StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
GSL mapy https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=2&t=1299 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Pralev [ čtv 31. bře 2011 17:46:58 ] |
Předmět příspěvku: | GSL mapy |
Může mi někdo trpělivě bez urážek vysvětlit to nadšení komunity z GSL map? Já tomu prostě nerozumím, ty mapy se mi zoufale nelíbí, snad s výjimkou Terminus Re (ale i ta je uprostřed tak prázdná!). Třeba Tal'Darim Altar je podle mého názoru tragédie, vůbec nechápu její popularitu a tak i místo v Blizzardím map poolu (tím zdaleka neříkám, že Blizzardí původní mapy jsou dobré, třeba Delta Quadrant je 100x horší než všechny GSL mapy a přesto je v map poolu pořád). Co je na těch mapách tak úžasného? Neříkám, že chci zpět mapy typu Steppes of War (fuj), ale aby i Protoss nebo Terran na každé mapě mohl jet fast expu úplně v klidu, bez nejmenšího nebezpečí, to mi přijde fakt uhozené. Architektura těch map se mi taky nelíbí, buď mají všude strašně úzké průchody (Terminus Re například) nebo jsou strašně otevřené (Tal'Darim Altar, ale i další). Chápu, že co člověk to názor, mně se třeba líbí mapy jako Metalopolis, Xel'Naga Caverns, stará Shakuras Plateau (rovněž jsem nepochopil ty změny, IMHO nová SP je horší než stará), Typhoon Peaks... Edit: Prosím o komentáře lidi, kteří na těch mapách hráli nebo alespoň viděli nějaké replaye. Nikoli soudy z obrázků na netu. |
Autor: | BloodY [ čtv 31. bře 2011 18:15:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSL mapy |
ja osobne mapu Tal'Darim Altar mam velmi rad a hrozne mi vyhovuje .... hlavne na macro hru |
Autor: | elkar [ čtv 31. bře 2011 18:16:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSL mapy |
No, bez obalu... pomalu bych se smířil s tím, že do map poolu budou přibývat prácě ty GSL mapy, možná lehce pozmě+něné. Je třeba začít hrát macro hry a ne jen two base alliny. |
Autor: | Chelios [ čtv 31. bře 2011 18:17:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSL mapy |
Pralve to ze se ti neco nelibi neznamena ze je to spatny xD. Ty mapy sou super protoze na nich zerg muze hrat svoji hru a ne jako na malejch blizzard mapach vsazet na nahodu. Dalo by se rict ze sou dobry kvuli tomu ze sou obrovsky Blizzardi Altar je prisernej |
Autor: | Yarin [ čtv 31. bře 2011 18:24:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSL mapy |
Za dobu co jsem nehral muzu rict ze se hra hodne zmenila, uz temer nejsou videt cheese hry ale jede se na macro a harass a o tom to podle mne je. Zmena map je dalsi krucek na kilometrovej ceste k perfektnimu balancu |
Autor: | Weezing [ čtv 31. bře 2011 18:37:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSL mapy |
Tak nejde se zavděčit všem. Myslím že lidé ocenují že se na nich dají hrát opravdu dlouhé hry. Někde to šlo do extrémů (terminus) a jsou tam 3 expy zadara (ale už to bylo změněno). Expy nejsou bez nejmenšího nebezpečí, ale pokud jsi top hráč tak je umíš dobře bránit. Stejně jako u zerga. |
Autor: | Fanatic [ čtv 31. bře 2011 18:55:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSL mapy |
Řekl bych že jednoduše proto, že se na nich dá hrát mnohem více stylem jakým se hrál Brood War. Tzn. kreativně. Možnosti k bezpečnýmu expandování dávaj možnost vidět nový buildy, jednotky, který se vůbec nevyužívaj (Carrier, BC, Ultra) apod. Prostě dělaj SCII zajimavější a různorodej. Přesně jak řekl elkar...nejsou to mapy na 1-2 base all in play ale na heavy macro. |
Autor: | Pralev [ čtv 31. bře 2011 19:19:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSL mapy |
Tak zaprvé, nikde jsem neřekl, že co se mně nelíbí, je špatné. Chtěl jsem jen vědět, co se na tom ostatním líbí. Zadruhé ani jsem neříkal, že nemám rád dlouhé macro hry a preferuje all-iny. Je to právě naopak, ostatně troufnu si říct, že průměrná délka mých her je 20+ minut (dneska jsem odehrál tři půlhodinovky po sobě). Dlouhou macro hru si ale představuju jako plynulý přechod z akční early game a mid game do zajímavé late game. A ne že toss jede Nexus před Forge nebo Gate a Zerg v reakci na to nejede fast expu, ale rovnou dvě fast expy. Mám dojem, že se tohle téma někde tady nedávno řešilo, nevím už bohužel kde... Že třeba Tal'Darim Altar se líbí Zergům, protože celý prostředek mapy je prakticky jedna velká otevřená plocha (podobně jako Shattered Temple) naprosto chápu Nechápu ale, proč se líbí i Terranům a tossům Btw ještě k těm macro hrám - já viděl dlouhé macro hry (40+ minut) i na Metalopolis, Sharukas Plateau a dalších... Jsem rád, že z map poolu mizí mapy typu Stepps of War, Blistering Sands a podobné takové, které byly na ty all-iny snad přímo stavěné, ale opačný extrém, že na cross pozici nemůžu soupeře jedoucího expu vůbec ohrozit, mi přijde takový.... divný (dnes například právě na Tal'Darim Altar TvP, kde on jel Nexus ještě před Forge i Gate, já 3 rax fast MM push a než jsem se k němu přes tu obrovskou mapu vůbec dostal, už toho měl hafo, tj. stejně jsem musel pak sám dělat expu a byl jsem ekonomicky zbržděnej... i tak jsem teda pak vyhrál, ale o to nejde). |
Autor: | Chelios [ čtv 31. bře 2011 20:18:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSL mapy |
"ty mapy se mi zoufale nelíbí", "tak zaprvé, nikde jsem neřekl, že co se mně nelíbí" |
Autor: | HelmutStein [ čtv 31. bře 2011 20:24:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSL mapy |
Chelios píše: "ty mapy se mi zoufale nelíbí", "tak zaprvé, nikde jsem neřekl, že co se mně nelíbí" Až na to, že Pralev reagoval na to, že NIKDY neříkal, že co se mu nelíbí = je špatné. V té druhé citované věte je "CO" a to je hrozně důležité ve významu té věty |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |