StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 22. lis 2024 22:00:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: čtv 14. říj 2010 19:34:13 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
CO vy na to ??????

StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.1.2

General

-Players will no longer receive achievement toasts while their status is set to "Busy."
-The messaging when attempting to load a saved game or replay from a previous version has been clarified
-Adjusted the amount of points earned and lost by random team participants to properly reflect the strength of a player's teammates.


Balance

PROTOSS
Buildings
-Nexus life and shields increased from 750/750 to 1000/1000.
Void Ray
-Damage level 1 increased from 5 to 6 (+4 armored).
-Damage level 2 decreased from 10 (+15 armored) to 8 (+8 armored).
-Flux Vanes speed upgrade bonus decreased from 1.125 to 0.703.
TERRAN
Buildings
-Barracks requirement changed from Command Center to Supply Depot.
-Supply Depot life increased from 350 to 400.
Medivac
-Acceleration reduced from 2.315 to 2.25.
-Speed reduced from 2.75 to 2.5.
Reaper
-Nitro Packs speed upgrade now has a Factory Requirement.
Thor
-Energy bar removed.
-250mm Strike Cannons is now cooldown-based on a 50-second cooldown. Ability starts with cooldown available (useable immediately after upgrade is researched).
ZERG
Buildings
-Hatchery life increased from 1250 to 1500.
-Lair life increased from 1800 to 2000.
-Spawning Pool life increased from 750 to 1000.
-Spire life increased from 600 to 850.
-Ultralisk Cavern life increased from 600 to 850.
Corruptor
-Energy bar removed.
-Corruption is now cooldown-based on a 45-second cooldown. Ability starts with cooldown expired (must wait for full 45-second cycle before usable).
Infestor
-Fungal Growth now prevents Blink.
Roach
-Range increased from 3 to 4.


Bug Fixes

-Fixed an issue where players could not cast the Feedback spell on Point Defense Drones.
-Fixed an issue where the Phoenix would continue to channel Graviton Beam after the target died.
-Fixed an issue that would cause Larvae to spawn and be hidden behind Zerg eggs.
-Fixed an issue where players were unable to navigate to the Single Player page or watch replays after canceling map downloads from the queue.
-Fixed a desync that could occur on user-created maps with custom mod dependencies.

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: čtv 14. říj 2010 19:37:24 
Offline
Moderátor fóra
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: ned 07. bře 2010 3:10:14
Příspěvky: 219
Bydliště: Most
až na ten nerf reaperu se mi to líbí


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: čtv 14. říj 2010 19:39:46 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 25. zář 2010 22:12:01
Příspěvky: 278
Bydliště: Karviná
WoW nepsal tady někdo článek o tom jak by se mu líbíl nový patch? Koukám že většina se mu potvrdila ... Kromě těch radikálních věcí samozdřejmě

_________________
Nový rok, nový BorderKeeeper
Budete-li dost dobří Starcraft 2 vás bude živit pamatujte na to!
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: čtv 14. říj 2010 19:52:32 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: úte 03. srp 2010 22:39:47
Příspěvky: 15
dle tohoto videa http://www.youtube.com/watch?v=nW1bVAti ... r_embedded zerg je nyni imba ! :-D (nj asi to udelal terran... ale stejne pekne video :) )

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: čtv 14. říj 2010 20:00:22 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 05. říj 2010 23:19:20
Příspěvky: 56
Další oslabení Protossů v podobě nemožnosti feedbacku na Thory a coruptory... :(

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: čtv 14. říj 2010 20:19:50 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Drsnej patch... Tak popořadě některé věci:

MaHi píše:
Void Ray
-Damage level 1 increased from 5 to 6 (+4 armored).
-Damage level 2 decreased from 10 (+15 armored) to 8 (+8 armored).
-Flux Vanes speed upgrade bonus decreased from 1.125 to 0.703.


Docela zajímavá změna. Líbí se mi na tom, že to dělá z VR jednotku proti Armored cílům, která je counterovatelná Light targety (což ale Stalker není, takže v PvP tohle možná bude přílišnej buff VR). Ten nerf na lvl 2 je ale imho zbytečně velkej.

Snížení rychlosti Flux Vanes vítám, rychlost VR po upgradu mi přišla silně přehnaná.

Citace:
Medivac
-Acceleration reduced from 2.315 to 2.25.
-Speed reduced from 2.75 to 2.5.


Hurá. Aspoň nějakej nerf. Uvidíme, o kolik pomalejší reálně budou.

Citace:
Thor
-Energy bar removed.
-250mm Strike Cannons is now cooldown-based on a 50-second cooldown. Ability starts with cooldown available (useable immediately after upgrade is researched).

Corruptor
-Energy bar removed.
-Corruption is now cooldown-based on a 45-second cooldown. Ability starts with cooldown expired (must wait for full 45-second cycle before usable).


Zatímco u Thora to celkem vítám, konečně by mohl najít uplatnění v TvP, u toho Corruptora to beru jako příliš zásadní nerf, kterej imho hodně rozhodí balance PvZ. V lategame, kde mám proti jeho masám Roachů a Hyder Colossi, HT a Stalkery, nebudu stíhat zabíjet Corruptory.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: čtv 14. říj 2010 20:34:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 05. říj 2010 23:19:20
Příspěvky: 56
Void ray byl ale i předtim proti obrněnným cílům ne? Spíš mě zaráží jestli bude ještě stát za to dělat drahé HT když je o další 2 jednotky méně na které jde použít feedback.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: čtv 14. říj 2010 20:40:12 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 20:01:18
Příspěvky: 54
Ozzy píše:
Spíš mě zaráží jestli bude ještě stát za to dělat drahé HT když je o další 2 jednotky méně na které jde použít feedback.


v PvT určite bude mať,keďže terran proti protossovi moc thorov nechodí a ak aj náhodou hej,určite na tom nebude stavať svoju taktiku...proti zergom to bude asi podstatnejšia zmena no

_________________
protoss/zerg player
En taro Tassadar.

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: čtv 14. říj 2010 20:42:31 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Ozzy píše:
Void ray byl ale i předtim proti obrněnným cílům ne?


Na lvl 1 ne. Teď bude dělat docela slušnou dmg proti Armored i nenabitej.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: čtv 14. říj 2010 20:59:08 
Offline
 Profil

Registrován: úte 28. zář 2010 14:56:37
Příspěvky: 18
Nechápu ten nerf reaperů, už teď se mi zdají těžko použitelní.
Reapeři mi obecně připadají "divní" - snad žádná jiná jednotka nemá tak málo možností použití. Vlastně se hrajou jenom v early game. Chtělo by to nějakou zásadní změnu.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 107 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz