StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

PvZ - strategie, buildy, countre
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=31&t=571
Stránka 3 z 10

Autor:  Mavo [ pát 24. zář 2010 11:41:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvZ - strategie, buildy, countre

GoodWill píše:
Nepodcenujte ani trapny void ray rush. Hlavne ak pomocou kanonov odrazite X-pool rush, tak zerg musi zmenit taktiku a fast void vam moze nielen ziskat velku vyhodu ale aj vyhrat hru. Sikovne chargnuty void zrusi queenu rychlo. Ak nema vela hydraliskov, tak sa neubrani. Pamatat treba len na jednu dolezitu vec: znicenie plynu je priorita cislo jedna. Bez plynu sa nema ako branit proti vzduchu a je koniec.


Tak tak, dobre provedeny void ray rush provede velkou paseku (kdyz se blbe vyscautuje). Ale je treba jet s alespon 3 void ray ... dobry zerg ma alespon 2 - 3 queeny. Ale bylo by fajn kdyby to protosove pouzivali trochu mene, zacina bejt trochu nuda, kdyz 2 ze 3 jedou void / zealot.

Autor:  WhiteCroW [ pát 24. zář 2010 11:50:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvZ - strategie, buildy, countre

Taky proto se pridava 1 az 2 phoenixove kteri ty kralovny zvedaji :-) ja osobne ale tuto taktiku na 1v1 nepouzivam :-) spis jen pro fun v tymech kdyz Z jede mass roach

Autor:  Stealman [ pon 11. říj 2010 13:53:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvZ - strategie, buildy, countre

Mohl by někdo nadhodit nějaký postup, jak hrát pokud zerg jede hned expu ? Často objevim už scoutující dronou, že zerg jede okamžitě expu. Přirozeně teda zaútočim co nejdřív zealotama s +1 weapon upgradem (mam jich tak 8 - 10) zerg chrlí zerglingy kdy první vlnu prakticky vždycky porazim, ale když potom z obou hatcherek začne dělat další a k tomu stavět spine crawlery tak jsou zealoti v koncích. Strašně snadno je umicruje queena a drony nedoženou, sou prostě takový neohrabaný. Po chvíli mě zerg totálně zatlačí a pak přilítne povětšinou s 8 mutama a konec. Nemáte někdo lepší nápad jak proti tomuhle hrát ? Je to divný že i s takovou počáteční investicí je schopnej se ubránit, ale je to tak no. Já i když doplňuju zealoty tak to není tak rychlý jako když on jede 6 zerlingů z každý hatcherky furt furt a do toho queeny.

Autor:  Zenedar [ pon 11. říj 2010 17:16:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvZ - strategie, buildy, countre

zalezi to na jaky mape to hrajes napriklad casto je proti tomu ucinny klasicky four gate push s proxy pylonem mas moznosti reagovat na tech soupere at zerglingy ci roache mas moznost warpovat jednotky jake potrebujes je to hodne ucinne treba na blistering sands ozvlaste kdyz je tam zadni vchod ktery zerg nemuze zavezovat a pokud jsou to mapy kde je vchod do natural expy i mainu stejny tak bud zaber expanzi taky a vyrovnej relativne ekonomiku nebo vytechuj napr na rychle 2-3 colossusi a zautoc

Autor:  Chelios [ pon 11. říj 2010 17:18:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvZ - strategie, buildy, countre

Kdyz scoutnes fast expu tak ji jed taky proc bejt hned agresivni? :D

Autor:  satik [ pon 11. říj 2010 23:53:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvZ - strategie, buildy, countre

prihazuju pro zajemce jeden PvZ rep, ukazka jak ubranit 8pool na nejmensi ladder mape (7/6 pool by se tim ubranil taky, jen by lingove pribehli o 15 vterin driv, tak by to bylo tesnejsi a mozna by zbourali forge, ale to by tam proba hned zacala stavet gateway na wall nebo jine proby by to tam pozdrzely nez by to sundaly kanony)
+ ukazka jak pak harrasit a pri tom udelat expu, pokud nejede dostatecne rychle hydry :)

jo a omlouvam se za trochu nervni chat soupere :)

Přílohy:
PvZ haras.zip [32.68 KiB]
369 krát

Autor:  Stealman [ pát 15. říj 2010 11:19:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvZ - strategie, buildy, countre

Mohl by někdo poradit co se dá jet proti Z v mid game ? Když pocreepuje půl mapy a začne masit mutalisky/speedlingy , nebo hydra/speedling. Včera jsem hrál 8 her proti Z (platina) a vyhrál jsem jen jednu jedinou 4 gate útokem. Zbytek jsem vždy prohrál podobným scénářem, rychlá expa a pak mass muta nebo hydralisků doplněných o speedlingy. Předem řikam že jsem to chtěl zkusit bez HT, takže prosim jestli vás nenapadne taktika bez HTček, protože je přece blbost, aby to jinak než s HT prostě nešlo. I když jsem měl colossi a zealoty/stalkery tak na tom creepu ti hydralisci byli tak rychlý že mě ukitovali s minimálními ztrátami. Halda mutalisků je ještě horší proti tomu snad neni obrany. Stalkeři se nechytají, pokud jich není víc a zase masit stalkery nemůžu kvuli speedlingům. Je to prostě těžký, ten zerg může ze 2 hatcherek vyprdnout naráz 16hyder nebo 16 muta .. podle toho co prostě zrovna potřebuje a já absolutně nestíham na to odpovědět :( Stavět "preventivně" phoneixe je blbost protože jak to uvidí pojede hdyry a co pak s phoenixema. Poslední dobou se mi prostě proti Z vůbec nedaří hrát .. bez HT. A i s nimi nevim nevim .. na tom creepu je prostě tak rychlej že ze stormy uteče za sekundu.

Autor:  Pralev [ pát 15. říj 2010 11:35:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvZ - strategie, buildy, countre

Co pak s Phoenixama? Lovíš mu Ovíky, harassuješ těžby, nutíš ho se hydrama vracet.

Co máš proti HT? :)

Edit: Creep tumory je potřeba systematicky ničit :)

Autor:  Stealman [ pát 15. říj 2010 11:48:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvZ - strategie, buildy, countre

Lovíš Ovíky ?? To je jako dostatečný na jednotku za 100 gasu ? Aby lovila ovíky, kterých i za pár krystsalů v hatcherce udělá 8 najednou ? Harasovat těžbu ? Stačí aby tam měl 1 věžku proti letadlům a harass je tim znemožněnej. Protože ani 100 phoenixů tu věžku nezničí. Jako párkrát se mi povedlo s nima zerga zaskočit ale to je vesměs náhoda. A nenutim ho vracet se hydrama ... stačí aby jich 5 a queenu nechal u základny a má vystaráno .. všechny nepozvedam nezničim to bych těch phoenixlů musel mít hafo. Prostě v praxi jsem to zkoušel hodněkrát s nima harassovat ale funguje to jen na absolutně nepřipraveného zerga. A proti HT nemam nic, jen si myslim že by měl existovat i jiný způsob než HT. Obě ostatní rasy mají vždy více účinných variant. Ještě mě napadjí Carrieři ti jsou na Zerga dobrý, ale nikdy jich nestihnu udělat dostatek, tak jsem to poslední dobou ani nezkoušel už :)

Autor:  Balty [ ned 17. říj 2010 15:36:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: PvZ - strategie, buildy, countre

deleted

Stránka 3 z 10 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/