Drsnej patch... Tak popořadě některé věci:
MaHi píše:
Void Ray
-Damage level 1 increased from 5 to 6 (+4 armored).
-Damage level 2 decreased from 10 (+15 armored) to 8 (+8 armored).
-Flux Vanes speed upgrade bonus decreased from 1.125 to 0.703.
Docela zajímavá změna. Líbí se mi na tom, že to dělá z VR jednotku proti Armored cílům, která je counterovatelná Light targety (což ale Stalker není, takže v PvP tohle možná bude přílišnej buff VR). Ten nerf na lvl 2 je ale imho zbytečně velkej.
Snížení rychlosti Flux Vanes vítám, rychlost VR po upgradu mi přišla silně přehnaná.
Citace:
Medivac
-Acceleration reduced from 2.315 to 2.25.
-Speed reduced from 2.75 to 2.5.
Hurá. Aspoň nějakej nerf. Uvidíme, o kolik pomalejší reálně budou.
Citace:
Thor
-Energy bar removed.
-250mm Strike Cannons is now cooldown-based on a 50-second cooldown. Ability starts with cooldown available (useable immediately after upgrade is researched).
Corruptor
-Energy bar removed.
-Corruption is now cooldown-based on a 45-second cooldown. Ability starts with cooldown expired (must wait for full 45-second cycle before usable).
Zatímco u Thora to celkem vítám, konečně by mohl najít uplatnění v TvP, u toho Corruptora to beru jako příliš zásadní nerf, kterej imho hodně rozhodí balance PvZ. V lategame, kde mám proti jeho masám Roachů a Hyder Colossi, HT a Stalkery, nebudu stíhat zabíjet Corruptory.