MeatFly píše:
MaHi píše:
Zerg MUSÍ mít vždycky o Expanzi víc než soupeř!!! O tomhle nehodlám diskutovat
Vím, článek je starší, ale jak ukazuje Destiny s jeho infestor stylem, toto již není absolutním pravidlem
.
Trošku off topic, ale viděl jsem live na streamu jak ho na dvou bázích contain-nul korejský zerg GeulRingEunGuiYoMi crawlerama a sám postupem času hodil asi 6-7 expanzí. Infestor drop ftw. Vyhrál i přesto, že několik minut měl income 0, totálně vytěžený
. Jukněte
tady. Brutal!
Moc nechapu smysl.
1.) ZvZ je trosku odlisne, tezko zergove v ZvZ udrzi pravidlo o jednu expu vic, vzdycky budou stejne a nebo o jednu pozadu.
2.) To co pise MaHi se tyka standartnich her, ne takovych lucky games jako tady.
3.) Nevim proc Destinyho vsichni vychvaluji do nebes (v komentech na YT), uznavam ze infestor drop je v krizi slusna strategie, ale vyhral jen diky tomu, ze se ten jeho souper predbezne povazoval za viteze. Podobne Oh-My-God hry se objevuji docela casto v TvZ, kdyz se terranovi podari zerga nepustit na natural (bunkry+marina+SCV), pocita se uz za viteze ale najednou dostane nydus do mainu a prohraje.