StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
BW vs SC2 https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=2&t=1360 |
Stránka 1 z 9 |
Autor: | Aklain [ úte 19. dub 2011 11:06:53 ] |
Předmět příspěvku: | BW vs SC2 |
ja chcu zpatky BW kde rozhodoval skill a ne luck a all in strategie... stare bw kde vyhravali lepsi hraci a ne ten kdo zahraje all in.... stare bw kde ti jmeno skilera budilo strach, ne ze si reknes jak tady, zahraju 4 gate a treba to vyjde " a casto to vychazi " stare bw kde nahrane hodiny a hry znamenaly zkusenosti, ne body do tabulky..... |
Autor: | Mollar [ úte 19. dub 2011 11:13:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
Mě nejvíc vadí warp-in (ale to už všichni víte), ten tomu all-inování dost napomáhá si myslim. Nebejt jeho, tak žádnej 4 gate nevznikne. |
Autor: | Aklain [ úte 19. dub 2011 11:16:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
Mollar píše: :idea: Mě nejvíc vadí warp-in (ale to už všichni víte), ten tomu all-inování dost napomáhá si myslim. Nebejt jeho, tak žádnej 4 gate nevznikne. ale zas musis brat ze nebejt toho.. tak protos nema absolutni sanci proti obou rasam a abys to odstranil tak musis odebrat injectovani larev.. a reactor u T>. navic marauder by musel mit ohodne min zivota aby se to dal mass baracks jednotek counterovat HTckama jako to bylo v BW, protoze na to ze to je bracks jednotka tak ma strasne moc HP... a strasnej dmg.... musel bys cele sc2 prekopat... me osobne by to nevadilo... nadavam na to uz od bety totiz |
Autor: | Mollar [ úte 19. dub 2011 11:22:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
Aklain píše: ale zas musis brat ze nebejt toho.. tak protos nema absolutni sanci proti obou rasam a abys to odstranil tak musis odebrat injectovani larev.. a reactor u T>. navic marauder by musel mit ohodne min zivota aby se to dal mass baracks jednotek counterovat HTckama jako to bylo v BW, protoze na to ze to je bracks jednotka tak ma strasne moc HP... a strasnej dmg.... musel bys cele sc2 prekopat... me osobne by to nevadilo... nadavam na to uz od bety totiz No vidíš, tohle mě nikdy nějak zásadně nenapadlo.. něco na tom asi bude.. Co kdyby upravili aspoň vzdálenost, do jaké můžeš warpovat od gatewaye - třeba okruh velký jako od Senzor-tower. pokud bys chtěl nawarpovat víc jednotek na jedno místo, musel bys tak učinit do místa, kde se protínají oblasti od jednotlivých gatewayí. Co si o tom myslíš? EDIT: Mě totiž vadí, že libovolnou vzdáleností v podstatě nově vyrobené jednotky od Tosse nemusejí nikam chodit... takže při obraně se všechny seskupují okamžitě na jednom místě. Pravda, je to vynahrazeno možností jejich zásahu před dokončením warp-inu, ale stejně, mě se taky při obraně roache neseskupí u jedné hatchery, ale slejzají se z půlky mapy. |
Autor: | Aklain [ úte 19. dub 2011 11:24:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
urcite by tu na foru padlo mnoho veci ktere by se mohli udelat jinak, a hodne z nich by nezasahlo ani do balance, ale kamaradi z blizardu jsou hnupi a to s tim warpem by taky np udelat slo.... Protoska senzor tower na energii |
Autor: | elkar [ úte 19. dub 2011 11:32:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
myslím že je to něco za něco. SC2 je víc "mass friendly" takže to hraje víc lidí a tím se rozšiřuje i základna pro potenciální profíky. a mimo jiný se zmenšuje mezera mezi koreou a zbytek světa. |
Autor: | MaHi [ úte 19. dub 2011 11:40:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
Stále můžeme doufat, že SC2 nedopadne jako Warcraft, který nikdy nebyl, není a už ani nebude balanced... a to na tom měl Blizzard sakra hodně času. Mně osobně taky vadí ta přehnaná sílá timing attacků, velká úspěšnost 1-2 base semi/allinů ... Celkově mi příjde, že nevyhrávájí hráči s lepším skillem, ale spíš ti, kteří mají větší štěstí a podaří se jim haluzovš nějáký timing Uvidíme jak to bude vypadat po dalších datadiscích, ale bojím se, že to bude spíše horši |
Autor: | elkar [ úte 19. dub 2011 11:47:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
MaHi píše: Stále můžeme doufat, že SC2 nedopadne jako Warcraft, který nikdy nebyl, není a už ani nebude balanced... a to na tom měl Blizzard sakra hodně času. Mně osobně taky vadí ta přehnaná sílá timing attacků, velká úspěšnost 1-2 base semi/allinů ... Celkově mi příjde, že nevyhrávájí hráči s lepším skillem, ale spíš ti, kteří mají větší štěstí a podaří se jim haluzovš nějáký timing Uvidíme jak to bude vypadat po dalších datadiscích, ale bojím se, že to bude spíše horši v přepočtu do původního SC jsme teď v roce 1999 takže na balnce bude ještě čas |
Autor: | ondik [ úte 19. dub 2011 12:02:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
co se týče 4 gate, které dělají největší problémy v PvP, nejjednodušší a zároveň nejefektivnější řešení by podle mě bylo zdražit upgrade na 100/100 (nebo nějakou podobnou částku). 1) znamenalo by to konec dnešních 4 gate v PvP a velké oslabení v dalších MU. 2) na to, jak zásadní upgrade to je, mi připadá neúměrně levný. 3) v PvZ i PvT se toss na začátku bez WG v klidu obejde. 4) celý mechanismus WG by zůstal zachován. |
Autor: | nerdrage [ úte 19. dub 2011 12:07:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BW vs SC2 |
zdrazeni warp gate by mela za dusledek min jednotek pro tosse v early game coz by udelalo 3 rax a roach all iny jeste smrtelnejsi |
Stránka 1 z 9 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |