StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

PvT - Pořád stejně..?
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=31&t=1483
Stránka 25 z 26

Autor:  77white [ stř 31. srp 2011 19:59:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - Pořád stejně..?

proxy gates
3 chronovani stalkeri
4gate
3gate robo allin s immortaly
3gate voidray s warpovanim do mainu
5gate
fast collossus
6gate +1 (2base)

Par allinu na terrana existuje;)

Autor:  Maverick [ stř 31. srp 2011 20:00:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - Pořád stejně..?

Hrej normalne 4gate jde to dobre i proti terranovi, a kdyz bude zawallovany tak mu hod pylon k rampe a warpuj mu za wall zealoty. V nizkych ligach to podle me nemaji sanci ubranit

Autor:  Stealman [ stř 31. srp 2011 20:05:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - Pořád stejně..?

Mishario: Já jsem právě myslel pokud se nepovede udělat proxy u něj .. a map se širokou rampou moc není :(

Jinak díky, zkusim to tak nějak postupně, ti 3 chrono stalkeři by mohli celkem zafungovat si myslim, pokud T pojede víc do nějakého Techu :)

Autor:  ondik [ čtv 01. zář 2011 20:51:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - Pořád stejně..?

Stealman: já proti terranovi otvírám na všech mapách 16 nex nebo 1 gate FE, s výjimkou Xel'Naga Caverns. Tam jedu proxy gate (9/10 pylon mimo základnu, 9/10 gate v základně, co nejrychleji přejít na stalkery a 4gate) se kterým vyhrávám zhruba 4 z 5 her, kdybys chtěl, můžu najít nějaké replaye.

3 stalkeři ti budou k ničemu, při nejlepším mu zničíš pár SCV, ale hru neukončíš, dost pravděpodobně nebudeš ani ve výhodě, protože celou dobu cos microval, se ti hromadily minerály.. rushe s VR závisí dost na náhodě (na tom, co jede terran) a na exekuci jsou hodně složité. Nejúčinnější bude asi rychlá expanze následována 6(7) gatem s hromadou zealotů a sentry.

Autor:  Stealman [ pát 09. zář 2011 10:12:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - Pořád stejně..?

Koukám, že bez mých věcných a dobrých příspěvků, které jste hanlivě nazvali "trollingem" to tu nějak umřelo :)

Ondik: Díky, ty replaye by byly fajn, trochu si nedovedu představit 9/10 pylon mimo základnu a pak 9/10 GW v základně .. když pylon je mimo.
A tu FE proti T jsem zkoušel hodněkrát ale nikdy jsem to neubránil .. když přispěchá rychlých 6 marauderů tak prostě neni nic čim bych to zastavil. Kanon snipnou na 3 salvy .. loti se proti conc. shells nechytaj a stalkery maraudeři counterujou. Stejně tak reapeři jsou nepříjemný pro FE :(

Autor:  saltazar [ pát 09. zář 2011 13:24:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - Pořád stejně..?

Stealman píše:
A tu FE proti T jsem zkoušel hodněkrát ale nikdy jsem to neubránil .. když přispěchá rychlých 6 marauderů tak prostě neni nic čim bych to zastavil. Kanon snipnou na 3 salvy .. loti se proti conc. shells nechytaj a stalkery maraudeři counterujou. Stejně tak reapeři jsou nepříjemný pro FE :(


A napadlo tě někdy to z kombinovat? :D Protosské T1 jsou sami o sobě k ničemu, ale v kombinaci dokážou divy.

Autor:  Stealman [ pon 03. říj 2011 7:01:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - Pořád stejně..?

saltazar: Ne asi nenapadlo tyve .. já myslel že mohu mít vždy jen jeden druh :)) proboha to sou otázky .. ale to, že roachové prostě za stejnou hodnotu porazí jakoukoliv kombinaci Protosských T1 jednotek je fakt kterej se s žádnou kombinací nemění. Prostě 20 roachů za 1500 / 500 porazí cokoliv z jednotek Zealot/Stalker/Sentry to nemůže popřít nikdo s trochou rozumu.

Tosské T1 jednotky jsou dobré v kombinaci, ale v kombinaci s něčim jako Void, Coloss, HT, nebo Immortal .. ale ne v kombinaci sami se sebou. Kombinace roach/ling i marine/marauder je sama o sobě cost-effektivnější než zealot/stalker/sentry což už mnohokrát potvrdili i zkušení hráči na mezinárodní scéně (prostě jim chybí ranged damage). Ovšem neplatí to potom v dalších kombinacích s pokročilými jednotkami.

Porazit s gateway mixem zergovo kemp s roachema, queenama a několika spine crawlerama, kdy může do obrany chrlit nové lingy ze 2 hatcherek neni žádná sranda .. zrovna včera jsem na to dvakrát po sobě dojel a to tam byli i 3 immortalové .. bohužel nedostatek lotů.

Autor:  DURiN [ stř 19. říj 2011 22:04:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - Pořád stejně..?

Tak poslední dobou jak sleduji tak to celkově není žádná sláva na Gosuke je třeba v 30 Top hráčů jenom 3 Protossy :) i když jsem sledoval Korejskou ligu tak větsinou tam Toss prohrál nad terranem :) Jak se divám tak toss musí mít snad všechno hrat jak blázen micro všechno od T1 až po T3 aby vyhrál zatim co terran má poměrně pohodičku.

Vetšinou aby vyhral protoss musí mít hrač mnohem větší skill než hráč za terrana takhle se mě to teda jeví. Také se mi jeví že Protoss ma velkou absenci jednotek Země vzduch poněvadž se stalkery neubraite skoro nic ani muty ani banche poradne kdyz jejich vice zatim co Zerg a Terran maji v tomto lepsi paky.

Taky uz jenom muj a par pratel povzdech sc2 jak si ztraci logičnost kdyz si vezmete ze sige tank ma mensi dmg na light a vetsi na armored tak je nema smysl moc :) nebo kdyz vam podstate jaky koliv vduch sejme marinaci a se stalkery si moc neprdnete :)

Autor:  Stealman [ čtv 27. říj 2011 10:43:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - Pořád stejně..?

Alespoň posledním patchem nám dal Blizzard za pravdu, že EMP je prostě moc silný proti Tossovi

http://sea.battle.net/sc2/en/forum/topi ... 160?page=1

Čekám až se mi všichni ti, kdo mi tu nadávali když se mi něco nelíbilo a argumentovali tim, že Blizzard ví nejlíp jak to má být - omluví.

Autor:  Zenedar [ čtv 27. říj 2011 10:54:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvT - Pořád stejně..?

ocekavat muzes ale neudelam to porad si myslim ze nerf neni potreba a ohledne blizardu treba priklad energie u Thora jeji odebrani a nasledne vraceni mi ukazalo jak to obcas se zmenami vymejslej

Stránka 25 z 26 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/