StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
zerg https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=32&t=144 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | peta [ stř 22. dub 2009 21:28:54 ] |
Předmět příspěvku: | zerg |
podle mě by se meli zergové posílit hlavě ve vzduchu tam to teda hodně vázne |
Autor: | Protossove-borci [ čtv 23. dub 2009 19:29:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zerg |
peta píše: podle mě by se meli zergové posílit hlavě ve vzduchu tam to teda hodně vázne nevim proc tohle pises do temat mesic, ale budiz. Nesmis cekat od zergu naky high-tech vymakany organicky lode, pac sou to vsechno zivy organismy, letectvo zergu me pride slusny...btw precti si odpovedi Dustina "T-boone" Browedera pro starfeeder.com |
Autor: | ZASZ [ čtv 17. zář 2009 12:28:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zerg |
Tak, rad bych neco povedel o jednotkach jak mi ted pripadaj atd. Uz nakej cas potom co vysel brood sem si ja a verim ze i spousta dalsich co hrajou za zergy rikal, ze by bylo dobry mit nejakou stredne silnou jednotku treba proti lotum na zacatku. Proste něco, co se nerozpadne po prvni zasahu sidgem nebo reaverem, proste neco okolo zivota 200 na zemi, ze to zergum chybi. A ejhle je tu Roach hp 160 dmg 8 plus 8 na bio. Napady ze silnejsi hydrou nebyly spatny ale sotva je neco silnejsi kdyz to brutalne zdrazite a nechate stejny hp a temer i dmg. Takze hydra je zpet takova jak byla, jen lepsi na batly a carriery protoze zabiraj jen 6 mista a sou posileny oproti SC1. Docela nahovno byla hydra proti taktice lig a mutac a to ted bude jeste vic na hovno kdyz ma utok jen 8 a mutac 10 v sc1 mela 10 a mut 9 a hlavne ze rikaly ze hydra ma mit bonusy na muty, mozna by si meli bliz vypicovari americky zatleskat a mit orgac z toho ze ukazou setinku z projektu co nejsou schopny dokoncit vcas. No klid, dalsi veci. Baneling-no coment total sracka ted. Brood lord-zabirajici 2 mista s hp 275 a dmg 25 plus to, ze dela s kazdym utokem broodlingy je preboostlej jak svine, jinak cena a doba vyroby v poho stoji jak ultrac v SC1 a stavi se dele nez ultrac v sc2. Corruptor z 120 hp na 160 z 12dmg na 18 je druhej devourer kompenzujici jeho nevyhodu v sc1 pozdejsi a nakladnejsi a pomalejsi vyroby. (ten se mi libi) Infested terran je ted proste marinak u zergu Broodling-ten taky prosel hokus pokus lejny vyvojaru a nakonec ho nechali jak byl Infestor-spojte gola a wrajta a mate vikinga, spojte defilera a starou queenu a mate infestora. Jen by to chtelo mor nebo swarm nebo jestli se ted bude utok batlu ci carrieru resit pres neutral parasit-co bylo lepsi ukaze az cas. Jinak dobrej napad, ale neco jako mor by k zergum sel. Lurker-temer stejnej, jen lip zapada do konceptu novyho stara, ma vic hp mensi dmg, ale zase bonus proti armored coz se hodi k jeho produkci az po postaveni hive. Jen cekam, ze se jeste zdrazi, protoze je levnejsi hydra a vychazi ted stejne cenove jako v sc1, ale v sc2 ma vetsi dosah a preci jen o 75hp vic. Mutac-vic dmg a nevim presne jak bude fungovat multiple target jestli stejne jak v sc1 tak tam moc rozdil neni. Nydus Worm-kanal co driv nezabral misto v limitu ted uz bude,i kdyz jak ted koukam tak tam zase misto psany nemam takze mozna nic brat nebude jako ovik v tom pripade by byl lepsi. overseer-ale jo proc ne jen komplikovane to co bylo driv jednoduche-detekce plus naky ty lejnicka okolo. changeling-k hovnu jen jinej zpusob nez parazit, stejne se vyplati na pruzkum spis zergling co se da zakopat a bloknout misto pro stavbu pripadne vykopat a vopruzovat, ale co i hovna maj svuj ucel. Queen-Z ultimatni silne jednotky se stal vopruz, na kterej se bude muset ustavicne klikat, aby se dosahlo toho co ma terran a protoss mnohem snaz docileno, a sice rychlejsi produkce jednotek. Kdyby jeji schopnosti mela hlavni budova nebo kdyby je bylo mozne dat jako autocast bylo by to mnohem snazsi, ale o to tu prece nejde co. Roach-Konecne jednotka co ma hlavu a patu, no taky je sestavena z toho co zergum chybelo. Jak sem rikal potreba stredne silneho bojovnika + nakopavac zealotskejch prdeli (cena, hp, dmg stejne, ale rychlejsi vyroba + regenerace a jestli jeste poleze pod zemi tak muze jit charge na prochazku) + je na dalku takze missile attack upgrade nebude mit jen hydra a lurker. Zergling-furt melou o lepsim utoku, ja sem nic poradne nevidel a na mariny s hp bonusem budou jeste vic k prdu. Ultrac-Jeho nynejsi podoba je ocekavatelna z postupneho vyvoje. Prvni verze 400hp hovno armor pomalej 6 food cost v dobe batlu a carr kdy meli 8---nevyhovujici, zlepsit. Brood zvednuty armory, zvednuta rychlost----stale ale nedostacujici 12 lingu/6 hyder ho dalo (na food stejny) Novejsi verze broodu se snazili kompenzovat prevahu v sile v kvantite oproti kvalite--kompenzace ultrac food 4, carr a batle 6 food. V sc2 batl 6 food+posilen, carr 6 food+posilen(ma o 50 min hp, ale intercaptor ma o 4dmg vic, jeho utok se tedy celkove navysil o 66procent)---vyplivaji 2 moznosti pro ultrace bud nechat na 4 a zlevnit nebo udelat ultimatnejsiho a zdrazit----------celkovy vysledek se mi libi a burrow je bonus |
Autor: | ZASZ [ čtv 17. zář 2009 12:50:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zerg |
Ted projizdim jednotky u tossu a jako Kdyz sou schopny dat archonovy dmg 25 krat 2 a jeste 10 bonus na biological, tak uz se vubec nedivim preboostlimu broodlordovi, proste je tam bot jak naseto, vyroba batla 90 minut a carriera 120 no jasne, a battl zivoty 550 co to je????? Archon co ma dmg skoro jak 8 hyder no proc ne, kolos mu muze jen tise zavidet. No jasne Mother ship 6 mista bude zabirat ))) tomu uz se musi clovek jen smat. Aaa z Pheonixe je Corsar. A hele stalker uz je na zivoty dragounem jen ten utok 10, to maj asi promysleny, 3 stalkeri s utokem dohromady 30 si daj Mothership s utokem 64 jak malou nebo jeste lip 2 stalkeri s utokem 20 si daj archona s utokem 50 ))) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |