StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!! https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=22&t=2013 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | deacon [ pát 15. bře 2013 19:47:37 ] |
Předmět příspěvku: | HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!! |
Spoilery povoleny!* Toto bych rád viděl jako volný topic pro lidi, kteří již HotS dohráli a mohou si volně pokecat o tom, jak to hodnotí, která mise byla na houby, která byla fajn, jak je uchvátil příběh a tak dále :-) Prostě takové to kecání o singlu, dokud jsme plní dojmů z dohrané kampaně ;) Spoilery povoleny!* Ah, málem bych zapomněl: Spoiler: Spoiler je informace, která prozrazuje klíčovou část děje (např. rozuzlení) nebo jisté předem nečekané formální postupy (např. přechod některé části černobílého filmu do barvy). Termínu spoiler se také používá v počítačových hrách, a to tehdy, když je hráči odtajněno řešení hádanek, úkolů nebo hraní zjednodušujících strategií či taktik, u nichž se předpokládá, že na ně hráč má přijít sám. V komentářích na internetových fórech bývá zvykem umístit před pasáže obsahující spoilery varování. Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Spoiler_(kultura) Ano, je to hodně prázdných řádků, ale lidi občas klikají kam nemají a nerad bych jim to zkazil :D * pokud sem někdo vleze i přes tento název a toto upozornění a bude řvát něco o spoilerech, tak je to blbec :-) (nepředpokládám, že tu takový topic je a nenašel jsem ho ;)) |
Autor: | deacon [ pát 15. bře 2013 19:48:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!! |
Tak, dámy a pánové, jak hodnotíte? :-) + příběh + délka(odhadem mi to zabralo 3/4 WoL, tzn. na datadisk jsem spokojen) + evolution missions - člvoěk si otlapkal jednotky, než je použil - některé jednotky jsou vyloženě zbytečné - některé evoluce jsou vyloženě zbytečné :( - panika NPC v některých misích, člověk si je tolik neužije, když mu pořád někdo tvrdí, jak se to pokazí :D + různorodost misí!! + hrdinové mohou umírat(občas) +-+-+-+-+- konec :D :D Tak rozpolcený už jsem dlouho nebyl. Na jedné straně jsem takový konec nečekal, na druhé částečně ano a rozhodně to není konec, jaký bych chtěl :D Celkově bych tomu dal tak 9/10. Na 10 by to chtělo víc filmečků a pocit, že další díl je za rohem... toho se snad nedočkám ;) |
Autor: | Cervantes [ pát 15. bře 2013 20:11:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!! |
... mno, čekal jsem více. Mé hodnocení tak 7/10. Nějaká přiložená minihra (Lost Viking ve WoL) nebo skrytá mise (Hybrid ve WoL) by hodnocení zvedly. Příběh je dosti chaotický. Jelikož je to druhý díl ze tří, tak to vcelku chápu. Avšak mám dojem, že za ty roky od vydání WoL mohl být vymyšlen lepší děj. Celkově mě štve lineárnost kampaně. Ve WoL se v průběhu času objevovalo mnoho postav a zase mizelo. Na celkovém dojmu to nijak neubralo. U HotS to místy vypadá jako bych se díval na 5 filmů naráz, přičemž všechny mají stejný začátek i konec, jen hlavní děj je vždy úplně o něčem jiném. Mini kampaň druhé rasy také potěšila. Souhlasím, že některé jednotky byly absolutně zbytečné. Mnohé evoluce se zdají až přemrštěné, jako třeba ta poslední ![]() ![]() ...ale ten konec....ou, ... nevěděl jsem zda utřít slzu, či odinstalovat HotS. Věřm, že po vydání LoV bude kampaň tohoto datadisku mnohem smysluplnější a určitě mnohem lépe hodnocena. |
Autor: | Pralev [ pát 15. bře 2013 20:20:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!! |
Já mám v zásadě asi jen dvě výtky. Jedna je příběh, resp. jeho podání a menší chybky. Na začátku ještě super, i pozvolná proměna Kerrigan zpět do Queen of Blades (i když ne tak úplně) se mi hodně líbila, nicméně pak to začalo být klišé nad klišé... a hlavně strašně odfláknuté dialogy. Poměrně dobře ty chyby vystihuje tahle recenze (i když je jinak až příliš kritická a kritizuje i věci, které mně se líbily) - http://www.gosugamers.net/starcraft2/features/3161 Malinko mě zamrzelo, že při konfrontaci Kerrigan a Durana nedošlo k nějakému překvapivému odhalení "hele, já jsem Duran, pamatuješ? ![]() Vsuvka se Zerusem mě lehce nudila (asi nejslabší "planeta" ze všech těch 8 nebo kolik jich je), moc se mi celá ta myšlenka Primal Zergů nelíbila a navíc mi přišlo, že Blizzard opět popřel svůj manuál SC1 ![]() Konec se mi líbil ![]() ![]() Druhá výtka je herního rázu - přehlcenost jednotkami a přílišná síla Kerriganky. Například Lurkera jsem mimo Evolution misi neudělal ani jednoho, Brood lordy jednou jen tak ze srandy, abych je taky měl, Infestory kromě té první mise, kde se použili, ani jednou (a to tu mají lepšího Neural Parazita než v MP ![]() ![]() A teď z těch nejvýraznějších kladů ![]() + Náplň misí. Přestože některé vykradly WoL (třeba jedna z těch na Zeru byla prostě jen zkopírovaná Welcome to the Jungle), narozdíl od WoL tady doslova nebyla ani jedna, která by mě nebavila (ve WoL namátkou The Dig, Cutthroat, The Moebius Factor, Maw of the Void - asi nejnudnější mise vůbec, In Utter Darkness...). Všechny se hrály naprosto výborně, byly zábavné, propracované, perfektně udělané. Zvlášť mě bavily ty "dungeon" mise bez základen, jako například ta infestace protosské lodi, jak člověk začíná jen s larvou - naprosto vynikající mise! Podobně skvělá mi přišla With friends like these... (s Hyperionem). + Evolution mise. Paráda, strašně se mi líbily ![]() + Filmečky. Mám pocit, že jich bylo víc... Sice narozdíl od WoL tady byl jeden opravdu WOW film a sice intro (zatímco ve WoL bych přidal ještě souboj Zeratula a Kerrigan, který tady v HotS byl naopak tuze trapný, a taky New Gettysburg animačku), nicméně fakt se na ně pěkně dívalo... + Creep ![]() ![]() + Hard achievmenty. Nejprve mě úplně zarazilo a zklamalo, že narozdíl od původní WoL kampaně v době, kdy vyšla, není jeden normal achiev a jeden hard achiev, tzn. oba jdou udělat na Normal. Pak jsem zjistil, že jsou tam Mastery achievmenty, což je vždycky 1 na misi a na Hard. Takže ve výsledku ještě lepší ![]() Mno to je snad vše, co mě napadá takhle z hlavy. Závěrem můžu jen říct, že WoL kampaň jsem považoval za absolutní vrchol, nejlepší RTS, co jsem hrál. HotS mi přijde ještě tak o půl třídy lepší a zábavnější. |
Autor: | Maor [ pát 15. bře 2013 23:05:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!! |
Technické zpracování úžasné! Jednotky a obtížnost? to je horší všechno jsem projel na hard bez zapocení. Jen bránění kokonu bylo horší, ale tam jsem udělal hrubou chybu. Využití jednotek nic moc. Roachové + Hydry + Ultry stačili na všechno. Zkusím ještě brutal, jestli to bude lepší. Hra mě vlastně vůbec nepřinutila k nějakým zajímavějším taktikám a skladbám jednotek. K příběhu: Ze začátku mě to hodně chytlo, konečně taky pusa(mohla být lepší, dost špatná animace), údajná smrt Jima... to mi na chvíli zkazilo náladu, ale přece by ho nenechali umřít. Tady začala trochu nuda a honba za nalezením Jima. Zeratul to trošku ozvláštnil, ale bylo to suché. Zergové prostě nejsou tak přitažlivý jako terrani. Pak po nalezení Jima, zklamání, vůbec se neobjevil. Stukov? co to mělo být? úplně jsem nepobral, proč tam je. Závěr mě zklamal úplně nejvíc, Děkuju a nic? Celý StarCraft toužím po nějakých zajímavých dialozích, které by mě vtáhli více do hry, ale ničeho jsem se nedočkal. Rozvedení nějaké další postavy a nic. Nova, Valerian něco o nich. WoL bylo promakané, HotS to mělo posunout ještě dál, ale to se nekoná. Prostření mezi misemi prodělalo změnu k horšímu, mise +- stejné jako WoL. Uvidíme, jak to vylepší multiplayer |
Autor: | Pralev [ pát 15. bře 2013 23:58:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!! |
Nejsmutnější jsou asi ty dialogy... když člověk vzpomene na briefingy v SC1 a BW, to byly tak našlapané dialogy, člověk si leckteré pamatuje dodnes, u některých pořád mrazí v zádech ![]() (http://www.youtube.com/watch?v=5VHEt-t-Ejs&playnext=1&list=PLD57F74E74948081B&feature=results_video nebo http://www.youtube.com/watch?v=nMdh7iolh4Y nebo http://www.youtube.com/watch?v=chO_cxl2qcQ nebo http://www.youtube.com/watch?v=b8sopLPwj7Q (nejen briefing, ale i rozhovor Raynora a Kerriganky na začátku mise) nebo třeba tenhle geniální proslov - http://www.youtube.com/watch?v=w8mmX9IjkhI) Když si tohle člověk dneska shlédne a porovná to s dialogy v HotS, nevěří svým očím, jak strašně velký krok zpět Blizzard v tomto ohledu udělal ![]() A ještě jedna výtka k příběhu... sbírání essencí... infikovanej Stukov (povstalej z mrtvých)... Duran... Amon... Od SC1 mi to přijde jako obrovskej odklon od sci-fi a příklon k fantasy... |
Autor: | Cervantes [ sob 16. bře 2013 1:05:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!! |
... tolik k odfláknutému příběhu a jak z vysoka na nás, nadšené scifi a lore fanoušky, Blizzard s**e ![]() Celkově umístění Amona do příběhu chápu. Nějak se musíme dopracovat k LoV. Avšak Duran, Štukov, Primal Zergové, další blbosti o tom, jak si Mengsk pěstuje Hybridy, ...to jsou jen zbytečnosti, bez kterých ta kampaň mohla být mnohem lepší... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Co takhle Easter Eggy? Divil bych se, kdyby si tu někdo nevšiml toho největšího ""Swarm hungres" alá parodie na hlášku Arthase z Warcraft 3 (a celkově z WoW univerza). Též v evoluční misi pro Roache. Tuším hned ta první, kde v jedné z komor stojí na platformě malý Diablo, kterého jsme již viděli ve WoL (Devil´s Playground) a drobný, téměř nerozpoznatelný Murloc Marine. Je jich tam určitě více. Kampaň jsem projel na normal asi za 6 hodin, tak si ji teď postupně dávám na brutal (abych se trochu zapotil. Ta obtížnost je i na ten brutal místy primitivní) a všímám si více detailů ![]() |
Autor: | garrett345 [ sob 16. bře 2013 4:18:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!! |
Proc ma tolik lidi potrebu psat, ze je kampan primitivni a pritom hraji na normal nebo hard? Tak hrajte na brutal a ziskavejte mastery achievementy! Pak to neni lehke ani pro progamery, viz treba Destiny, ktery musel jednu misi loadovat/restartovat asi dvacetkrat, aby ziskal mastery achievement a v dalsich misich jel uz radsi jen obycejne achievementy. |
Autor: | lokijop [ sob 16. bře 2013 13:51:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!! |
Tak som to konecne dohral a musim povedat ze moje nazory su zmiesane. Na jednej strane som bol nesmierne nadchnuty z celkoveho prevedenia hry. Pacili sa mi nove lokacie, prostredia planet, nove zvieratka, aj te Leviathan bol celkom pekny. No na druhej strane co sa tyka pribehu ten siel mierne z kopca. Na zaciatku som sa nevedel dockat dalsich misii, no ku koncu som uz len odklikaval "Next Mission". Uplne prve misie v tom labaku boly podla mna perfektne. Potom ked chytili Jima a oznacili ho za mrtveho som si len povedal "Arctus vzdy v telke klame takze sa nieje cim znepokojovat ![]() ![]() Hodnotenie: Celkovy dojem je samozrejme viac kladny nato ze je to datadisk dal by som tak 7,5/10 no keby to malo lepsie vyvrcholenie kludne by som pridal 1 bod. No na to si budem musiet pockat asi az do LoV. + Grafika a celkove spracovanie novych lokacii + RPG Prvky + Evolution misie - Dej a nadsenie postupne upada -> Slaby zaver (Podla mna) - Nevyvazenost -> Niektore evolucie su az moc OP ine zasa "useless", to iste aj skilly u Karrigan |
Autor: | Merneron [ pon 18. bře 2013 19:22:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!! |
Noo takže trošku prikorením to tu trošku mojím zážitkom z hry, hlavne keď sa okolo príbehu tu točí veľa zaujímavých kritík ![]() ![]() Na začiatok by som vytýčil cinematics v hre. Oproti WoL sa zmenily resp upravil sa ich vzhľad. Pripadajú mi oveľa lepšie aj po grafickej stránke ale hlavné je, že viac menej sú oddelené od enginu hry. Vo WoL to bolo stále tá istá grafika či už pri behaní a klikaní po Hyperione alebo až po boj Jima s Dr. Hansonovou v labáku, proste s low grafikou ste z tých mini cinematics nemali žiadny extra zážitok po vyzuálnej stránke, lebo boli vlastne súčasťou hry. V HotS tomu tak však nie je. Hru máte na minime a napriek tomu su tentokrát cinematics oddelené od hry a graficky veľmi pekne spracované i keď je pravda, že vo WoL sme mali o jeden CGI cinematic viac tieto tu mi predsalen priniesli väčší zážitok i keď uznávam, že neboli úplným majstrovským dielom hodným Oscara za scenár. Ďalej čo sa týka príbehu samotného. No mnohí z vás vytýkajú, že okolo postavy napr. Valeriana bolo toho málo povedané. Úprimne toto bol datadisk pre Zergov a preto niet sa čomu čudovať, že sme sa toho veľa v hre nedozvedeli. Mám prečítané všetky knihy zo Stacraft univerza a musím preto Blizzardu uznať, že príbehy Valeriana moc ani nebolo potrebné rozvádzať v hre. Úprimne všetko máte v knihách dokonca s lepšími dialógmi od skvelých spisovateľov takže ak chcete príbeh pozadia mrknite tam ![]() ![]() ![]() No a nakoniec sa dostanem k obtiažnosti hry a jej koncepte čo sa týka misií a achievementov. No tu by som to povedal jednoducho. WoL bolo na brutale fakt brutal. Misie boli niektoré fuu na niekoľko opakovaní a loadingov a mal som niekdy až také nervy že som to vypínal. Napr. In Utter Darkness tak to som fakt dokončoval ako posledné na brutale ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Takže to by bolo všetko ohľadom Singleplayeru. Multiplayer som ešte poriadne nerozbehal takže k tomu sa nejdem zatiaľ vyjadrovať i keď nové taktiky ma celkom lákajú ![]() ![]() ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |