StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
20 otazek pro Karuneho https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=2&t=91 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | halal [ čtv 08. kvě 2008 13:35:19 ] |
Předmět příspěvku: | 20 otazek pro Karuneho |
Tak jsem udelal vytah otazek z tej diskuze, vzal jsem uplne vsechny, takze tam jsou nektery na ktery uz bylo odpovezeno, nektery kde je odpoved jasna, nektery zbytecny, nektery zajimavy, vyber je na nas vsech... info: nova cast otazky c. 41 jako reakce na nove Q&A Za chyby v oznaceni, vynechani nejakych otazek atd sorry, kdyztak piste vas vyber, pripadne novy otazky, nebo jenom nejaky reakce a postrehy. takto jsou oznaceny otazky zatim bez odpovedi takhle ty, na ktere uz karune odpovedel (alespon z vetsi casti) Takhle jsem oznacil otazky, ktere sice nikdo oficialne neodpovedet, ale mely by byt vicemene jasne Tohle jsou otazky, ktere jsou jen informacni, na hru nemaji v podstate vliv Tohle by mely byt otazky tykajici se pribehu 1. Kolik jednotek muze prepravit nydus worm a phase prism (zalezi na poctu jednotek nebo populacni vaze)? Daji se zergske obranne budovy nalozit do nydus worma? tzn. nalozit sunkencolony do nydus worma, prohrabat se s nim do nepatelsky zergsky zakladny, vylozit, a v nepratelskym creepu je zase zakorenit. 2. muze nufflier zvednout pomoci antigravity vespenovej gejzir, mineraly, overseerovo zamoreni na mineralech, nebo podzemim se prohrabavajiciho nydus worma? Muzeme pouzit schopnost antigravity na vespine gas rafinery, kterou by pote zergsky overseer infikoval parazitem? Co se stane pote s onou budovou nebo parazitem? Co se stane, pokud pod zvedlou budovou jiz stavime jinou? gejzir a mineraly by nemeli jit, stavet pod zvedlou budovu taky nelze, zustava jeste otazka na nydus worma, rafinerii, parazity 3. plati porad ze kdyz hodite atomovou bombu na bunkr, ten bude znicen, ale posadce uvnitr se nic nestane? je mozne nejak ovlivnit (zranit, zabit, ozarit, zbavit energie, ochromit, ovlandout, odsniperit) jednotku schovanou v bunkru? nebo je pred znicenim bunkru jednotka uvnitr "nedotknutelna"? 4. planujete ze bude ve hre nejaka protosska zena? ne jenom jako hrdinka, ale jako bezna jednotka... mothership mela docela "zensky" hlas. (ano vim ze mothership neni zrovna to co by se dalo nazvat "beznou jednotkou" 5. pri sestreleni Noradu II byl Duke plukovnik nebo genereal? (v Liberty`s crusade je napsano plukovnik (a v demu prej taky- nevim nehral jsem), ale ve hre se uz driv predstavuje jako general) 6. jak se rozmnozuji protosove... na arvorcich nejsou v prislusnych partiich videt zadne pohlavni organy (viz. http://www.starcraft2.com/art.xml?s=16 ) 7. Co se stane,když jednotka zůstane stát na zanořeném supply depotu? Příklad: V momentu,kdy se depoty spustí, soupeř-Protoss pošle na každy depot Stalkera nebo dokonce skrytýho templáře - budu moct depoty zvednout a nebo se mi vevalí do základny jeho armáda? A pokud budu moct zvednout - bude moct jednotka uprchnout? jednotka se proste sklouzne na stranu, ke ktere je bliz. Supply lze tedy vynorit i kdyz pres nej nekdo prebiha. 8. kazdy kdo kdy v SC byt jen sahnul na cigaretu nebo doutnik, velice brzy zemrel velice nasilnou smrti ( http://www.scgame.wz.cz/others/smoking.htm )... je v tom nejaky skryty zamer? znamena to ze je Jimuv osud zpečetěn ? ( http://www.starcraft2.com/art.xml?s=34 ) 9. je mozne (ne ve hre ale ve svete SC) aby schyzofrenicky templar vytvoril archona sam ze sebe (z obou svych ja)? 10. jaktoze protossove se svoji supermoderni technologii se kterou muzou vytvaret cerne diry a sterilizovat planety, uz davno nevyrabeji psi-disruptory jako na bezicim pasu... kdyz je to technologie tak primitivni ze ji vyrobi i lide a vsichni vedi jak ucina je to proti zergum zbran (ano to samy by se dalo rict i o battlecruiserech, siege tancich a atomovkach... ale jenom u psi-disruptoru me to prekvapuje) 11. jaky je rozdil mezi asimilaci a infestaci? znamena asimilace ze je mozne danou rasu mutovat z larev, a infestace ze je mozne danou jednotku ziskat jen nakazenim jiz existujiciho exemplare, ktery ale neni mozne (ne v dohledne dobe) dale mnozit? 12. muze queen of blades (teoreticky, nebo pribehove na zmateni nepritele) mutovat svoje klony, kdyz byla "rebirthted to the swarm", tedy patrne asimilovana. je Kerrigan asimilovana nabo infestovana? 13. je mozne (pribehove) "ocistit" infestovaneho cloveka/protosse? cetl sem ze to protosove udelali se Stukovem. 14. byl pred svym sestrelnim scourgem Norad II poskozen? jestli ne, proc se nebranil? (takhle velka lod by mela mit alespon nejaka zakladni laserova dela po celem trupu) jednalo se jen o stastny zasah na kriticke misto, nebo se proste obcas stava ze 1 scourge sunda sam cely battlecruiser (kdyz k nemu doleti) 15. v intu SC je videt jak nejaka protosska lod strili velky modry paprsek, velice podobny planet crackeru. byl to planet cracker? jelikoz protossove v te dobre mothershipy jeste nemeli, znamena to ze se planet crackery montovaly i na vetsi cariery (gantrithor) 16. jak se dostala flotila UED do sektoru koprulu tak brzo? kolonizačním lodím to trvalo 28 let a lodě UED to stihly... ani ne za rok (jejich cilem bylo ovladnout overmind.. a terrane nemely o overmindu ani tuseni... minimalne do unosu Kerrigan)? 17. maji protosove sluch? mezi sebou nemluvi (ne pomoci ust), a zadne usni otvory taky nejsou nikde videt. jak se dorozumi s lidmi? ctou jejich myslenky, a vysilaji jim svoje? (jinak by si spolu Zeratul s Jimym moc nepokecali, i kdyby Zeratul Jimyho slysel, nemel by mu jak odpovedet ) 18. SC se prodalo prez 9 a pul milionu CD (gratulace). muzete rict kolik z toho bylo v ceske republice a kolk v korei? 19. a nakonec vecny evergreen - jak muze letat mutalisk ve vesmiru? vi to alespon nekdo? 20. bude v SCII Nova? ma pritele? muzete mi dat jeji telefonni cislo? 21. Bude možné menit mezi rozprostřeným a klouzavým paprskem collossa podle jeho účinku na nepřítele? Tedy velké armády lehké pěchoty rozprostřený plošný DMG. Malé armády těžkých jednotek klouzavý. 22. Bude možno za terrany vyrobit v konečných fázích hry psi-disruptor/psi-emiter/"ovladač zergů"? Fungoval by jen na malé skupinky a pouze na zergy. Nebo možná by se dal použít i na archona k jeho "zmatení". 23. Bude možné pro terrany využít protosských technologií které zbydou po boji?? 24. Budou na mapách nějaké neutrální artefakty Xel-Nagů po jejihž zabrání by hráč získal speciální schopnosti?? 25. Půjde vyčistit nepřátelské budovy a vozidla nebo získávat z nepřátelských mrtvol suroviny pro výrobu (drancování u orků War III) 26. Půjde na world mapě v kampani rozdělit naši armádu na víc částí?? Budou zde globální události typu Pole asteroidů?? po pravde - nevim co tim autor chtel rici 27. Budou zůstávat na mapách těla vojáků i vozidel?? Zůstanou i krátery (atomovka). Budou v kráterech zákryty pro vojáky a vozidla?? Půjde zbytky strojů a brnění zužitkovat?? na vsechno - ne 28. Bude ve hre mozne stvorit archona i z vice jak 2 templaru? Bude možné různou kombinací templářů vytvořit různé archony? Bude ve hre Cerveny archon a jake by mel popr. schopnosti to samy - na vsechno - ne 29. jak mohly zkusenemu valecnikovy a praetorovy jako byl Fenix, jen tak selhat psi cele? 30. byla Raszagal infestovana, nebo jenom nejak psychicky ovladnuta? nevypadalo to ze by na sobe mela nejaky chapadylka. (Duran taky ale ten dost mozna nebyl nikdy pod kontrolou zergu, i kdyz prekvapuje me ze by si toho kerrigan nevsimla) 31. Me by treba zajimalo co vedlo k rozdeleni budov potrebnych k dark a high templarum, cena puvodniho templar archive zustala a ted kdyz bych chtel mit jak dark tak high, tak vynalozim dalsich par mineralu. A taky co se bude v dane budove vylepsovat - znamena to, ze dark templar bude mit nejake schopnosti navic, nebo to budou upgrady na archony? Budou upgrady na archony v obou techto budovach? 32. Bude při hře 2v2 možné ovládat spoluhráčovi jednotky? 33. Jak bude vypadat prostředí singleplayerové kampaně za protosse a zergy? Budou mít všechny kampaně velkou nelinearitu (např. hráč vybírá na kterou planetu se vydat,atd.)a také spoustu sekundárních úkolů, pro větší znovuhratelnost kampaně, kde by se hráčovi nedostavil pocit Deja vu po druhém, či třetím dohrání, ale naopak by mohl s mírně odlišným pocitem procházet kampaň znovu trochu jinak! 34. Bude mit battle.net zachovany level system podobny tomu z Warcraftu III? Bude moznost promazat si statistiky sveho Battle.net accountu (spousta hracu si pri honbe za co nejlepsim skore zaklada nove a nove accounty)? 35. Bude mit pocasi i jiny nez graficky vliv na mapu a prostredi? Popripade muze se pocasi na mape dynamicky menit? (střídání noci a dne popř. déšť, sníh) nebo pohyb stínů v důsledku pohybu slunce/více sluncí) 36. Zpusobi teren ve hre rozdily v damage zpusobeny streleckymi jednotkami? Napr. ostrelovani z cliffu, schovavani za stromy atd. 37. Jake jednotky muzeme schovat (za stromy, za kere, ve vysoke trave)? Jak tato schopnost probiha? (neviditelnost, detekovatelnost, snizene poskozeni etc.) 38. Kolik hitpointu bude mit prumerna barikada na mape? 39. Existuje obdoba zlutych mineralu i pro plyn (plyn byva nedostatkovym zbozim)? 40. Muzeme ve starcraftu 2 ocekavat vetsinu znamych map z jednicky? 41. Muze baneling explodovat na povel? (pro co nejefektivnejsi vyuziti damage radiusu, na zabiti cloaklych jednotek) Exploduje zabity baneling? Muze se aktivovat jako mina? (automaticky vybuchne pokud se priblizi nepratelska jednotka, automaticky se vykope) Jak tedy muze (nehybny) baneling zranit letecke jednotky, kdyz je zvedly pomoci nullifierovo anti-gravity? 42. Půjde poslat Nyndus Worma do oblasti zakryté mlhou války, kde jenom tuším, že by mohl být soupeř? Pokud ano - co se stane, když trefím bodovu nebo doodat popř. jednotky? Půjde vyslaný nyndus worm ještě vrátit zpět? Je nydus worm jednotka nebo budova? 43. Bude mozne si v SC2 pronajnout zoldackou jednotku jako ve wc3 (Xel Naga)? 44. Kdy circa muzeme ocekavat nejaka nova videa? 45. Jak vypada vysledna mozajka I<3SC, kdy ji budeme moci spatrit, z kolika obrazku se sklada, jak je velka, kde bude vystavena? 46. Jak jdou práce na SP kampani a uvidíme z ní v blízké době něco zajímavého?Jak dlouha bude singleplayerova kampan (hodin) - a za kterou rasu se bude hrat posledni (vitezna) cast? 47. Jak slozite bude zneskodneni nydus worma pri presunu? 48. Da se nejak odhadnout hardwareova narocnost sc2? prej zatim ne 49. Jak funguje obrany system ze "zerggameplay" videa (cas: 4:32, "musky nad budovami"? 50. Existuje nejakej zpusob jak si muze protoss doplnit HP nebo stity, nebo bude muset cekat? Ted kdyz uz neni shield battery v multiplayeru. Bude shiled battery doplnovat stity i budovam? 51. Půjde na začátku multiplayeru učit startovací pozice hráčú na mapě jako v C&C 52. Bude možné v multiplayeru během hry měnit spojenectví (rušit, navazovat) atd. 53. Proč je Lurker viditelný, i přesto, že je zakopaný. Pokud budu vidět, kde jsou zakopaní Lurkeři, přinesu tam detektor a odstřelím zdálky. Nejsou tudíž už Lurkeři nepoužitelní? nejdou videt, ve videu to bylo z pohledu hrace majiciho lurkery 54. Změní se/ je změněný/je upravený zvuk umírajících mariňáků? Obzvlášť když je nějaká bitva podobající se jatkám tak to celkem rve uši 55. Může se baneling otáčet na místě nebo se otáčí "jako auto"? 56. Do jaké míry je interaktivní prostředí? Vybouchne-li něco (napr. baneling, strela siege tanku) blízko stromu, nebo nějakého jiného doodatu, rozbije se? vybuchy doodas zranuji 57. Budeme v editoru moct upravit globální osvětlení mapy? 58. Co dělali protossové během celých 4 let? 59. Bude Baneling způsobovat plošné (AoE) poškození, když vybuchne, bude to poškozovat i doodas? baneling ma plosne poskozeni, doodas by mel take zranovat 60. Bude možné s budovou, která byla zvednuta pomocí Anti-Gravity pohybovat, jakoby letěla (jako mají Terrani) 61. Bude Anti-Gravity spotřebovávat energii když bude působit, podobně jako Cloak? 62. Je zergsky creep finalni? Nebudou budovi trosku vrostlejsi do creepu? Bude creep jen textura nebo bude mit vlastni model (tloustku jako v puvodnim SC) 63. Zrani dopad drop-podu jednotky/budovy v miste dopadu? 64. Jestli ve hře bude ta vysoká tráva / keře /.. dá se ujezdit tankem , nebo udupat thorem ? Pokud ano, bude se tráva znovu vracet do původní polohy ? ( něco jako v Original War ) Budou se moc porážet stromy/kaktusy ...? 65. Bude mít jednotka postavená na vyšším bodě větší dohled? 66. Půjde infikovanou budovu zbavit toho hlenu, nebo je už prostě ztacená? 67. Jsou reaperi v letu jsou povazovani za pozemni nebo za leteckou jednotku? 68. Lze se dostat vlastní jednotkou pod nepřátelského Colossa? Pokud ano, jak se chová Colossus, vleze-li mu jeho cíl pod něj? 69. Plánujete do hry typ hry Team? V SC1 bylo možné v tomto typu hry, aby dva (či více) lidé ovládali jednoho hráče. Pokud ano, bude stále možné dostat se pomocí tohoto na limit 800, popř. více? 70. pujdou vypnout efekty? Dale: - mna by zaujimalo ci spravia klasicky blizzard pribeh, ktory vies prekuknut po prvej misii - Zajímalo by mě, zda budou ještě měnit fyzickou podobu budov, nebo jsou spokojení s tím co mají. Nemyslím tím textury, ale skutečný tvar. Terranské mi stále připadají trošku jako hračky (jsou malé, faktory má výjezdní rampu přestože jediné vozidlo je momentálně Jackal, hodně přispívá i rychlost otáčení ve vzduchu), Zergské zase nevypadají až tak živě (Hive je souměrná dle 6-ti os, přispívá i pouhá textutovoct creepu). Screeny: - (nejlépe Protosské) letectvo v akci. Možná se mi to zdá ale tuhle oblast ve screenshotech flákají - ingame, pripadne prerenderovanych videi. - Rad bych videl i video psi-storm. (uz jsem videl, ale klidne bych se mrk v detailu ) |
Autor: | halal [ čtv 08. kvě 2008 15:22:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 20 otazek pro Karuneho |
Já osobně jsem pro: 1, 21, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 41, 42, 44, 45, 49, 50, 63, 66, 67. Zadost o screeny bych poslal vsechny, i kdyz protossske letectvo v akci bylo na videu, to samy psi-strom a screeny z ingame a predrenderovanych videi asi stejne nepostnou (to ingame bude zrejme podobny tomu, kdyz predstavili thora v terran gameplay video) |
Autor: | insolitus [ pát 09. kvě 2008 9:41:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 20 otazek pro Karuneho |
me by se asi nejvic libili: 1, 3, 4, 8, 11, 12, 15, 21, 29, 31, 36, 37, 38, 41, 42, 47, 50, 51, 63 a 65 |
Autor: | heavy.firepower [ pát 09. kvě 2008 10:39:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 20 otazek pro Karuneho |
me by hlavne zajimala ta 50... |
Autor: | uhLYk [ pát 09. kvě 2008 12:04:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 20 otazek pro Karuneho |
otazka c. 0: preco je tak malo "starych" protossov, ked sa maju dozivat niekolko sto rokov a o ziadnych bojoch pred SC1 nie je rec... zomieraju prirodzene pred dosiahnutim veku 200, alebo protossi casto bojuju s inymi rasami? |
Autor: | killer.exe [ pát 09. kvě 2008 14:22:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 20 otazek pro Karuneho |
mě zase nejvíc zajímá otázka číslo 16 |
Autor: | Protossove-borci [ ned 11. kvě 2008 12:47:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 20 otazek pro Karuneho |
uhLYk píše: otazka c. 0: preco je tak malo "starych" protossov, ked sa maju dozivat niekolko sto rokov a o ziadnych bojoch pred SC1 nie je rec... zomieraju prirodzene pred dosiahnutim veku 200, alebo protossi casto bojuju s inymi rasami? proc myslis ze jich je malo?? muze jich byt hodne, ale akorat nejsou znami...třeba vysokých templářů je celkem dost...a ti sou většinou dost staří...protože než dosáhnou funkce vysokého templáře, hodně dlouho se zdokonalují cestou khaly... |
Autor: | Johny [ ned 11. kvě 2008 19:10:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 20 otazek pro Karuneho |
Mě nejvíc zajímá: 67, 68 A screeny by taky bodly. Je docela sucho a Blizzard by mohl pravidelně zalévat svou už tak velkou zahradu. |
Autor: | uhLYk [ úte 13. kvě 2008 18:17:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 20 otazek pro Karuneho |
praveze 200+ rocny executor mi nepride ako velmi stary... si zober ze teraz je najstarsi Zeratul a ten ma "iba" niakych 600 rokov... co zase nie je niako extra vela, ked neumieraju na starobu a predpokladam ze ani moc chorob nemaju... |
Autor: | TaSSadar [ pon 19. kvě 2008 21:14:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 20 otazek pro Karuneho |
otazka zni: Bude v SC2 ukázana Země, popřípadě, budou probíhat boje přimo na ní? |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |