StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
ZvT - strategie, buildy, countre https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=32&t=577 |
Stránka 9 z 9 |
Autor: | Necromancer [ čtv 05. led 2012 19:45:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ZvT - strategie, buildy, countre |
proti Bahnshee je nejlepší mít dvě Queeny na jednu bázi. Je to mnohem lepší anti air, než spore crawler. A pokud po dokončení Lair uděláš i Overseera, jsi chráněn proti cloaked Bahnshee, čímž Terran vyhodil moc plynu za cloak, tudíž moc nemohl techovat a ty máš velkou šanci na úspěch. |
Autor: | satik [ čtv 05. led 2012 19:53:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ZvT - strategie, buildy, countre |
elvis píše: Jak se bránt banshee??? Už po několikáté se mi stalo že mě terran přejel když z jel z jedné báze heliony proti kterým se báním cravlerama a ligama + rychlý tech na lair ale ještě než poslal první heliony zničil mě půlu mainu banshee. Možnost scoutu je téměř mizivá protože stačí tři čtyři mariňáci a s OL se nedostanu ani do čtvrtky jeho báze. Stavět spore cravlery jen tak z rozmaru je taky blost protože když by ty banshee nahodou nejel ztratím spoustu minerálů. Poznat to podle rychlého druhého gasu.... bez šance protože ten gas přijde poměrně v normálním čase ale stejně je to na mě moc rychle a reagovat na ně až když letí je taky sakra pozdě. vlastně netuším jak se dá za zerga efektivn scoutovat terran když chce tak svůj tech neukáže ani bych se roztrhal. V pate minute zacni stavet na expe jeden crawler proti hellionum, postav preventivne 3-4 queeny, kolem 7. minuty do mainu a expy spore a techuj mutalisky, pokud jel nejaky vetsi hellion - banshee push a bude se snazit stale pushovat timhle, tak na nej v 10. minute vyprdnes cca 10 mutalisku a zabijes ho s tim (doplnujes muty samozrejme a nezapomen pak hned hodi treti a pripadne i ctvrtou), pripadne hru dostanes do mid-late gamu. S tim sebevrazednym overlordem bys kolem 4.-5. minuty mel stihnout toho objevit dost (a lingem u rampy), abys poznal, co na tebe chysta. Pokud nebude mit hodne marinaku a 2+ raxy, tak tohle cekej uz automaticky. Takhle to hravam v top 10 diamantu a funguje to celkem bez problemu |
Autor: | jajsemelvis [ čtv 06. pro 2012 0:40:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ZvT - strategie, buildy, countre |
Zdar Má hra trpí hodně na dropy(warpy) při velkém množství expanzí. Navíc jsem se začal setkávat poměrně často s double dropem nebo drop + útak main armádou. dokážete někdo vysvětlit jak se správně zachovat když drop scoutnu třeba na polovině mapy, nebo třeba ještě u soupeře v bázi? případně jak reagovat když už mám v mainu skupinu zealotů krájejících hatcherku? |
Autor: | Necromancer [ čtv 06. pro 2012 1:12:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ZvT - strategie, buildy, countre |
nepustit soupeře dál než na naturálku prostě ho neustále otravovat, aby si žádný drop nedovolil. Jen taková drobná otázka - co jsi za ligu? Já beru za samozřejmost, že Zerg používá Overlordy na mapcontrol. Pokud si je v jednom ballu schováváš v rohu za mainem, tak je vše jasné pokud dokážeš umístit overlordy tam, kam se nedostane creep, není problém včas uvidět a odrazit jakýkoli drop. Pokud máš problém s dropem v čase útoku, zkus spine crawler do těžby, nebo ke každé hatchery 2 Queeny. a co se týče "jak reagovat když už mám v mainu skupinu zealotů krájejících hatcherku" - doporučuji dělat roache a uhnout s workery |
Autor: | Zenedar [ čtv 06. pro 2012 7:04:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ZvT - strategie, buildy, countre |
me se libi jak ti zergove jsou takovy manner v tech nizsich ligach a davaji tomu terranovi sanci tim ze hrajou muty pak se dostanou do masteru a zacnou hrat pana investora coz je vzdycky dobra investice na win necro prosimte uz me vysvetlis proc bronze zerg musi hrat aktivne a master zerg muze kempit kdyz kempeni je lehci? |
Autor: | Necromancer [ čtv 06. pro 2012 11:10:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ZvT - strategie, buildy, countre |
neřekl jsem že kempit musí a že kempení je lehčí. Pouze jsem řekl (tuším, už se mi to přesné znění nechce hledat), že gold a níž, pokud Zerg vsadí v 15. minutě na první push formou deathballu, tak bez zásadních jednotek, které neumí ovládat (winfestor, gglord, bane), prohrál. |
Autor: | Zenedar [ čtv 06. pro 2012 11:24:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ZvT - strategie, buildy, countre |
Zerg co sedí před svou bází na prdeli, je mrtvý zerg. ja si tu praci dal a tohle padlo presne doslova to o kempeni si nerekl ty to rikam ja a obecne to tak logicky ze jen sedet na prdeli ja mnohme lehci nez macrovat bazi a zaroven abusovat soupere jenze zerg je rasa ktera nic takovyho nepotrebuje vzhledem k tomu ze ma nejsilnejsi late a porad nevidim duvod proc se snazit hrat nejaky tezsi abuse kdyz jediny co musim delat je klikat si doma simcity obcas poslat linga ci overseera a kdyz na to prijde mackat F |
Autor: | jajsemelvis [ čtv 06. pro 2012 15:35:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ZvT - strategie, buildy, countre |
Dlouho jsem nehrál a tak jsem spadl do goldu ale díky mmr hraju proti spodku platiny. Jak používat OL chápu spíš moc nerozumím tomu jak se dá dostatečně rychle ukrojit část armády tak abych úplně neoslabil obranu případně když vím že mě soupeř chce rozdropovat jak se zabezpečit. |
Stránka 9 z 9 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |