StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

ZvT - strategie, buildy, countre
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=32&t=577
Stránka 9 z 9

Autor:  Necromancer [ čtv 05. led 2012 19:45:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

proti Bahnshee je nejlepší mít dvě Queeny na jednu bázi. Je to mnohem lepší anti air, než spore crawler. A pokud po dokončení Lair uděláš i Overseera, jsi chráněn proti cloaked Bahnshee, čímž Terran vyhodil moc plynu za cloak, tudíž moc nemohl techovat a ty máš velkou šanci na úspěch.

Autor:  satik [ čtv 05. led 2012 19:53:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

elvis píše:
Jak se bránt banshee??? Už po několikáté se mi stalo že mě terran přejel když z jel z jedné báze heliony proti kterým se báním cravlerama a ligama + rychlý tech na lair ale ještě než poslal první heliony zničil mě půlu mainu banshee. Možnost scoutu je téměř mizivá protože stačí tři čtyři mariňáci a s OL se nedostanu ani do čtvrtky jeho báze. Stavět spore cravlery jen tak z rozmaru je taky blost protože když by ty banshee nahodou nejel ztratím spoustu minerálů. Poznat to podle rychlého druhého gasu.... bez šance protože ten gas přijde poměrně v normálním čase ale stejně je to na mě moc rychle a reagovat na ně až když letí je taky sakra pozdě. vlastně netuším jak se dá za zerga efektivn scoutovat terran když chce tak svůj tech neukáže ani bych se roztrhal.


V pate minute zacni stavet na expe jeden crawler proti hellionum, postav preventivne 3-4 queeny, kolem 7. minuty do mainu a expy spore a techuj mutalisky, pokud jel nejaky vetsi hellion - banshee push a bude se snazit stale pushovat timhle, tak na nej v 10. minute vyprdnes cca 10 mutalisku a zabijes ho s tim (doplnujes muty samozrejme a nezapomen pak hned hodi treti a pripadne i ctvrtou), pripadne hru dostanes do mid-late gamu.

S tim sebevrazednym overlordem bys kolem 4.-5. minuty mel stihnout toho objevit dost (a lingem u rampy), abys poznal, co na tebe chysta. Pokud nebude mit hodne marinaku a 2+ raxy, tak tohle cekej uz automaticky.

Takhle to hravam v top 10 diamantu a funguje to celkem bez problemu :)

Autor:  jajsemelvis [ čtv 06. pro 2012 0:40:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

Zdar
Má hra trpí hodně na dropy(warpy) při velkém množství expanzí. Navíc jsem se začal setkávat poměrně často s double dropem nebo drop + útak main armádou. dokážete někdo vysvětlit jak se správně zachovat když drop scoutnu třeba na polovině mapy, nebo třeba ještě u soupeře v bázi? případně jak reagovat když už mám v mainu skupinu zealotů krájejících hatcherku?

Autor:  Necromancer [ čtv 06. pro 2012 1:12:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

nepustit soupeře dál než na naturálku :D prostě ho neustále otravovat, aby si žádný drop nedovolil.
Jen taková drobná otázka - co jsi za ligu? Já beru za samozřejmost, že Zerg používá Overlordy na mapcontrol. Pokud si je v jednom ballu schováváš v rohu za mainem, tak je vše jasné :D pokud dokážeš umístit overlordy tam, kam se nedostane creep, není problém včas uvidět a odrazit jakýkoli drop.
Pokud máš problém s dropem v čase útoku, zkus spine crawler do těžby, nebo ke každé hatchery 2 Queeny.

a co se týče "jak reagovat když už mám v mainu skupinu zealotů krájejících hatcherku" - doporučuji dělat roache a uhnout s workery ;)

Autor:  Zenedar [ čtv 06. pro 2012 7:04:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

me se libi jak ti zergove jsou takovy manner v tech nizsich ligach a davaji tomu terranovi sanci tim ze hrajou muty pak se dostanou do masteru a zacnou hrat pana investora coz je vzdycky dobra investice na win

necro prosimte uz me vysvetlis proc bronze zerg musi hrat aktivne a master zerg muze kempit kdyz kempeni je lehci?

Autor:  Necromancer [ čtv 06. pro 2012 11:10:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

neřekl jsem že kempit musí a že kempení je lehčí. Pouze jsem řekl (tuším, už se mi to přesné znění nechce hledat), že gold a níž, pokud Zerg vsadí v 15. minutě na první push formou deathballu, tak bez zásadních jednotek, které neumí ovládat (winfestor, gglord, bane), prohrál.

Autor:  Zenedar [ čtv 06. pro 2012 11:24:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

Zerg co sedí před svou bází na prdeli, je mrtvý zerg.
ja si tu praci dal a tohle padlo presne doslova to o kempeni si nerekl ty to rikam ja a obecne to tak logicky ze jen sedet na prdeli ja mnohme lehci nez macrovat bazi a zaroven abusovat soupere jenze zerg je rasa ktera nic takovyho nepotrebuje vzhledem k tomu ze ma nejsilnejsi late a porad nevidim duvod proc se snazit hrat nejaky tezsi abuse kdyz jediny co musim delat je klikat si doma simcity obcas poslat linga ci overseera a kdyz na to prijde mackat F

Autor:  jajsemelvis [ čtv 06. pro 2012 15:35:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

Dlouho jsem nehrál a tak jsem spadl do goldu ale díky mmr hraju proti spodku platiny. Jak používat OL chápu :D spíš moc nerozumím tomu jak se dá dostatečně rychle ukrojit část armády tak abych úplně neoslabil obranu případně když vím že mě soupeř chce rozdropovat jak se zabezpečit.

Stránka 9 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/