Ok, neco pro ostatni lidi, kteri nemaji zajem resit terrany:
14pool + speedi:
9/10 - overlord
14 - ta blbost na gas (zustane 13 dronu)
14 - spawning pool
pak jen nacasovat overlorda na 15 ci 16 (zalezi na vas)
a ve chvili kdy se dokonci gas, poslat ihned 3 drony tezit, to bude spawning pool tak na 1/2
Jak se dodela spawning, mate mit neco kolem ~250mineralu (na queen + update pro zerlingy).
Toto dat delat ihned, a az pak pumpovat zerlingy...
Obecne mam speedlingy rad, hodi se (uz jen k otravovani a scoutu). Pokracovani je ciste na vas... FE jezdim dost nerad.. Radeji odsunu expanzi, kdyz vidim ze otravovani speedama brzdi soupere (ale zaroven citim, ze to k rozdrceni eko nestaci [pozor, po odrazeni musi udelat counter, protoze ma moc jednotek..., resi 2-3 spinecrawleri]). Ale expandovat pro zerga je zivotni zalezitosti.. Stejne/Vic exp pro soupere = problem pro vas (spis GG).
Jinak myslim ze jedna zasadni vec. Skoro zadny zerg, co znam, nejede obvykle na tier3. Proc ne? Infestation pit, ktery je jedinym omezenim, Vam dava ultimatni jednotku Inferstora... naposled jsem 4ma infama zabil mraky voidu
Zahrabat, a z odstupu drzet fungalgrowth, a schovavat se... trvalo to, ale bylo to za manu + dokonale zbrzdi kazdy utok... a inf.terrani doprostred TERRANOVI armady s roztahnutyma tankama v zadech dela terranovi paseku ve vlastnich radach jak prase
A pak udelat par ultralisku je fajn (a hlavne +20% speed pro sekani zerlingu).
Jeste jeden poznatek.... Evochamber doporucuji 2x pozdeji (kvuli speedu upgradu). A nebo jeden na zacatku... a URCITE DELEJTE ARMOR. DMG je sice fajn, ale +1 armor zajisti proti TOSSovi, ze on pri +1 DMG nezabije zerglingy na 2hity, ale na tri (rozdil jak prase a musi znovu upgradovat, protoze predchozi up mu byl k nicemu). A tak TERRAN s tanky Vas taky musi 2shootnout (dmg 35 bez upgradu, zerling 35hp (0ramor, 1armor = 1hp zustane), pri +1 do ground vehicles uz je zbytecne armor zvedat kvuli tomuto, ale spis kvuli jinym unitam, budou oneshooted
).
Nesnasim banelingy
Hezka jednotka, ale stale moc pomala (marine s stimem nedozenete), heliony nedozenete, toss ma u sekacku-na-maso moc stitu, takze padne na prvni vlnu moc banelingu... jako podpora fajn, ale nevsazim hry na toto... Je pravda ze na creepu uz se pouzit daji, ale jako miny jsou proste ultimatni...
Vzdy delam muty, pokud to situace jen trochu dovoli.. staci klidne 5-6 kousku. Kvuli mobilite luxusni, souper mysli ze jedete muty, a docela rozptyluje (+ strasne to nase*e, kdyz Vam nekdo prudi bazi/expy jen kdyz na chvili odbehnete). Je to sice tuna gasu pryc, ale jelikoz se snazim hru vytahnout na T3, tak pak mam spire a moznost upu na greatspire o neco snazsi...
Aaa jeste jedna vec.. ale to tak obecne... nejsem profik, nejsem extra hrac, ale zjistil jsem jednu vec. Neucte se konkretni veci v reakci na jine, jak hloupa cvicena opicka... zabijite tim svou kreativitu.. Obecne u SC hodne zazivam situace, kdy postavim par veci, a ihned vim co pojede souper i bez scoutu (souper videl par pro-gamers videi, a jede konkretni counter). Zapojte kreativitu... Neni nutne jet vzdy roache + hydry, kdyz je vklidu jet treba hydry a jen speedlingy... (setrite vic gasu + ranged + meatshield za mineraly). A urcite burrow... dropy se taky hodi...
Zerg je velmi dynamicka rasa, a podle toho se snazim hrat... Kdyz mam moc gasu, a chut jet muty.. proc mit jeden spire na up, kdyz mohu mit dva (a jistotu nezastaveni vyroby mutalisku, kdyz mi jeden sejmou + rychlejsi upgrade).
Snad nejakemu zergovi tady tyto blaboli neco prinesou... Treba ne... to cele je na Vas...