StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je čtv 28. bře 2024 19:31:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 10:23:05 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Stoky: Když ono to právě není vždy jen o té matematice. Obvykle v mém případě jdu na Carriery postupně z Void Rayů - to znamená, že upgrady letectva jedu už od začátku tzn. že jsem v nich vždy napřed. Obvykle k nim mám i pár zbylých voidů, které pokud on focusuje carriery udělají velikou damage. Za druhé samozřejmě v těch carrierech mám víc surovin i supply než má on v corruptorech, protože on je jede jako reakci a má k tomu obvykle i haldu zbytečných pozemních jednotek (hydraliskové jsou potrava pro carriery). Takže máš pravdu v tomhle , "Corruptor counteruje Carrier", ale to neznamená, že mass carriers zerga nepřejedou. Replaye si neukládám takže se mi po čase mažou a už dlouho jsem nehrál 1v1 ale možná najdu nějaký z 2v2. Ale prostě na 90% jak namassuju carriery, tak může mít corruptorů kolik chce a prostě prohraje. Možná to tak matematicky nevychází, ale v praxi prostě jo alespoň soupeři gold/platina proti tomuto prohrávají.
A to platí i ve 2v2, pokud se dostaneme do fáze kdy mám 3 base Carriers tak neobstojí nic. 16 carrierů 3/3/3 doplněných mothershipkou si poradí i s armádou o síle 300 supply (to už je ale extrém, ke kterému nedochází obvykle ani ve 2v2). Jediný vyložený counter na carriery je BC s Yamato Gunem.

EDIT: Ve 2v2 bojujeme proti soupeřům platina/diamond, občas master a kupodivu i ti umírají pod mass carriers, takže na tom asi něco bude.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 11:10:48 
Offline
 Profil

Registrován: pát 15. dub 2011 8:58:21
Příspěvky: 18
od zaciaktu masis air? cim sa potom branis ked dojde push v 7-8 minute? v tom case mozes mat tak 3voidy + par lotov. uz len obycajny 2rax bez stimu ta musi zabijat:-) inak suhlasim ze mass carries par voidov 3-3 s mamashipou dokaze znicim 300supply armadu.

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 12:24:32 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Timpa píše:
Dej si poslední archiv White Ra on taky často vyhrává nad zergem v late game mass carieru neříkám že se vždy povede ale v 98% tím rozbil když k tomu došel Zerga teď často hravají právě proti sobě trénikově TLO a White Ra i když myslím že častěji vyhrává TLO.

http://sk.twitch.tv/liquidtlo?utm_campa ... liquid.net
http://sk.twitch.tv/whitera?utm_campaig ... liquid.net

Podle komentářů na streamu(Huk poslední dobou nic neměl) to jede hlavně kvůli fandům, protože ti mají zájem vidět mamaship a carriers. Ono by to šlo určitě i efektivněji(nicméně vortex je slušná abilitka, to zase jo). Navíc hra, kde se během jednoho boje cloakují na střídačku armády je docela divácky atraktivní(neural parasite ftw) :D.

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 14:28:14 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
2Stealman: Pokud vezmu armadu s naprosto neralistickymi upgrady 3/3/3 (malokdo ma cas cpat tolik do air upgrade, ale rekneme ze ano) a vezmu 12 carrieru s 8 interceptorama (coz je 5400mineralu, 3000 plynu a 72 suply) proti corruptorum 2/0 (standartni upgrade drtive vetsiny zergu, hlavne kvuli mutaliskum), a vezmu tech corruptoru 32 (4800mineralu, 3200gasu a 64suply) a dám je bojovat (souboj provadel jeste ode me ze strany tosse, corruptory sem jen focusnul na carriery a carrierama sem se pokousel mikrovat stahovanim znanenych ale skoro to nema cenu a meli take focus na corruptory). Vysledek bitvy: vyhral zerg a zbylo mu 6-7 corruptoru (tri pokusy). Tohle neni matematika tohle je fakt z unit testeru, a vzhledem k tomu ze vzrusnym jednotkam je fuk kde bojuji (myslim na jake mape), tak ukazuje docela presne jake nesmysly pises. Priste priloz nejaky replay pls ;)

btw. kdyz pripoctu jeste cas tak na (opet nerealistickych) 6 stargatech budes budovat sve cariery 4 minuty. Bezne tri hatchery vyproduuji dostatek larev za neco malo pres minutu (s injekty) a dalsich 40sec je potreba na vytvoreni corruptoru (to jen pokud je budu chtit mit ready najednou).

