StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
PvZ - strategie, buildy, countre https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=31&t=571 |
Stránka 5 z 10 |
Autor: | alieno [ čtv 11. lis 2010 18:45:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PvZ - strategie, buildy, countre |
Balty píše: Tohle téma nám trochu chrápe, tak ho zas trošku oživím. ![]() "Máte problém s otravným hmyzem? (zerg) použíte nášeho ultimátního high tepláře, čiští vše s přehledem a pokud by se vyskytli větší brouci můžete spojit 2 ht do 1 archona! A to se vyplatí!" ![]() Ale vážně, zkoumal jsem jak se zerg může bránit proti mixu zealot + ht + archon a výsledek je NIJAK. Zkušenější hráči tohle už asi dávno vědí, tkaže info spíš pro nováčky. Největší "vychytávka" je to, že jsou to vše gateway jednotky, čili stačí si hlídat těžbu, aby bylo pořád dost surovin a můžete armádu obnovovat stejně rychle jako zerg, akorád vám stačí armáda početně 3x menší než zergovi. Kdykoli zerg změní taktiku a začne massovat jiné jednotky, vy jen při dalším warpu prostě nawarpujete víc jednoho druhu, pokud třeba jede ultry, tak warpovat ht a udělat hned archony. Přemýšlel jsem i nad banelingama, ale s upgrady (možná i bez teď nwm) je má archon na ránu a s jeho splash dmg budou banelingové rádi jestli aspoň některý z nich dojde k cíly, navíc stormy + zealoti jako živý štít. Napadá některýho zerga "něco" jak se proti takovéto army bránit? Mě a zjevně ani moje soupeře zatím nic nenapadlo, jakmile začnu produkovat ht, tak je hra moje a ani moc nemusím řešit jak moc expanzí zerg má. Hydry, hydry, hydry? Nejaky roach jako stit, a to je vse? Lingove (samozrejme do zad/z boku)... chtelo by to zkusit, ale melo by to fungovat. Banelingy na Tosse mi neprijdou moc efektivni (cti vubec efektivni, tak proc je delat). Cracklingy by sice archon mel davat bez problemu, ale ty jsou na stalkery, popr. v nejhorsim pro zealoty - proste zdrzovacka tak, aby Hydry mohli davat DMG. No a pak tu je jeste ultimatni infestor ![]() |
Autor: | Balty [ čtv 11. lis 2010 18:57:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PvZ - strategie, buildy, countre |
alieno píše: Hydry, hydry, hydry? Nejaky roach jako stit, a to je vse? Lingove (samozrejme do zad/z boku)... chtelo by to zkusit, ale melo by to fungovat. Banelingy na Tosse mi neprijdou moc efektivni (cti vubec efektivni, tak proc je delat). Cracklingy by sice archon mel davat bez problemu, ale ty jsou na stalkery, popr. v nejhorsim pro zealoty - proste zdrzovacka tak, aby Hydry mohli davat DMG. No a pak tu je jeste ultimatni infestor ![]() Pravě pro hydry to je nepřekonatelný, z nich zbyde jen kaše, doslova. Jak máš mass hydry, tak nejsi schopný dobře hozeným stormům utéct, do toho zepředu archoni + zealoti a fakt no chance, kdyby chtěl toss být fakt hračička přidá ještě sentry a už vůbec neutečeš ze stormu. Zerlingové jsou úplně ze hry, archon je dává plošně na jednu ránu, dále mutalisky kdyby někoho napadli, tak ty to samé, pár archonů si poradí s docela dost početnou skupinkou mutů jak nic,... jakmile mám archony, tak už vlastně vůbec nedělám stalkery. Mno a roach zas to samé se zealotem jsou na stejno, ale zas s podporou archonů a stormů nemaj moc šancí a zamikání je pomocí FF od sentry je u roachů fakt jednoduché. Pokud soupeř jede mass roache, tak je fakt, že přidělávám trochu i stalkerů, abych využil plně dmg celé army, ti zealoti se přeci jen ve předu trochu přetlačujou mezi sebou, ale prostě taky neustojej tenhle mix army. Co, ale docela ujde jako obrana, jsou ti infestoři s fungal grow, to třeba archony krásně stopne a hydry je pak můžou z dálky dobře sundat, na to je třeba dávat pozor no, ale pokud toss má trochu větší army, tak nikdy zerg nechytí vše a stačí 2 ht aby byli volní a mohli dát storm a zerg se musí stáhnout zas nebo umře a archoni jsou tak zas v bezpečí. |
Autor: | alieno [ pon 15. lis 2010 12:54:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PvZ - strategie, buildy, countre |
Balty píše: alieno píše: Hydry, hydry, hydry? Nejaky roach jako stit, a to je vse? Lingove (samozrejme do zad/z boku)... chtelo by to zkusit, ale melo by to fungovat. Banelingy na Tosse mi neprijdou moc efektivni (cti vubec efektivni, tak proc je delat). Cracklingy by sice archon mel davat bez problemu, ale ty jsou na stalkery, popr. v nejhorsim pro zealoty - proste zdrzovacka tak, aby Hydry mohli davat DMG. No a pak tu je jeste ultimatni infestor ![]() Pravě pro hydry to je nepřekonatelný, z nich zbyde jen kaše, doslova. Jak máš mass hydry, tak nejsi schopný dobře hozeným stormům utéct, do toho zepředu archoni + zealoti a fakt no chance, kdyby chtěl toss být fakt hračička přidá ještě sentry a už vůbec neutečeš ze stormu. Zerlingové jsou úplně ze hry, archon je dává plošně na jednu ránu, dále mutalisky kdyby někoho napadli, tak ty to samé, pár archonů si poradí s docela dost početnou skupinkou mutů jak nic,... jakmile mám archony, tak už vlastně vůbec nedělám stalkery. Mno a roach zas to samé se zealotem jsou na stejno, ale zas s podporou archonů a stormů nemaj moc šancí a zamikání je pomocí FF od sentry je u roachů fakt jednoduché. Pokud soupeř jede mass roache, tak je fakt, že přidělávám trochu i stalkerů, abych využil plně dmg celé army, ti zealoti se přeci jen ve předu trochu přetlačujou mezi sebou, ale prostě taky neustojej tenhle mix army. Co, ale docela ujde jako obrana, jsou ti infestoři s fungal grow, to třeba archony krásně stopne a hydry je pak můžou z dálky dobře sundat, na to je třeba dávat pozor no, ale pokud toss má trochu větší army, tak nikdy zerg nechytí vše a stačí 2 ht aby byli volní a mohli dát storm a zerg se musí stáhnout zas nebo umře a archoni jsou tak zas v bezpečí. Balty to co jsem psal je ciste theorycraft... Zajimalo by me, jak by to vypadalo v realu, ale s touto situaci jsem se jeste od hrace nestkal, takze neporadim, pisu jen co bych zkusil jet. Hydry stormu preziji (hp regen) i bez utikani (jednu, samozrejme stejne budu utikat), a pri rozumnem mnozstvi se da take utect (pri massu uz neni prostor... zalezi na pozici, ale to vis... takze zbytecne psat. Muty na archony ne, range rozdil na kitovani sice je, ale jelikoz je to ball-vs-ball, tak se nic nekona... a ten splash za milion-moc-dmg ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Chelios [ pon 15. lis 2010 13:29:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PvZ - strategie, buildy, countre |
Zapominate na jednu vec archoni jsou EXTREMNE drahy ![]() ![]() ![]() I kdyz ze je pravda ze je to asi to nejmin prijemny co proti me toss muze ject ![]() |
Autor: | alieno [ pon 15. lis 2010 13:54:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PvZ - strategie, buildy, countre |
Chelios píše: Zapominate na jednu vec archoni jsou EXTREMNE drahy ![]() ![]() ![]() I kdyz ze je pravda ze je to asi to nejmin prijemny co proti me toss muze ject ![]() Nj, ja usinam na 2.5T ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Balty [ pon 15. lis 2010 15:57:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PvZ - strategie, buildy, countre |
Chelios píše: Zapominate na jednu vec archoni jsou EXTREMNE drahy ![]() ![]() ![]() I kdyz ze je pravda ze je to asi to nejmin prijemny co proti me toss muze ject ![]() 100mineralu a 300 gas neni zas tak moc, když si vemeš, že colos stojí 300 a 200 a dělá možná i menší dmg, pokud jedes hlavně ht + zealot a máš 2 expy, tak toho gasu máš až až a rozhodně nestihneš mít tu army kterou popisuješ v době, kdy P vyleze s několika archony a ht. ![]() |
Autor: | T.iN.T.a [ pon 15. lis 2010 16:54:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PvZ - strategie, buildy, countre |
Balty píše: Chelios píše: Zapominate na jednu vec archoni jsou EXTREMNE drahy ![]() ![]() ![]() I kdyz ze je pravda ze je to asi to nejmin prijemny co proti me toss muze ject ![]() 100mineralu a 300 gas neni zas tak moc, když si vemeš, že colos stojí 300 a 200 a dělá možná i menší dmg, pokud jedes hlavně ht + zealot a máš 2 expy, tak toho gasu máš až až a rozhodně nestihneš mít tu army kterou popisuješ v době, kdy P vyleze s několika archony a ht. ![]() Takhle to zni vsechno krasne jednoduse, ale zasadny problem je jak udrzet pri zivote 3 zakladny pred najezdama lingu/roachu/mut, nez vubec vyleze prvni archon.. ![]() Realne pouzivat jednu jednotku narocnou na plyn jako meatshield pred jinou jednotkou narocnou na plyn mi prijde jako scifi. ![]() Na ten mix co popisujes imho uplne staci fungal+ mass roach. Pak ti army stoji a zatimco vsichni ogrcnuty P dostavaj 36dmg od houby, tak tam roachove uflusou zealoty a archony co stoji vepredu aniz by si vystrelili. A jediny co je muze ohrozit je trochu stalkeru a pak ta bourka. Ovsem roach zdechne az skoro za 2 bourky, resp. za vic jak 7s nepretrzitejch blesku, coz je cas, kdy z ty zahoubovany P army uz moc nezbyde. O tom, ze roach muze po takovyhle elektro terapii odlizt pod zemi a za max 14s bejt uplne fresh, zatimco tobe pokleslo supply o pulku ani nemluvim... |
Autor: | Chelios [ pon 15. lis 2010 18:00:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PvZ - strategie, buildy, countre |
Presne tak 300 gasu je malo? ![]() ![]() ![]() |
Autor: | saltazar [ pon 15. lis 2010 18:23:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PvZ - strategie, buildy, countre |
Tak zase ty templáře můžeš použít třeba systémem, že je v bitvě použíješ s bouřemi a po tom až vyplácáš energii je dáš spojit do archona na dorážku. |
Autor: | Gwainhir [ pon 15. lis 2010 20:36:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PvZ - strategie, buildy, countre |
Co je nejlepší proti mutům? Spoustu her jsem prohrál tim způsobem, že soupeř jek muty ve velkym (špatně sem scoutoval..) |
Stránka 5 z 10 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |