Pralev píše:
GoodWill: Tam jde o to, že v early a midgame čím je Terran lepší (resp. zkušenější), tím méně potřebuje scan a tím více využije MULE, což je obrovský income a tím pádem i převaha na bojišti (což v důsledku znamená i lepší mapcontrol a iniciativu).
Naprosto přesně.
Co se týče map.. hlavní problém je, že jsou
malé, respektive jsou na nich malé vzdálenosti mezi základnami (v porovnání s SC1). Ale stejně jako v začátcích SC1 byly mapy šílené, doufám že se změní i v tomto případě.
_Vandal: už jsem tu o VR jednou psal. Podle mě to funguje v bronze/silver, kde je stačí poslat přes a-move a výhra je jistá, nebo pak až na profi levelu, jelikož abys dokázal terrana zpomalit a vyrovnat ztrátu, kterou jsi si způsobil stavěním stargate, potřebuješ docela kvalitní multitasking a decission making.
btw, nechtěl bys, nebo nějaký jiný dobrý terran (satik?), dát pár her? Chtěl bych s někým otestovat tu FE během více her.