StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
New Mod (Enemy at the Gate) https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=26&t=1344 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Popoill [ čtv 14. dub 2011 13:29:58 ] |
Předmět příspěvku: | New Mod (Enemy at the Gate) |
Mám plán vytvořit jedinečnou "custom" mapy s módem "Enemy at the gate" (Nepřítel před Branami). Mím jakýmsi vzorem je "Mineralz". A budu rád když by mi s tím někdo pomohl aspoň zde na fóru V módu by jste si mohli vybrat a to jestli chcete být "Enemy" (Nepřítel), nebo "Guardian" (Ohránce). Jelikož nemám mód ještě moc promyšlený budu toto téma aktualizovat abych vám osvědčil děj který lze bude probíhat. (*Aktualizováno 14.4.*) -Guardian- -Úkoly- Ochránit artefakt před nepřítelem který jej chce mít pod svou kontrolou. (Každý Guardian (Probe) bude moci postavit Budovy (Vyrábějící jednotky, Veže, Generátory, Laboratoře) -Tip- Je nesmrtelný ale jeho budovy a jednotky, ano. -Enemy- -Úkoly- Dobýt Artefakt za každou cenu! I za cenu toho že ho můžou ohrozit Guardians. (Každý Enemy (Hybrid) bude moci stavět armády ve velkém a pomáhat si některými budovami (Laboratoř, Generátory, Schopnostmi které má sám Hybrid) -Tip- Jednotky vytváří ve velkém z jedné budovy a je možné si vylepšit více než svoje jednotky ale i budovy (v laboratoři či v samotné budově) -Tipy, Mód a Mapa- -Tip- Guardians mohou útočit na Enemy (základnu) pouze svými jednotami které si vyrobí a posléze vylepší. -Tip- Hybrit může vyjít do bojiště s tím že má pouhých 10 000 HP a 5 000 SH a že jej lze zničit. -Tip- Enemy vyhrává když obsadí artefakt (dobyje). -Tip- Guardian vyhrává když zničí 2 ze 3 hybridů. -Tip- Jelikož by měli hybridi výhodu souboj by byl mezi 5 Guardians a 3 Enemies. -Tip- V laboratoři lze vyvíjet až do 10 úrovně. -Tip- Enemies nemohou prvních 5 minut pohybovat s Avatary (Hybridy), mohou pouze posílat jednotky a zkoumat vylepšení v Laboratoři. -Mapa- Byly by dvě strany na jedné Guardians a na druhé Enemies. -Mapa- Měla by obsahovat (pro Enemies) 3 řady jejíž začáteční řadou (pro stavbu jednotek) by byla ta uprostřed. Později by si mohli Enemies odkoupit i po straní části pro výrobu svých jednotek. -Mód- Guardians berou své suroviny pouze z nepřátelských vojsk a za každou vteřinou jim bude přibývat 1 material od každého druhu krom speciálního plynu (Vespane Gas). Jak již bylo řečeno, tento návrh budu nadále rozvíjet |
Autor: | Arch [ čtv 14. dub 2011 14:09:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: New Mod (Enemy at the Gate) |
dobry napad |
Autor: | saltazar [ čtv 14. dub 2011 14:30:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: New Mod (Enemy at the Gate) |
Jestli správně chápu je to mód Tower deffens, kde ale útočníka neovládá počítač, ale živý hráč, je to tak? Jo zkus používat třeba prohlížeč Chrome, upozorňuje tě na chyby. |
Autor: | Popoill [ čtv 14. dub 2011 15:54:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: New Mod (Enemy at the Gate) |
saltazar píše: Jestli správně chápu je to mód Tower deffens, kde ale útočníka neovládá počítač, ale živý hráč, je to tak? Jo zkus používat třeba prohlížeč Chrome, upozorňuje tě na chyby. Crome používám ale né tohle nebude jen tak obyčejný tower defence i když to má nějaké ty atributy TD tak zde pujde hlavně o to aby si kupoval vojáky (a i s nimi bojoval), výzkumy (pro rychlejší vyrábění jednotek atd.), Těžba (určitého druhu minerálu). Jenomže jsem asi mocky nedomyslel že to dá hodně práce. (Popřípadě kdyby někdo chtěl mohu se sním domluvit že by udělal mapu která by tomuto vyhovovala.) Triggrety a Módy se učím a tak si je udělám sám ale možná i s tímto bych později potřeboval pomoct. |
Autor: | white_wolf [ čtv 14. dub 2011 18:47:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: New Mod (Enemy at the Gate) |
Nejdriv si to trosku sesumiruj a dej tomu nejakou logiku, pripada mi to, ze matlas pate pres devate. Takhle to vypada jako kupa ostatnich projektu ktere zacnou s nadsenim, nadseni opadne a pak projekt potichu vysumi... |
Autor: | Deimos547 [ čtv 14. dub 2011 19:27:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: New Mod (Enemy at the Gate) |
No, mě osobně to připadá jak Mineralz, TD a Troll and Elves v jednom (doufám že sem se nikoho nedotknul), ale pokud to přesto vytvoříš, tak spíš doporučuji něco, co můžou ovlivnit obě dvě strany v jejich prospěch(v Troll and Elves na W3 třeba trol nemohl později vyhrát) aby jsi tam neměl nějakou strategii, kterou nelze porazit. Jinak k těm tipům, zkusil bych aby: Guardian byl Uprostřed, a měli nejaký kopec či co ( s minimálně 2mi rampami). K income, udělal bych, aby každých 15-20 sek byl + x mineralu( + další suroviny) a aby se to dalo upgradnout tak aby to bylo treba 2x (pro příklad, otázka balancování) Dále by byl income za zabíjení hybridských jednotek. Pro hybridy bych dal income ve formě legion TD z w3( to známená čím víc jednotek namassí, tím víc jich mají, ale aby to bylo trochu vyrovnaný tak: měl by workery na minerály, Za minerály by koupil dejme tomu 2 druhy jiných workerů, kteří by těžili něco jiného, za co by se kupovaly Tier 2 a 3 jednotky třeba: Máš 4 typy surovin Mineral 1 Mineral 2 Mineral 3 Gas( nehodlam ted vymyslet názvy, moc línej ) takže workeři 1 (zakladní) by dělali M 1 typ, za což by byly třeba zerglingové, zealoti, mariny( nebo jiné malé jednotky) Také by bylo že za M1 typ by byl M2 typ worker, za který by se kupovali T2 jednotky(stalkeri, helioni marauderi, roach apod.) Za M1 a M2 typ + Gas by byl M3 typ worker, což by bylo třeba pro air jednotky a Gas by se získal tím, že by ničil nepřátelské jednotky/budovy( takže jako když hybrid v Troll and elves niči zed tak získá goldy) Za gas by byly upgrady jak pro workery, tak pro jednotky U guardianu by byly třeba T1 T2 a T3 věže, s tím že T1 je slabá AA i AG věž, dobrá na začátek, T2 by byla AG věž s malým splashem a velkým útokem, T3 by byla AG věž na jeden cíl a AA věž se splashem( thor) Měli by taky možnost upgrade income, jak základního, tak i za zničené jednotky Jinak, přeji hodně štěstí, a malo trapéní . |
Autor: | Popoill [ pát 15. dub 2011 11:50:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: New Mod (Enemy at the Gate) |
Deimos547 píše: No, mě osobně to připadá jak Mineralz, TD a Troll and Elves v jednom (doufám že sem se nikoho nedotknul), ale pokud to přesto vytvoříš, tak spíš doporučuji něco, co můžou ovlivnit obě dvě strany v jejich prospěch(v Troll and Elves na W3 třeba trol nemohl později vyhrát) aby jsi tam neměl nějakou strategii, kterou nelze porazit. Jinak k těm tipům, zkusil bych aby: Guardian byl Uprostřed, a měli nejaký kopec či co ( s minimálně 2mi rampami). K income, udělal bych, aby každých 15-20 sek byl + x mineralu( + další suroviny) a aby se to dalo upgradnout tak aby to bylo treba 2x (pro příklad, otázka balancování) Dále by byl income za zabíjení hybridských jednotek. Pro hybridy bych dal income ve formě legion TD z w3( to známená čím víc jednotek namassí, tím víc jich mají, ale aby to bylo trochu vyrovnaný tak: měl by workery na minerály, Za minerály by koupil dejme tomu 2 druhy jiných workerů, kteří by těžili něco jiného, za co by se kupovaly Tier 2 a 3 jednotky třeba: Máš 4 typy surovin Mineral 1 Mineral 2 Mineral 3 Gas( nehodlam ted vymyslet názvy, moc línej ) takže workeři 1 (zakladní) by dělali M 1 typ, za což by byly třeba zerglingové, zealoti, mariny( nebo jiné malé jednotky) Také by bylo že za M1 typ by byl M2 typ worker, za který by se kupovali T2 jednotky(stalkeri, helioni marauderi, roach apod.) Za M1 a M2 typ + Gas by byl M3 typ worker, což by bylo třeba pro air jednotky a Gas by se získal tím, že by ničil nepřátelské jednotky/budovy( takže jako když hybrid v Troll and elves niči zed tak získá goldy) Za gas by byly upgrady jak pro workery, tak pro jednotky U guardianu by byly třeba T1 T2 a T3 věže, s tím že T1 je slabá AA i AG věž, dobrá na začátek, T2 by byla AG věž s malým splashem a velkým útokem, T3 by byla AG věž na jeden cíl a AA věž se splashem( thor) Měli by taky možnost upgrade income, jak základního, tak i za zničené jednotky Jinak, přeji hodně štěstí, a malo trapéní . A nechtel bys mi pomoct s vytvářením mapy právě pro tento mód. Docela bych uvítal pomoc zvláště s mapou. Vůbec mě nenapadá jak by měla vypadat aby byla výhodná jak pro Guadrians tak pro Enemies. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |