StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ? https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=2&t=705 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | MaHi [ čtv 14. říj 2010 19:34:13 ] |
Předmět příspěvku: | Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ? |
CO vy na to ?????? StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.1.2 General -Players will no longer receive achievement toasts while their status is set to "Busy." -The messaging when attempting to load a saved game or replay from a previous version has been clarified -Adjusted the amount of points earned and lost by random team participants to properly reflect the strength of a player's teammates. Balance PROTOSS Buildings -Nexus life and shields increased from 750/750 to 1000/1000. Void Ray -Damage level 1 increased from 5 to 6 (+4 armored). -Damage level 2 decreased from 10 (+15 armored) to 8 (+8 armored). -Flux Vanes speed upgrade bonus decreased from 1.125 to 0.703. TERRAN Buildings -Barracks requirement changed from Command Center to Supply Depot. -Supply Depot life increased from 350 to 400. Medivac -Acceleration reduced from 2.315 to 2.25. -Speed reduced from 2.75 to 2.5. Reaper -Nitro Packs speed upgrade now has a Factory Requirement. Thor -Energy bar removed. -250mm Strike Cannons is now cooldown-based on a 50-second cooldown. Ability starts with cooldown available (useable immediately after upgrade is researched). ZERG Buildings -Hatchery life increased from 1250 to 1500. -Lair life increased from 1800 to 2000. -Spawning Pool life increased from 750 to 1000. -Spire life increased from 600 to 850. -Ultralisk Cavern life increased from 600 to 850. Corruptor -Energy bar removed. -Corruption is now cooldown-based on a 45-second cooldown. Ability starts with cooldown expired (must wait for full 45-second cycle before usable). Infestor -Fungal Growth now prevents Blink. Roach -Range increased from 3 to 4. Bug Fixes -Fixed an issue where players could not cast the Feedback spell on Point Defense Drones. -Fixed an issue where the Phoenix would continue to channel Graviton Beam after the target died. -Fixed an issue that would cause Larvae to spawn and be hidden behind Zerg eggs. -Fixed an issue where players were unable to navigate to the Single Player page or watch replays after canceling map downloads from the queue. -Fixed a desync that could occur on user-created maps with custom mod dependencies. |
Autor: | Khenyk [ čtv 14. říj 2010 19:37:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ? |
až na ten nerf reaperu se mi to líbí |
Autor: | BorderKeeper [ čtv 14. říj 2010 19:39:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ? |
WoW nepsal tady někdo článek o tom jak by se mu líbíl nový patch? Koukám že většina se mu potvrdila ... Kromě těch radikálních věcí samozdřejmě |
Autor: | amuno [ čtv 14. říj 2010 19:52:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ? |
dle tohoto videa http://www.youtube.com/watch?v=nW1bVAti ... r_embedded zerg je nyni imba ! (nj asi to udelal terran... ale stejne pekne video ) |
Autor: | Ozzy [ čtv 14. říj 2010 20:00:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ? |
Další oslabení Protossů v podobě nemožnosti feedbacku na Thory a coruptory... |
Autor: | Pralev [ čtv 14. říj 2010 20:19:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ? |
Drsnej patch... Tak popořadě některé věci: MaHi píše: Void Ray -Damage level 1 increased from 5 to 6 (+4 armored). -Damage level 2 decreased from 10 (+15 armored) to 8 (+8 armored). -Flux Vanes speed upgrade bonus decreased from 1.125 to 0.703. Docela zajímavá změna. Líbí se mi na tom, že to dělá z VR jednotku proti Armored cílům, která je counterovatelná Light targety (což ale Stalker není, takže v PvP tohle možná bude přílišnej buff VR). Ten nerf na lvl 2 je ale imho zbytečně velkej. Snížení rychlosti Flux Vanes vítám, rychlost VR po upgradu mi přišla silně přehnaná. Citace: Medivac -Acceleration reduced from 2.315 to 2.25. -Speed reduced from 2.75 to 2.5. Hurá. Aspoň nějakej nerf. Uvidíme, o kolik pomalejší reálně budou. Citace: Thor -Energy bar removed. -250mm Strike Cannons is now cooldown-based on a 50-second cooldown. Ability starts with cooldown available (useable immediately after upgrade is researched). Corruptor -Energy bar removed. -Corruption is now cooldown-based on a 45-second cooldown. Ability starts with cooldown expired (must wait for full 45-second cycle before usable). Zatímco u Thora to celkem vítám, konečně by mohl najít uplatnění v TvP, u toho Corruptora to beru jako příliš zásadní nerf, kterej imho hodně rozhodí balance PvZ. V lategame, kde mám proti jeho masám Roachů a Hyder Colossi, HT a Stalkery, nebudu stíhat zabíjet Corruptory. |
Autor: | Ozzy [ čtv 14. říj 2010 20:34:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ? |
Void ray byl ale i předtim proti obrněnným cílům ne? Spíš mě zaráží jestli bude ještě stát za to dělat drahé HT když je o další 2 jednotky méně na které jde použít feedback. |
Autor: | charles [ čtv 14. říj 2010 20:40:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ? |
Ozzy píše: Spíš mě zaráží jestli bude ještě stát za to dělat drahé HT když je o další 2 jednotky méně na které jde použít feedback. v PvT určite bude mať,keďže terran proti protossovi moc thorov nechodí a ak aj náhodou hej,určite na tom nebude stavať svoju taktiku...proti zergom to bude asi podstatnejšia zmena no |
Autor: | Pralev [ čtv 14. říj 2010 20:42:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ? |
Ozzy píše: Void ray byl ale i předtim proti obrněnným cílům ne? Na lvl 1 ne. Teď bude dělat docela slušnou dmg proti Armored i nenabitej. |
Autor: | LemanRuss [ čtv 14. říj 2010 20:59:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ? |
Nechápu ten nerf reaperů, už teď se mi zdají těžko použitelní. Reapeři mi obecně připadají "divní" - snad žádná jiná jednotka nemá tak málo možností použití. Vlastně se hrajou jenom v early game. Chtělo by to nějakou zásadní změnu. |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |