asi už stárnu. K tomuto stylu psaní se člověk musí i radit se strýčkem Googlem, aby mu i česky psanou větu přeložil... (není lepší si po sobě svůj výtvor přečíst a opravit chyby, než odešleš příspěvek? čert vem gramatiku, ale ta záměna mnohých písmen, to je snad za trest.)
Můj názor k HotS :
Celkově jsem za formu kampaně rád. Před vydáním bylo avizováno, že kampaň datadisku bude formou RPG, namísto RTS. Toto se vskutku povedlo, i když ruku na srdce, schopnost healu je opravdu moc OP. Dost zklamala malá potřeba spektra jednotek. Kombinace Ultralisk, Hydralisk, Roach, Kerrigan prošla vším. Vyjma mise se stvořením Primal Kerrigan jsem snad ani jednou nebyl nucen dělat Spire
Celková proměna Sarrah byla dle příběhu vyprávěného ve WoL pochopitelná. S ohledem na možná větvení dějové linie, jež by měla být zakončena v LoV, nemohla kampaň HotS skončit jinak. Ale radši bych neviděl ten "slzy na krajíčku" konec, kde se Jim Raynor loučí se Sarrah.
rasové změny jsou trochu hlubší, než jsi si všiml. Tossové mají MothershipCore. Naprosto výborná jednotka. Podpora Nexu, warp do báze a Time...(prostě to pole zpomaleného času
) dokáží mnohdy zachránit hru. Sentry už nemá nutnost techu halucinací, stačí jen dost energie.
Ale upřímně, srovnávat Swarm hosta (wtf "swarp"?) s Carrierem, to je ....
....hodně odvážné. Pokud chceš nové jednotky, zkus používat tosskou Oracle, terranské miny, či siege tanky, jež nyní nepotřebují stejně jako Sentry tech (na siege mód samozřejmě
).