Já taktéž musím odporovat, Ghost je sice trochu OP, ale není to nic co je s micrem hratelný.
Naopak Terran má ty ghosty asi i dražší, protože MM -( bez medivacu) je Mineral intesiv, coz byl taky duvod zmeny, aby nemohly se delat ty timing pushe s Empem, popřípadě trochu dál. Zase je fakt že na to že je to Insta spell je to hodně silný, mimo Chargelotů a Collosusů.
Ja si cením práce blizzardu, myslím, že Hra jako celá je tak z 80% balanced, s tím že některých pár timing taktik jsou trochu zabijácký, ale je potřeba trochu micra.U toho Empu je jenom škoda, že to bere shieldy i energy protože to jsou 2 Protosský výhody( popřípadě 3) a to Shield (1/3-1/2 HP ) Stormy a ForceFieldy.
Zato není problém využít schopnosti warpu a warpnout 20 chargelotu v bitvě, takže 40 popku armu udělaté během nekolika sekund(Sic bez splashe, ale ano).
Závěrem tedy řeknu, že hru až na pár drobností považuji za balanced, mezi drobnostma považuji buď rozsah nebo účinnost EMPU without micro( důvod whinu stříbrňáku), a asi přístupnost Bia, prakticky stačí postavit Jen supply (který tak jako tak potřebujete) a mužete stavět barracks a bio. Pak za protosse sílu některých timing pushů do zerga, což je alespoň pro mě jediná možnost jak ho dát pokud zerg není trotl. ( Nebrat jako whine, jen konstatuji) Pak za Zerga myslím že Mutaliskové by měly mít nějaký omezení, protože pokud P nejede phoenixe nebo archony tak je prakticky dead protože nebude mít těžbu(a kanony vám ve větším počtu vážně nepomůžou).
Mluvte, diskutujte, kamenujte
PS. Ať žijou OP kecy
.