StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

BW vs SC2
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=2&t=1360
Stránka 1 z 9

Autor:  Aklain [ úte 19. dub 2011 11:06:53 ]
Předmět příspěvku:  BW vs SC2

ja chcu zpatky BW kde rozhodoval skill a ne luck a all in strategie...
stare bw kde vyhravali lepsi hraci a ne ten kdo zahraje all in....
stare bw kde ti jmeno skilera budilo strach, ne ze si reknes jak tady, zahraju 4 gate a treba to vyjde " a casto to vychazi "
stare bw kde nahrane hodiny a hry znamenaly zkusenosti, ne body do tabulky.....

Autor:  Mollar [ úte 19. dub 2011 11:13:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: BW vs SC2

:idea:

Mě nejvíc vadí warp-in (ale to už všichni víte), ten tomu all-inování dost napomáhá si myslim. Nebejt jeho, tak žádnej 4 gate nevznikne.

Autor:  Aklain [ úte 19. dub 2011 11:16:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: BW vs SC2

Mollar píše:
:idea:

Mě nejvíc vadí warp-in (ale to už všichni víte), ten tomu all-inování dost napomáhá si myslim. Nebejt jeho, tak žádnej 4 gate nevznikne.



ale zas musis brat ze nebejt toho.. tak protos nema absolutni sanci proti obou rasam :)

a abys to odstranil tak musis odebrat injectovani larev.. a reactor u T>. navic marauder by musel mit ohodne min zivota aby se to dal mass baracks jednotek counterovat HTckama jako to bylo v BW, protoze na to ze to je bracks jednotka tak ma strasne moc HP... a strasnej dmg.... musel bys cele sc2 prekopat... me osobne by to nevadilo... nadavam na to uz od bety totiz :D

Autor:  Mollar [ úte 19. dub 2011 11:22:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: BW vs SC2

Aklain píše:
ale zas musis brat ze nebejt toho.. tak protos nema absolutni sanci proti obou rasam :)

a abys to odstranil tak musis odebrat injectovani larev.. a reactor u T>. navic marauder by musel mit ohodne min zivota aby se to dal mass baracks jednotek counterovat HTckama jako to bylo v BW, protoze na to ze to je bracks jednotka tak ma strasne moc HP... a strasnej dmg.... musel bys cele sc2 prekopat... me osobne by to nevadilo... nadavam na to uz od bety totiz :D

No vidíš, tohle mě nikdy nějak zásadně nenapadlo.. něco na tom asi bude.. Co kdyby upravili aspoň vzdálenost, do jaké můžeš warpovat od gatewaye - třeba okruh velký jako od Senzor-tower. pokud bys chtěl nawarpovat víc jednotek na jedno místo, musel bys tak učinit do místa, kde se protínají oblasti od jednotlivých gatewayí. Co si o tom myslíš?

EDIT: Mě totiž vadí, že libovolnou vzdáleností v podstatě nově vyrobené jednotky od Tosse nemusejí nikam chodit... takže při obraně se všechny seskupují okamžitě na jednom místě. Pravda, je to vynahrazeno možností jejich zásahu před dokončením warp-inu, ale stejně, mě se taky při obraně roache neseskupí u jedné hatchery, ale slejzají se z půlky mapy.

Autor:  Aklain [ úte 19. dub 2011 11:24:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: BW vs SC2

urcite by tu na foru padlo mnoho veci ktere by se mohli udelat jinak, a hodne z nich by nezasahlo ani do balance, ale kamaradi z blizardu jsou hnupi :D
a to s tim warpem by taky np udelat slo.... Protoska senzor tower na energii :P :D

Autor:  elkar [ úte 19. dub 2011 11:32:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: BW vs SC2

myslím že je to něco za něco. SC2 je víc "mass friendly" takže to hraje víc lidí a tím se rozšiřuje i základna pro potenciální profíky. a mimo jiný se zmenšuje mezera mezi koreou a zbytek světa.

Autor:  MaHi [ úte 19. dub 2011 11:40:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: BW vs SC2

Stále můžeme doufat, že SC2 nedopadne jako Warcraft, který nikdy nebyl, není a už ani nebude balanced... a to na tom měl Blizzard sakra hodně času.

Mně osobně taky vadí ta přehnaná sílá timing attacků, velká úspěšnost 1-2 base semi/allinů ... Celkově mi příjde, že nevyhrávájí hráči s lepším skillem, ale spíš ti, kteří mají větší štěstí a podaří se jim haluzovš nějáký timing :)

Uvidíme jak to bude vypadat po dalších datadiscích, ale bojím se, že to bude spíše horši :(

Autor:  elkar [ úte 19. dub 2011 11:47:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: BW vs SC2

MaHi píše:
Stále můžeme doufat, že SC2 nedopadne jako Warcraft, který nikdy nebyl, není a už ani nebude balanced... a to na tom měl Blizzard sakra hodně času.

Mně osobně taky vadí ta přehnaná sílá timing attacků, velká úspěšnost 1-2 base semi/allinů ... Celkově mi příjde, že nevyhrávájí hráči s lepším skillem, ale spíš ti, kteří mají větší štěstí a podaří se jim haluzovš nějáký timing :)

Uvidíme jak to bude vypadat po dalších datadiscích, ale bojím se, že to bude spíše horši :(


v přepočtu do původního SC jsme teď v roce 1999 takže na balnce bude ještě čas :)

Autor:  ondik [ úte 19. dub 2011 12:02:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: BW vs SC2

co se týče 4 gate, které dělají největší problémy v PvP, nejjednodušší a zároveň nejefektivnější řešení by podle mě bylo zdražit upgrade na 100/100 (nebo nějakou podobnou částku).

1) znamenalo by to konec dnešních 4 gate v PvP a velké oslabení v dalších MU.
2) na to, jak zásadní upgrade to je, mi připadá neúměrně levný.
3) v PvZ i PvT se toss na začátku bez WG v klidu obejde.
4) celý mechanismus WG by zůstal zachován.

Autor:  nerdrage [ úte 19. dub 2011 12:07:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: BW vs SC2

zdrazeni warp gate by mela za dusledek min jednotek pro tosse v early game coz by udelalo 3 rax a roach all iny jeste smrtelnejsi

Stránka 1 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/