Popoill píše:
Vložte sem i ty moje mapy (obrázky).
Micros
- Je z nich asi nejlepší, ale pár věcí mi tam nesedí.
- Máš pořešený pathing na doodas v prostoru dvojité expanze nahoře a dole a na dlouhých útesech u gold?
- Na útesu u pravé gold doodads budou zavazet ve výhledu.
- Útesy u gold půjdou děsně snadno exploitnout, takže obsadit ty expanze bude s ohledem na tanky, reapery, stalkery nebo warp prismy nemožné.
Omega Hereash
- Pozemní jednotky jsou úplně na nic: kaňon mezi mainy až moc zvýhodňuje obránce, tamtudy snad nic nemůže projít živé.
- Prostřední choke je příliš úzký, příliš snadno půjde bránit.
- Vyvýšenina za kameny je tam proč? Jen kvůli gasu? Imho nesmysl.
- Přírodní útesy kolem středu jsou děsně rovné, vypadá to nepřirozeně a nudně. (S tím mám btw trochu problém i u té své mapy.)
Werriah
- Vizuálně se mi to vůbec nelíbí, je to moc ostré, nepřirozené a texturově prázdné.
- Oddělená startovní lokace jednoho hráče z trojice mi nepřijde jako dobrý nápad, ale možná ve hře samotné to bude OK.
- Mostek je moc úzký.
- Prostřední choke ubrání i hrstka jednotek, tam se absolutně nebude dát projít ani bojovat.