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 15:25:47 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 31. bře 2011 11:54:07
Příspěvky: 59
Stoky píše:
...tak ukazuje docela presne jake nesmysly pises...

btw. kdyz pripoctu jeste cas tak na (opet nerealistickych) 6 stargatech...

Ako uz bolo pisane v poslednom case to dast cato hrava White-ra a massuje Carriery zo 6 stargatoch, takze nie je to az take neraealne a celkom si to dava ;) pozri si par krat jeho stream a urcite uvidis par takych hier.

_________________
Nothing worth having comes easy..


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 18:11:36 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Stoky píše:
2Stealman: Pokud vezmu armadu s naprosto neralistickymi upgrady 3/3/3 (malokdo ma cas cpat tolik do air upgrade, ale rekneme ze ano) a vezmu 12 carrieru s 8 interceptorama (coz je 5400mineralu, 3000 plynu a 72 suply) proti corruptorum 2/0 (standartni upgrade drtive vetsiny zergu, hlavne kvuli mutaliskum), a vezmu tech corruptoru 32 (4800mineralu, 3200gasu a 64suply) a dám je bojovat (souboj provadel jeste ode me ze strany tosse, corruptory sem jen focusnul na carriery a carrierama sem se pokousel mikrovat stahovanim znanenych ale skoro to nema cenu a meli take focus na corruptory). Vysledek bitvy: vyhral zerg a zbylo mu 6-7 corruptoru (tri pokusy). Tohle neni matematika tohle je fakt z unit testeru, a vzhledem k tomu ze vzrusnym jednotkam je fuk kde bojuji (myslim na jake mape), tak ukazuje docela presne jake nesmysly pises. Priste priloz nejaky replay pls ;)

btw. kdyz pripoctu jeste cas tak na (opet nerealistickych) 6 stargatech budes budovat sve cariery 4 minuty. Bezne tri hatchery vyproduuji dostatek larev za neco malo pres minutu (s injekty) a dalsich 40sec je potreba na vytvoreni corruptoru (to jen pokud je budu chtit mit ready najednou).

Jenže ty proti sobě stavíš 2 nerealistické armády, tohle "co by kdyby" nefunguje. Ano, v laboratorních podmínkách vyhrají corruptors, ale málokterý zerg má volné supply a má dostatečný scout na to, aby to odhalil včas(při 3 a více základnách) a jakmile je dmg napáchána, tak už se z toho blbě dává dokupy. Navíc jsi zapomněl na to nejlepší z mass carriers strategie, a tím je vortex! Primárně tohle všichni jedou kvůli mothership, nikoliv kvůli mass carriers, ti jsou až vedlejším produktem(ostatně WhiteRa také jede primárně mothership). A díky vortexu je tvoje imbapowamegasupadupa armáda vcucnuta a nenavrácena včas.
Navíc celá ta strategie stojí a padá na vhodném doplnění zespodu(ground units) a pokud to je šikovně doplněné, tak se zerg nemá šanci chytnout(např. kombo archon, chargelot a pár stalkerů, z 3 base je to celkem reálné s mothership a pár carriers).

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 19:41:25 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Tady se to zase pretaci na druhou stranu aby nikdo nemel pravdu...ja preci reagoval na Stealmana a jeho kriticky pocet jak nici coruptory. Ale whatever, pouzit jich par s MS je docela ok, ale mass carrieru me prijde ze ve vyrovnane hre je nepouzitelne, resp zalezi hodne na stesti, ze to nikdo tech par minut nevyscoutuje. Muze se stat ze to vyjde, po nejake vymene armad a kdyz zerg nekde neodhali mrak stargatu. Ja jsem sice terran ale snazim se mit co nejcastejsi prehled o skladbe armady. Kdyz je armada velka, tak treba ne tak casto, protoze vim ze me nic extra neprekvapi.

Ale i tak mi to prijde desne nahovno, preci pokud je 4base zerg tak zautoci a znici co jen pujde sice bude mit v bazi carriery ale o 50 sec pozdeji uz muze masit coruptory. (btw. proklikal sem 2 posledni zaznamy WhiteRy a nasel sem jednu hru kde carriera pouzil a mel 2 v kombinaci s MS.). Nedokazu si predstavit pripad kdy to bude ve vyrovnane hre fungovat (vzhledem k sile coruptora a toho jak je carrier pomala jednotka)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 20:59:49 
Offline
 Profil

Registrován: úte 24. srp 2010 20:43:06
Příspěvky: 95
Stoky: Ale ted ti DEACON vysvětloval že je to vedlejší produkt je to hlavně kvůli mother ship. A zerg ma už tak velké ztráty na zemy aby to pořád doplňoval a teď ti psal že používá Vortex a máš to potom podpořený jednotky ze spodu a jak zerg masuje coruptory chybí mu jednotky na zemí. A protos tam má HT kvuli infestorům takže když anamasujes hydry roztecou se ti pod stormy a infestori feedbackem. + posilas zealoty na expu a ikdyz to braníš a on pošle 10 zealotu na expu tak oni zničí hatchery. A zerg ma sakra velký problémy.

taky tuhle hru white ra otevíra canonam na u naturálky aby ho zpomalil. Carieri jsou jako další produkt do late game když je pořádně roztěžený.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 22:43:00 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Stoky píše:
Tady se to zase pretaci na druhou stranu aby nikdo nemel pravdu...ja preci reagoval na Stealmana a jeho kriticky pocet jak nici coruptory. Ale whatever, pouzit jich par s MS je docela ok, ale mass carrieru me prijde ze ve vyrovnane hre je nepouzitelne, resp zalezi hodne na stesti, ze to nikdo tech par minut nevyscoutuje. Muze se stat ze to vyjde, po nejake vymene armad a kdyz zerg nekde neodhali mrak stargatu. Ja jsem sice terran ale snazim se mit co nejcastejsi prehled o skladbe armady. Kdyz je armada velka, tak treba ne tak casto, protoze vim ze me nic extra neprekvapi.

Ale i tak mi to prijde desne nahovno, preci pokud je 4base zerg tak zautoci a znici co jen pujde sice bude mit v bazi carriery ale o 50 sec pozdeji uz muze masit coruptory. (btw. proklikal sem 2 posledni zaznamy WhiteRy a nasel sem jednu hru kde carriera pouzil a mel 2 v kombinaci s MS.). Nedokazu si predstavit pripad kdy to bude ve vyrovnane hre fungovat (vzhledem k sile coruptora a toho jak je carrier pomala jednotka)

Ale jo, nejsme ve sporu, čistý stargate, případně stargate a ne zrovna vhodně doplněný ground ti zerg smahne ani nemrkne, o tom žádná. Tohle je fakt o MS :-).

Ty, jako Terran zapomínáš, že Zerg nemá scan... a to je DOST silná věc. Slušně umístěné stargate a jednotky udělají svoje. On Zerg možná ví, že máš SG, ale neví kolik, čeho, proč... uvidí pár VR a řekne, HA! Masí VR a vono houno ;). Ono tenhle tech začíná na jedné/dvou stargate a přenáší se do mass po výměně(většinu úmrtí MS).

A jistě, carrier ve vyrovnané hře přichází na řadu až ve chvíli, kdy máš nad protivníkem navrch, protože carrier je šílený dmg dealer a současně tank. Interceptor má 2 útoky a ještě je jich 8, vyrábí se automaticky(alespoň mám ten pocit, že stačí nakliknout pravým abilitu stejně jako autorepair)... prostě psycho jednotka. Ale šíleně dlouho se vyrábí, takže blokuje sg void rayi, který toho udělá možná méně(nestihne se nabít), ale je rychle na bojišti, když se počítá dmg, ne ve výrobě - a stojí podstatně méně... warp prostě v tomto vede.

Když k tomu(carriers) přihodíš pár VR, MS, archony a chargeloty, tak se zerg,s prominutím, posere... Buď ti zničí ground, ale tím pádem nemůže použít air nebo ti zničí air a bude doufat, že stihne vyrobit dostatek ground jednotek na doražení těch tvých. Navíc je v tom obrovský bordel díky záplavě interceptorů, přihodíme-li vhodné krájení force fieldy, je to na prášky :D

BTW storm je tak trošku ptákovina, páč ničí interceptors.

Osobně jsem WhiteRa použít mass carrier neviděl, ale viděl jsem ho jak jde cíleně po MS a pak je přidává(většinou už to je konec hry :)). Ale já takových pár her mám(minimálně jednu :D), je to peace of cake a-move army, ke které se děsně blbě dopracovává a ještě blběji se poráží, protože ty pak s tím airem nic neuděláš ;). Zabiješ mu tintilion carriers a on nawarpuje bžilion warpgate units a k tomu přihodí mass VR proti blordům :D(true story)

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT/PvZ Gateway style
PříspěvekNapsal: stř 14. pro 2011 7:16:06 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. zář 2010 14:18:09
Příspěvky: 375
co si pamatuju jednu hru HH vs Hororren tak chudak horror byl prejetej carierama ale byla to fakt uz hodne late game

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz