StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je stř 04. pro 2024 19:43:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: pon 04. říj 2010 14:37:20 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 12:31:27
Příspěvky: 134
to satik:
s tymy larvami si to trochu prestrelil nie :)
ked zerg dava vyrabat jednotky tak hned aj pichne nove larvy (pokial sa uz nake neliahnu)
t.j. aj ked sa potom bavi s bitkou tak vzdy ma potom vyliahnute nove ... aspon ja to tak robim, ale nie som ziadny pro takze mozno to robim zle :) ... a to nehovorim o tom ze nevyrabas stale len lingov takze sem tam sa stane ze pichnes nove larvy bez toho aby si tie stare vsetky spotreboval

no a stale je tu ta moznost si postavit hatchery len za ucelom lariev co bolo v BW uplna nevyhnustnost ... v sc2 vidis max tak este jednu v maine za tymto ucelom aj to malokedy

a co sa tyka tych lingov proti helionom ... to je tiez taky priklad jak ...

vzladom na to ze ma zerg viac exp, mal by mat aj vyssi income t.j. viac surovin cize logicky moze po tej bitke moze minut na armadu ovela viac ako super, ktory naviac moze byt este limitovany vyrobnymi budovami, co zerg vdaka larvam nie je .. ak je tak asi nerobi nieco dobre :) ... mne osobne dojdu larvy iba vtedy ked na ne na dlhsiu dobu zabudnem .. kazdopadne stale velmi rychlo sa to da zase dobehnut kedze sa liahnu iba 25s

_________________
Obrázek
mtronic Clan page


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: pon 04. říj 2010 15:13:28 
Offline
 Profil

Registrován: pát 27. srp 2010 23:11:46
Příspěvky: 9
mno ja třeba když bojuju tak jednotky stavím ale protože stavím přes čísla tak fakt nestihnu ijectnout larvy

jinak jedna hatchery v main nebo natural expu se objevu čím dál tím častěji hlavně na 1v1 mapách kde není tolik expů, což je podle mě správná cesta

ad připomínky k tomu že Z potřebuje víc exp

Z potřebuje hlavně víc hatchery (jak už nekdo uvedl kvůli stálému přístupu larev)
a když už hatchery stavím je dobré ji postavit na expě a zvětšit tak svůj income
protože čím víc hatchery tím víc larev => potřeba mít více zdrojů

já jako gold teď třeba tohle využil při hře proti tosovi kde jsem vlastně pořád tradoval armádu a časem ho přemakroval

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: pon 04. říj 2010 19:14:25 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 30. srp 2010 15:15:47
Příspěvky: 149
MaHi píše:
Tak asi je víc způsobů ne? :)
asi ano, ale ten tvoj mi prisiel zbytocne zlozity

_________________
All your base are belong to us


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: úte 05. říj 2010 12:43:49 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
Ok, neco pro ostatni lidi, kteri nemaji zajem resit terrany:

14pool + speedi:
9/10 - overlord
14 - ta blbost na gas (zustane 13 dronu)
14 - spawning pool
pak jen nacasovat overlorda na 15 ci 16 (zalezi na vas)
a ve chvili kdy se dokonci gas, poslat ihned 3 drony tezit, to bude spawning pool tak na 1/2
Jak se dodela spawning, mate mit neco kolem ~250mineralu (na queen + update pro zerlingy).
Toto dat delat ihned, a az pak pumpovat zerlingy...

Obecne mam speedlingy rad, hodi se (uz jen k otravovani a scoutu). Pokracovani je ciste na vas... FE jezdim dost nerad.. Radeji odsunu expanzi, kdyz vidim ze otravovani speedama brzdi soupere (ale zaroven citim, ze to k rozdrceni eko nestaci [pozor, po odrazeni musi udelat counter, protoze ma moc jednotek..., resi 2-3 spinecrawleri]). Ale expandovat pro zerga je zivotni zalezitosti.. Stejne/Vic exp pro soupere = problem pro vas (spis GG).
Jinak myslim ze jedna zasadni vec. Skoro zadny zerg, co znam, nejede obvykle na tier3. Proc ne? Infestation pit, ktery je jedinym omezenim, Vam dava ultimatni jednotku Inferstora... naposled jsem 4ma infama zabil mraky voidu ;-) Zahrabat, a z odstupu drzet fungalgrowth, a schovavat se... trvalo to, ale bylo to za manu + dokonale zbrzdi kazdy utok... a inf.terrani doprostred TERRANOVI armady s roztahnutyma tankama v zadech dela terranovi paseku ve vlastnich radach jak prase :-) A pak udelat par ultralisku je fajn (a hlavne +20% speed pro sekani zerlingu).

Jeste jeden poznatek.... Evochamber doporucuji 2x pozdeji (kvuli speedu upgradu). A nebo jeden na zacatku... a URCITE DELEJTE ARMOR. DMG je sice fajn, ale +1 armor zajisti proti TOSSovi, ze on pri +1 DMG nezabije zerglingy na 2hity, ale na tri (rozdil jak prase a musi znovu upgradovat, protoze predchozi up mu byl k nicemu). A tak TERRAN s tanky Vas taky musi 2shootnout (dmg 35 bez upgradu, zerling 35hp (0ramor, 1armor = 1hp zustane), pri +1 do ground vehicles uz je zbytecne armor zvedat kvuli tomuto, ale spis kvuli jinym unitam, budou oneshooted ;-)).

Nesnasim banelingy ;-) Hezka jednotka, ale stale moc pomala (marine s stimem nedozenete), heliony nedozenete, toss ma u sekacku-na-maso moc stitu, takze padne na prvni vlnu moc banelingu... jako podpora fajn, ale nevsazim hry na toto... Je pravda ze na creepu uz se pouzit daji, ale jako miny jsou proste ultimatni...

Vzdy delam muty, pokud to situace jen trochu dovoli.. staci klidne 5-6 kousku. Kvuli mobilite luxusni, souper mysli ze jedete muty, a docela rozptyluje (+ strasne to nase*e, kdyz Vam nekdo prudi bazi/expy jen kdyz na chvili odbehnete). Je to sice tuna gasu pryc, ale jelikoz se snazim hru vytahnout na T3, tak pak mam spire a moznost upu na greatspire o neco snazsi...

Aaa jeste jedna vec.. ale to tak obecne... nejsem profik, nejsem extra hrac, ale zjistil jsem jednu vec. Neucte se konkretni veci v reakci na jine, jak hloupa cvicena opicka... zabijite tim svou kreativitu.. Obecne u SC hodne zazivam situace, kdy postavim par veci, a ihned vim co pojede souper i bez scoutu (souper videl par pro-gamers videi, a jede konkretni counter). Zapojte kreativitu... Neni nutne jet vzdy roache + hydry, kdyz je vklidu jet treba hydry a jen speedlingy... (setrite vic gasu + ranged + meatshield za mineraly). A urcite burrow... dropy se taky hodi...

Zerg je velmi dynamicka rasa, a podle toho se snazim hrat... Kdyz mam moc gasu, a chut jet muty.. proc mit jeden spire na up, kdyz mohu mit dva (a jistotu nezastaveni vyroby mutalisku, kdyz mi jeden sejmou + rychlejsi upgrade).

Snad nejakemu zergovi tady tyto blaboli neco prinesou... Treba ne... to cele je na Vas...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: úte 05. říj 2010 14:35:32 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Já bych jen doplnil, že jeden armor u zerglinga proti siegi neznamená, že mu pak zbyde 1HP ale myslim 3HP. +1 Armor ušetří tolik damage, kolik jemu přidá +1 attack myslim. To znamená že u siege nějaký 3HP / 5HP vs heavy. Není to tak, že 1 UPG = +1 / -1 damage. Čim vyšší absolutní hodnota damage, tím více upgrade zvýší/sníží toto damage. Immortal s 50 dmg vs heavy taky nedává s +3 zbraněma 53 dmg, ale 65. Stejně tak jako proti jednotce a armorem 3 nedává 47 (50 - 3), ale 35 (50 - 3*5).

Pokud se pletu já, tak mě prosim opravte :)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: úte 05. říj 2010 14:46:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Stealman píše:
Já bych jen doplnil, že jeden armor u zerglinga proti siegi neznamená, že mu pak zbyde 1HP ale myslim 3HP. +1 Armor ušetří tolik damage, kolik jemu přidá +1 attack myslim. To znamená že u siege nějaký 3HP / 5HP vs heavy. Není to tak, že 1 UPG = +1 / -1 damage. Čim vyšší absolutní hodnota damage, tím více upgrade zvýší/sníží toto damage. Immortal s 50 dmg vs heavy taky nedává s +3 zbraněma 53 dmg, ale 65. Stejně tak jako proti jednotce a armorem 3 nedává 47 (50 - 3), ale 35 (50 - 3*5).

Pokud se pletu já, tak mě prosim opravte :)

Pletes :)
Nikde neni psany, ze upgade zbrani prida vsem jednotkam stejne ;) Takze napr. +1 upgrade u tosse, da +1 k utoku zealota (takze z 8 na 9), ale utoky ma 2 takze to vlastne prida +2 k dmg. Imortal ma utok 20 a proti armoded 30 bonus. A kazdej upgrade zbrani mu zvedne utok o +2 proti normal, ale +5 proti armor. Takze pak ma pri 3 upgradu zbrani utok proti armor 20+30+(3x5) = 65. Proti light by to bylo 20+(3x2) = 26.

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: úte 05. říj 2010 14:55:00 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Vždyť jsem to tak psal .. že immo má 50 proti heavy. Jasně proti light má méně, takže mu i upgrade dá méně. Co jsem ale chtěl hlavně říct, že 1 armor neznamená -1 obdržené damage. Záleží na tom od koho to damage přijde. Stejně tak jako u toho zealota když má 2 útoky, tak soupeřovo +1 armor odečte 1 dmg od obou dvou, stejně jako upgrade přidá +1 k oběma. Podle mýho jsi napsal prakticky totéž co jsem měl na mysli já :) Jen asi jinými slovy.

Psal jsem to proto, že příspěvek nadtím uvádí, že zerlingovi s +1 armor zbyde po zásahu siegem 1 HP, tak jsem to chtěl jen uvést na pravou míru, že mu zbydou asi 3 (myslim).


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: úte 05. říj 2010 15:28:35 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Stealman píše:
+1 Armor ušetří tolik damage, kolik jemu přidá +1 attack myslim.


Ty vycházíš z téhle premisy, kterou sis vycucal z prstu a která je naprosto mimo.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: úte 05. říj 2010 15:29:05 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Stealman píše:
Psal jsem to proto, že příspěvek nadtím uvádí, že zerlingovi s +1 armor zbyde po zásahu siegem 1 HP, tak jsem to chtěl jen uvést na pravou míru, že mu zbydou asi 3 (myslim).

Prave ze to uvadis na "levou" miru :D Kdyz ma ling +1 armor a tank je bez upgradu tak mu zbyde presne 1hp. Jak ma tank alespon jeden upgrade do zbrani (tzn +3dmg + dalsi 2 proti armored za kazdej upgrade) tak lingovy zbydou, bez ohledu kolik ma armor, tak akorat klepitka rozhazeny okolo :D

Proste vyrok: "Armor ušetří tolik damage, kolik jemu přidá +1 attack myslim." je zcestnej.
PS: Kdyz si takhle nejses jistej, tak si v MP / custom zaloz mapu: Map tester (mozna se jmenuje Unit tester - ted nevim) a mas hned jasno.. ;)

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Hrani za Zerga
PříspěvekNapsal: úte 05. říj 2010 15:33:21 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
Ahoj,

jak bylo zminene kousek predemnou:
Nektere jednotky neutoci jednim utokem/v jednom tahu, ale provadi jakoby dva utoky. U Zealotu je to defacto seknuti levou a pravou rukou/cepeli (2x8dmg). Proto dojde pri +1dmg k zbrani update +2dmg celkem. To stejne carrier a jejich stihacky (tusim ze 2x5dmg pro stihacku). A prave proti jednotce, ktera ma armor 1, tedy snizi dmg o 1 z jednoho utoku. V pripade zealotu je to -2 celkem (a cariier stihacek). Pri utoku marinou apod, ktere streli jednou, je to pouze -1. Tank pokud vim, strili taky jednou (zadne nasobeni utoku na wiki atd.), takze 35-1=34dmg, a to je dost na to, aby se prvni vlna dostala bliz (splash + marina/marauder udela taky sve, ale 2shoot je docela dost dobre znat... nejvic to asi pozna TvT marina v tank [45HP]).

http://www.teamliquid.net/forum/viewmes ... _id=112767

Jo jinak k tem carrieram, duvod proc jsou uplne naprd je ten, ze zakladni DMG 5*2 snizuje kazdy armor neskutecne hrube moc... Takze cokoliv s armorem 3 a vic, dostava uplny prd dmg :-) ( (5DMG-3Armor) * 2Utoky ) = 4DMG :-)

A jeste jedna vec hrajici roli pro zerga... vite proc hydra s 80HP prezije stormu za 80DMG s jednim HP? Kvuli liferegeneraci :-) A byl jsem velmi prekvapeny, kolik jednotek u zergu uziva podobneho pravidla :-)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz