No, mě osobně to připadá jak Mineralz, TD a Troll and Elves v jednom
(doufám že sem se nikoho nedotknul), ale pokud to přesto vytvoříš, tak spíš doporučuji něco, co můžou ovlivnit obě dvě strany v jejich prospěch(v Troll and Elves na W3 třeba trol nemohl později vyhrát) aby jsi tam neměl nějakou strategii, kterou nelze porazit.
Jinak k těm tipům, zkusil bych aby:
Guardian byl Uprostřed, a měli nejaký kopec či co
( s minimálně 2mi rampami).
K income, udělal bych, aby každých 15-20 sek byl + x mineralu( + další suroviny) a aby se to dalo upgradnout tak aby to bylo treba 2x (pro příklad, otázka balancování)
Dále by byl income za zabíjení hybridských jednotek.
Pro hybridy bych dal income ve formě legion TD z w3( to známená čím víc jednotek namassí, tím víc jich mají, ale aby to bylo trochu vyrovnaný tak: měl by workery na minerály, Za minerály by koupil dejme tomu 2 druhy jiných workerů, kteří by těžili něco jiného, za co by se kupovaly Tier 2 a 3 jednotky třeba:
Máš 4 typy surovin
Mineral 1
Mineral 2
Mineral 3
Gas( nehodlam ted vymyslet názvy, moc línej
)
takže workeři 1 (zakladní) by dělali M 1 typ, za což by byly třeba zerglingové, zealoti, mariny( nebo jiné malé jednotky)
Také by bylo že za M1 typ by byl M2 typ worker, za který by se kupovali T2 jednotky(stalkeri, helioni marauderi, roach apod.)
Za M1 a M2 typ + Gas by byl M3 typ worker, což by bylo třeba pro air jednotky
a Gas by se získal tím, že by ničil nepřátelské jednotky/budovy( takže jako když hybrid v Troll and elves niči zed tak získá goldy)
Za gas by byly upgrady jak pro workery, tak pro jednotky
U guardianu by byly třeba T1 T2 a T3 věže, s tím že T1 je slabá AA i AG věž, dobrá na začátek, T2 by byla AG věž s malým splashem a velkým útokem, T3 by byla AG věž na jeden cíl a AA věž se splashem( thor)
Měli by taky možnost upgrade income, jak základního, tak i za zničené jednotky
Jinak, přeji hodně štěstí, a malo trapéní
.