StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

Counter na VR
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=2&t=282
Stránka 1 z 2

Autor:  Hegemon [ ned 30. kvě 2010 20:23:18 ]
Předmět příspěvku:  Counter na VR

Zdravím,
nevím, jestli se už tu na to někdo ptal (jsem líný hledat) a tak se ptám - ať už Z, T nebo P, čím counterovat mass Void raye? S Terranem mi to šlo nejlépe v kombinaci Thor + maríni + vikingové + popřípadě pár medivaců, ale jako Zerg mi nepomohly ani hydry, ani corruptoři, ani mutalisci, ani já nevim co ještě.. A jako Toss se nejlépe jevili sentry + stalkeři + vyjímečně (buď na ně zapomenu nebo se nevyplatí) několik phoenixů..
Většinou hraju random nebo Zergy a skoro každej Toss tohle dělá, a když ne mass VR, tak proxy Gateway rush.. :roll:

Edit: teď mě napadlo, že za T by se možná hodili raveni se seeker missle a z P high templáři, ale teď si nedokážu vybavit - působí stormy i na lítače?

Autor:  Pralev [ ned 30. kvě 2010 20:31:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Counter na VR

Storm působí na všechno, i když na air je občas trochu problém to v tom 3D zaměřit, už jsem párkrát hodil bouřku lehce vedle :D

Za Protossa stačí Stalkeři (ideálně s Blinkem), za Zerga jsem to zatím dával vždy normálně Hydrama (jakmile se VR nabili, stáhl jsem se zpět, po vybití opět na ně), nicméně teoreticky bych asi byl ready jet Corruptory, kdyby dělal mass VR a pořád s nimi prudil. Proč Corruptoři nefungovali? Mají větší range i rychlost, ne? :)

Autor:  deacon [ ned 30. kvě 2010 20:45:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Counter na VR

škrtni ravena, připiš si ghosta. emp jako xD

Autor:  Hegemon [ ned 30. kvě 2010 21:06:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Counter na VR

Pralev píše:
Storm působí na všechno, i když na air je občas trochu problém to v tom 3D zaměřit, už jsem párkrát hodil bouřku lehce vedle :D

Za Protossa stačí Stalkeři (ideálně s Blinkem), za Zerga jsem to zatím dával vždy normálně Hydrama (jakmile se VR nabili, stáhl jsem se zpět, po vybití opět na ně), nicméně teoreticky bych asi byl ready jet Corruptory, kdyby dělal mass VR a pořád s nimi prudil. Proč Corruptoři nefungovali? Mají větší range i rychlost, ne? :)


Mno nefungovali asi hlavně proto, že mě vždycky ukrutně přečíslil.. :D ale mikrovat s jednotkama (např hydry) se mi moc nedařilo, kvůli voidí střelbě za letu..
Hraju hlavně 2v2 a ke své smůle/štěstí jsem se umístil do diamantové a tady snad Tossáci neznají jinou taktiku (pardon, občas vídám collosi + sentry + stalker + někdy zealot (hlavně, když jsem Zerg))

Autor:  Hegemon [ ned 30. kvě 2010 21:08:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Counter na VR

ale blinkovat pryč oslabený stalkery jsem ještě nezkusil.. uvidíme, ale bojím se, že to nebudu stíhat.. :)

Autor:  Pralev [ ned 30. kvě 2010 21:34:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Counter na VR

Hegemon píše:
Mno nefungovali asi hlavně proto, že mě vždycky ukrutně přečíslil.. :D ale mikrovat s jednotkama (např hydry) se mi moc nedařilo, kvůli voidí střelbě za letu..
Hraju hlavně 2v2 a ke své smůle/štěstí jsem se umístil do diamantové a tady snad Tossáci neznají jinou taktiku (pardon, občas vídám collosi + sentry + stalker + někdy zealot (hlavně, když jsem Zerg))


Divné, já jsem v platinové, hází mi to poslední dobou samé platinové a diamantové (diamantových víc) a dnes poprvé po velmi dlouhé době jel na mě Protoss VR, jinak už to nikdo nejezdí :)

Ohledně přečíslení - scoutuj :) To se ti ve hře prostě nemůže stát, že tě překvapivě něčím takovým přečíslí, musíš dopředu vědět, že to jede a už si ten counter chystat.

A u těch Stalkerů jsem nemyslel blinkování zraněných (to se snad ani nedá stihnout, když jsou VR plně nabití), ale blinknutí se k nim (když prudí u cliffu) a bliknutí se od nich (když jsou nabití) a utíkání, aby se cestou k tobě zase vybili. O ničem jiném přeci micro proti VR není než o tom snažit se bojovat tak, aby nikdy nebyli plně nabití.

Autor:  Hegemon [ pon 31. kvě 2010 13:03:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Counter na VR

Citace:
Divné, já jsem v platinové, hází mi to poslední dobou samé platinové a diamantové (diamantových víc) a dnes poprvé po velmi dlouhé době jel na mě Protoss VR, jinak už to nikdo nejezdí :)

Ohledně přečíslení - scoutuj :) To se ti ve hře prostě nemůže stát, že tě překvapivě něčím takovým přečíslí, musíš dopředu vědět, že to jede a už si ten counter chystat.

A u těch Stalkerů jsem nemyslel blinkování zraněných (to se snad ani nedá stihnout, když jsou VR plně nabití), ale blinknutí se k nim (když prudí u cliffu) a bliknutí se od nich (když jsou nabití) a utíkání, aby se cestou k tobě zase vybili. O ničem jiném přeci micro proti VR není než o tom snažit se bojovat tak, aby nikdy nebyli plně nabití.


Mno vyzkouším.. Jako nejlepší scout se mi u Zergů jeví overlord, který se hrdinsky obětuje pro informace anebo changeling, ale tenhle trik mají lidi docela prokouklej (zvlášť v tý diamantce :/ ). U lidí mě kromě scanu snad nic nenapadá a u Tossů snad jen observer.. Začáteční těžaři vyslaní šmejdit u nepřítele mi většinou nevydrží natolik dlouho aby objevili něco zásadního, ale ono to bude tím, že je posílám hlavně kvůli nějaký proxy u vstupu k sobě a pak rovnou k nepříteli a dál už se jim moc nevěnuju

Autor:  Pralev [ pon 31. kvě 2010 14:51:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Counter na VR

Jak teď hraju Randoma, tak mi zrovna Zerg začíná připadat, že má úplně nejlepší scoutování a Terran naopak nejhorší, ale možná je to hodně subjektivní :)

Zerg má všude na důležitých spotech nad cliffem nebo vodou u každé expy Overlorda, kromě toho má levňoučké Zerglingy u Xel'Naga věží a přelet rychlým Overseerem nad kukaččím hnízdem taky odhalí své :D Plus sem tam nějaký ten nepozorovaný Changeling.

Protoss s Observery je na tom pořád výborně, k tomu asi není co dodat.

A ten Terran... Scan je samozřejmě ultimátní, protože vidí vše bez jakéhokoli rizika, problém je, že jednak ví i nepřítel, že ho scanuješ (takže například scanuješ stavějící se tech budovu, on počká, až scan zmizí, tu budovu zruší a jede jiný tech - už se mi tohle stalo a bylo to hodně nepříjemné), a jednak ty MULy nejsou (alespoň v early/mid game) luxus, ale spíš nutnost...

Každopádně na VR rush stačí na scoutování worker. Taky jsem s tím měl dříve problémy, teď zjišťuju, že fakt není takový problém si toho workera udržet naživu alespoň po tu dobu, kdy jasně vidíš, jakým směrem se jeho hra ubírá (rychlé 2 plyny, 4 gatewaye, factory hned po raxu nebo 2 raxy, rychlá lair atd. atd., z těhle věcí se toho dá odhadnout obvykle hrozně moc).

Autor:  Hegemon [ pon 31. kvě 2010 16:30:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Counter na VR

Pralev píše:
Jak teď hraju Randoma, tak mi zrovna Zerg začíná připadat, že má úplně nejlepší scoutování a Terran naopak nejhorší, ale možná je to hodně subjektivní :)

Zerg má všude na důležitých spotech nad cliffem nebo vodou u každé expy Overlorda, kromě toho má levňoučké Zerglingy u Xel'Naga věží a přelet rychlým Overseerem nad kukaččím hnízdem taky odhalí své :D Plus sem tam nějaký ten nepozorovaný Changeling.

Protoss s Observery je na tom pořád výborně, k tomu asi není co dodat.

A ten Terran... Scan je samozřejmě ultimátní, protože vidí vše bez jakéhokoli rizika, problém je, že jednak ví i nepřítel, že ho scanuješ (takže například scanuješ stavějící se tech budovu, on počká, až scan zmizí, tu budovu zruší a jede jiný tech - už se mi tohle stalo a bylo to hodně nepříjemné), a jednak ty MULy nejsou (alespoň v early/mid game) luxus, ale spíš nutnost...

Každopádně na VR rush stačí na scoutování worker. Taky jsem s tím měl dříve problémy, teď zjišťuju, že fakt není takový problém si toho workera udržet naživu alespoň po tu dobu, kdy jasně vidíš, jakým směrem se jeho hra ubírá (rychlé 2 plyny, 4 gatewaye, factory hned po raxu nebo 2 raxy, rychlá lair atd. atd., z těhle věcí se toho dá odhadnout obvykle hrozně moc).


Zergy mám právě kvůli tomuhle rád - jak vždycky říkal můj kamarád: "ty vole, ti se ale ukrutně množí a jak furt čvachtaj" :D
A s tím těžařem máš totální pravdu, já to spíš moc "neviděl", někdy mě to trklo hned na začátku, ale většinou až když bylo pozdě.. No jdu si dat gamesu, tak mi drž palce.. ;)

Autor:  makrela4 [ čtv 12. srp 2010 0:43:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Counter na VR

Muzu se zeptat jak se nabiji VR ? nejak jsem to hledal a porad nevim o cem je rec, mozna delam neco spatne a sledovat vsechna ta videa na youtubku fakt nedavam. Diky

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/