StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

ZvT - strategie, buildy, countre
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=32&t=577
Stránka 2 z 9

Autor:  Pralev [ pon 11. říj 2010 21:15:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

Ano, proto říkám, že mám tu samou zkušenost :) :) Replayů můžu taky přihodit hafo :)

Autor:  Stoky [ úte 12. říj 2010 1:18:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

Nemuzu si pomoct, ale neni odpoved na mech corruptor+broodlord?

Autor:  satik [ úte 12. říj 2010 1:30:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

Stoky píše:
Nemuzu si pomoct, ale neni odpoved na mech corruptor+broodlord?


to je sice hezka vec, ale nez se k tomu dostanu (broodlord je top zergsky tech)... :)
navic je to dost drahy na gas a T na to muze porad celkem dobre reagovat, vikingove jsou celkem dobri proti vzduchu, thorove se svym dostrelem taky dokazou neco malo ubrat a raveni s seekermissile (pokud zergy ty broodlordy nerozhodi dal od sebe, coz v bitce moc dobre nejde)...

Autor:  Sovět [ úte 12. říj 2010 6:02:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

Tak hlavně záleží podle mě na mapě. Pokud je to mapa, kde je druhý vchod, tak většina terranu a to i v daimondu si to moc nehlidá. Rozhodně né hned ze začátku. Já většinou z prvních 6 lingu.. 4 posílam zničit druhý vchod. A 2 se snažím odpoutat pozornost.. Mezitím masuju lingy a vylepšuju je na speedlingy.. A jak se podaří zničit druhý vchod, tak je terran v koncích. Ještě se mi v 1v1 nestalo aby tohle terran odrazil. Pravdou je, že mám v 1v1 málo odehraných zápasů.

Autor:  satik [ úte 12. říj 2010 7:36:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

Sovět píše:
Tak hlavně záleží podle mě na mapě. Pokud je to mapa, kde je druhý vchod, tak většina terranu a to i v daimondu si to moc nehlidá. Rozhodně né hned ze začátku. Já většinou z prvních 6 lingu.. 4 posílam zničit druhý vchod. A 2 se snažím odpoutat pozornost.. Mezitím masuju lingy a vylepšuju je na speedlingy.. A jak se podaří zničit druhý vchod, tak je terran v koncích. Ještě se mi v 1v1 nestalo aby tohle terran odrazil. Pravdou je, že mám v 1v1 málo odehraných zápasů.


tech map tolik neni a na takovych mapach vetsina terranu k tem kamenum stavi supply -> pokud vidi kousajici zerglingy, tak ma dost casu pripravit obranu, protoze nez to i zasyp zerglingu ukouse, tak to dlouho trva

Autor:  Pralev [ úte 12. říj 2010 7:45:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

Tak znovu - v lategame už se to dá normálně hrát, tam už jsou Ultraliskové, lingové mají zrychlení útoku a i ti Brood lordi jdou šikovně použít (za armádou, nad cliffem apod.). Problém je ale midgame, kde prostě přijde první push tanků, Thorů (+SCV) a mariny (nebo Hellionů, když mám hodně lingů a scoutne si mě včas) a Zerg je jen na tier 2 (nebo čerstvě na tier 3, ale nemá ještě tolik expanzí, aby mohl plivat Ultralisky).

Autor:  julinQa [ úte 12. říj 2010 11:15:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

Pralev píše:
Tak znovu - v lategame už se to dá normálně hrát, tam už jsou Ultraliskové, lingové mají zrychlení útoku a i ti Brood lordi jdou šikovně použít (za armádou, nad cliffem apod.). Problém je ale midgame, kde prostě přijde první push tanků, Thorů (+SCV) a mariny (nebo Hellionů, když mám hodně lingů a scoutne si mě včas) a Zerg je jen na tier 2 (nebo čerstvě na tier 3, ale nemá ještě tolik expanzí, aby mohl plivat Ultralisky).


ling/bling/muta is the key :) pokud nejede pure mech aka. thor/blue flame hellion
vycistit mariny banelingama a mutama vycistit zbytek pokud ma tanky tak nemuze mit tech thoru moc magic box ftw

Autor:  gwixt [ stř 13. říj 2010 10:20:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

ono to bolo aj dobre vidiet vo finale GSL .. akonahle spravil Terran midgame mech push tak to zerg neustal a to bola aj jedina prehrata mapa

Autor:  Stoky [ stř 13. říj 2010 14:06:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

Musim rict, ze v mid game proti zergovi je mech (Thor+blue hellion) hodne ucinny, tam vidim jedinou slabinu snad v roachich, a nebo jeste lepe kombinace roache a neceho dalsiho (mutas mozna). Jen roach ma tady nevyhodu maleho range, coz ho znevyhodnuje v bitve ve vetsim poctu. Ja osobne teda pokud hraju na vyhru, tak jdu proti zergovi double helion, druha factory s tech labem (blue flame a dalsi helion, nebo defenzivni thor/tank), a pak double thor s podporou postavnych helionu. Pak zalezi hodne na tom, jak me zerg vyscoutuje. Pokud se snazi jet na moje heliony sunkenky a mutalisky tak vyhraju, pokud jede roache tak mam problemy.

Co se tyka late, tak myslim ze se broodlordi daji coruptorama a mutaliskama ubranit proti vikingum, jde jen o to nenechat se moc precislit. Thor broodlordovi nic neudela, protoze k nemu nedojde (broolingove ho zbrzdi, Thor ma range 9, Broodlord 9,5) a navic ma do nej polovicni dmg (Thor ma dmg 6/+6vs light x4). Takze jedina hrozba jsou vikingove...ani seeker missile bych se nebal, za prve jsou potreba tri na zniceni jednoho BL a navic se musi pustit docela blizko (range 6 tusim) a to uz se da imho uhlidat, vzhledem k tomu ze se BL prakticky neda mikrovat, tak vsechna pozornost muze jit na muta/coruptor ball. Ciste kdyz to vezmu ciste teoreticky, tak Viking jedina hrozba ma v bitve proti coruptorovi vyhodu vyssi range, takze se da umikrovat, ale statistika mluvi zase ve prospech corruptora (200HP vs. 120HP, 14dmg/1,9sec vs. 12dmg/2sec, speed 2,95 vs 2,75).

Muj spolubydla hraje platinum zergy a BL jede ve spouste her a dari se mu to.

Jinak jeste co se tyka "Magic boxu", tak jen doplnim pro lidi co to nevi, tak je to efektivnejsi proti thorum, ALE neni to counter na thory!! 1xThor=300mineralu+200gas, coz jsou asi 3 mutas. Pokud pujde 1 vs. 3 mutas, tak je zabije a zbyde mu jeste 100-130HP. Vzhledem k tomu ze v magic boxu prakticky nedochazi k focus fire, tak ta situace tak vetsinou dopada. 12mutas vs 4 thorove => 12mutas mrtvych a zbydou 4 thorove kazdy se 100HP (ano pocitam i s bounce, ale thor ma armor, takze dostava jen 8+2)

Autor:  julinQa [ stř 13. říj 2010 19:48:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZvT - strategie, buildy, countre

na papire to vypada hezky ale praxe .... :P

muty se proti mass thorum jet nedaji (mass = 4 a vic) jediny s cim mam proti tomuhle sanci jsou ted roach/infestor s neural parasite a par blingu na scvcka/heliony jinak sem jeste mid game mech push nerozbil :P

Stránka 2 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/