Vám Toss zakempí a nic nedělá, tak asi kuje buď Air anebo DT. Pokud teda scoutnete Stargate, ale Void raidy nebo Phoenixy ne a ne přijít, je jasné že máte co dočinění s noobem, který si tam někdo mastí svoje carriery a čeká, že Vás tím pak přejede... Samozřejmě v tomto případě není nic lehčího než si zabrat expy, namassit coruptory a čau nazdar bazar jakmile vyleze... V tomhle případě jsou carriery fakt na nic.
Ale když si zahrajete proti tossovi, který Vás bude neustále lehce tlačit třeba lotama nebo stalkrama tak, že to bude vypadat na klasické warpgate pushe a mezitím si někde tajně postaví 2 stargaty načež doletí s 2 carrierama ve chvíli kdy vy - jelikož jste v defenzívě - máte třeba jen roache nebo lingy... pak je to prostě GG a neuděláte nic

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: stř 06. říj 2010 10:21:16 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Ono jde hlavně o to, jestli ti Carrieři jsou samotní nebo pod sebou mají ground support v podobě Zealotů a Stalkerů. To pak s trochou mikra zásadně mění situaci :)

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: stř 06. říj 2010 11:23:21 
Offline
 Profil

Registrován: stř 18. srp 2010 12:05:39
Příspěvky: 304
MaHi píše:
Ale když si zahrajete proti tossovi, který Vás bude neustále lehce tlačit třeba lotama nebo stalkrama tak, že to bude vypadat na klasické warpgate pushe a mezitím si někde tajně postaví 2 stargaty načež doletí s 2 carrierama ve chvíli kdy vy - jelikož jste v defenzívě - máte třeba jen roache nebo lingy... pak je to prostě GG a neuděláte nic


Takováto situace ale reálně nemůže nastat.. spočítej si, kolik stojí 2 stargaty, fleet beacon, 2 carriery + interceptoři, nehledě na délku výroby, když toss tolik investuje tak a) zerg ho je schopen při dobrém timing (tj. během výroby carrierů) snadno přejet, nebo b) je tak pozadu, že by ho toss rychleji porazil, kdyby všechny minerály + gas investoval do normálního vojska.

Carriery jsou mnohem míň efektivní, než v SC1, myslím, že ve hrách budeme spíš vídat mothership než carriery (v GSL nebyly ani v jedné hře)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: stř 06. říj 2010 11:29:53 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
Tak určitě proti dobrému zergovi je to fail... :) nicméně i zerg se dá hodně zpomalit ( pylon a 2 canony pod rampu ) a celkově se dá při dobré a rychlé expě a dobrému wallu na ty carriery technout ... ale je to těžké to zas jo

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: stř 06. říj 2010 11:55:00 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Pravda pravda, proti Zergovi se Carrieři jakž takž využít dají, protože T má dost light jednotek a na ty toss nic moc nemá. VR sou dobrý na armored, stejně tak immo i stalkeři. Carrier je takovej univerzální likvidátor, ale potřebují čas a materiál. Osobně se k nim dostávam až v době 2 exp, nebo když se mi povede zerga nějak hodně zpomalit. Ono stačí mit třeba jen 3 carriery a stačí to na haldu hyder, ale je nutné mít +3 weapon upgrade, potom dělá každý interceptor 16 dmg, zatimco bez upgradu 10 a to je zatracenej rozdíl :) Ale jak tu někdo napsal, docela dobrý je mít k nim pozemní armádu, mě typicky přebývají krystaly, takže dostavuju zealoty pod ty carriery a nebo ta mateřská, je sice drahá ale je to vždy primární cíl a dá carrierům čas + vortex je dobrej.

K tomu Vortexu, v kombinaci s Carrierama mam velikej problém, že když nasaju do vorta kus soupeřovi armády tak současně těn vort nasaje i téměř všechny moje interceptory (protože náhodně poletují a vždy se dostanou poblíž vortexu), takže během toho co vortex trvá toho moc nezničím. Jak tohle řešíte ?


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: stř 06. říj 2010 12:07:36 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 03. lis 2007 15:50:15
Příspěvky: 119
si si isty stym vortexom ? sice som to hral iba par krat vo 4v4, ale nemal som ten pocit, ze interceptory sa v tom stracaju...

_________________
have no fear, path is written


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: stř 06. říj 2010 12:21:12 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
gwixt píše:
alieno píše:
Jo jinak k tem carrieram, duvod proc jsou uplne naprd je ten, ze zakladni DMG 5*2 snizuje kazdy armor neskutecne hrube moc... Takze cokoliv s armorem 3 a vic, dostava uplny prd dmg :-) ( (5DMG-3Armor) * 2Utoky ) = 4DMG :-)
lenze to musis brat tak, ze ten carrier ma tych interceptorov 8 ...
jeden upgrade tak napr zvysi celkovu dmg carriera o 16 (8interceptorov*2utoky*+1dmg) .. a tomu neviem ci sa nieco vyrovna


To mas pravdu ;-) U zergu se zase hraje na obranu... Btw terrani vlastne taky (diky stitum a +10HP, ono je to % celkem dost).
Sorry, ale techuje se armor vzdycky, a kdyz ty jsi na 3air, tak souper musi byt min na 2, pokud neni nouma, a vidi ze upgradujes o sto pero.

16dmg na jeden interceptor (2*8) pri 3air weapons (v souctu s 8*16 = 128):
- Situace treba vuci ultraliskum (nepocitam to, ze ultralisk nemuze carrier zabit, ale taky ho carrier nikdy nedozene, tedy obrana celkem naprd):
Pri 3levelu upu + carpace (jde parallelne) je to 6armor
(8 - 6)*2 = 4dmg per interceptor * 8kousku = 32dmg :-) to je vtipne na carrier ;-)

- Situace vuci mutaliskum (na 3levelu maji 3armor) + HYDRY (maji 3armor pri levelu 3):
(8 - 3)*2 = 10dmg per interceptor * 8 kousku = 80dmg (2 shooty na jednoho mutaliska na zabiti [120hp]...)

- Situace s corruptorama (na 3levelu maji 5armor):
(8 - 5)*2 = 6dmg per interceptor * 8 kousku = 48dmg ( 5 strel na jednoho [200hp]).

Ta redukce s jednim/dvema/trema/a vic armorama je celkem luxusni... Ale i tak mi to proste prijde nejak malo na jednu drahou jednotku... Nenasel jsem nikde prepocet na DPS (pry je CD 3, tedy snad 3vteriny?, potom by celkove dps bylo (128/3)*1 = 42DPS (proti hydram s 3armor 80/3 = 26.6)
5 hyder (500/250, celkove dmg pri 3weapon =15dmg*5 = 75dmg ,cd 0.83, DPS = (75/83)*100 = 90.36DPS (proti carrier s 5armor 50/83*100 = 60.24)


Na obranu carrieru, maji tunu HP vs 5hyder (kde ale clovek pri prumernem DPS musi pocitat s postupnym ubytkem u poctu zivych hyder ;-D) 300+150stit vs 400hp.
Jeste je fajn na interceptory hazet fungalgrowth ;-) sikovna vec na jejich zastaveni (maji range 2). No proste proti zergovi carrier nedoporucuji, pokud nejede tunu zerlingu, a zapomnel na antiair :-) nikdy je nedozenete, bez focus-fire je nezabijete na jednu ranu (schovaji se/utecou), ultraliskove se Vam vysmeji (a utecou), corruptori Vas znici, infestor Vam ji sebere+zastavi interceptory, a hydry to stejen co corruptori (ikdyz to neni ideal counter).

Nedavno jsem si zahral hezkou funny hru ;-) bylo to takove 4v4, a s spoluhraci jsme pouze techovali, a zabirali expy :-) to stejne souper... souper udelal carriery + air, ultraliskove mu znicili baze + expy, protoze je proste nedohnal...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz