StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

Patch 1.3.0
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=2&t=1205
Stránka 1 z 10

Autor:  Khenyk [ sob 26. úno 2011 8:39:39 ]
Předmět příspěvku:  Patch 1.3.0

Na NA testovacích serverech byl spuštěn obsáhlý patch 1.3.0, který obsahuje mnoho zajímavých změn.

http://us.battle.net/sc2/en/blog/2356436

Autor:  Weezing [ sob 26. úno 2011 9:06:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.3.0 na PTR

To že byl odstraněn amulet je dobře, bylo to moc op :) Stim bych nechal, 3 minuty se mě zdá už moc. Buff BC byl potřeba protože ho nikdo nepoužíval. Změna fungalu je určitě zajímavá a začně být používán i na tanky, uvidíme. Těším se na nové ikonky a grandmaster (ale nvm jestli je dobře že se hráči budou měnit až po sezoně)

Autor:  GoodWill [ sob 26. úno 2011 9:40:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.3.0 na PTR

Mne tie zmeny naopak prijdu dost dementne.

HT bez amuletu? Co takto este znizit energiu sentry aby nevedela hodit FF, zrusit 4 interceptory vo vyrobenom Cariery a podobne? Naco su jednotky ktore su po vyrobeni useless?

Boost BC fajn... len ci to neprehnali.

Som to len ja kto ma pocit ze protossov zamerne oslabuju, aby boli "pripraveny" na nove imba jednotky z datadisku? :)

Autor:  Touch [ sob 26. úno 2011 10:03:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.3.0 na PTR

tak.. aspon sa infestormi bude dat lepsie zmazat mech .) ale zas vs bio je 4 alebo 8 sekund citit dost......

Autor:  Mollar [ sob 26. úno 2011 10:27:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.3.0 na PTR

Hurá, asi jsem nebyl sám, kdo si omylem kliknul na skupinová tlačítka a přenastavil jejich obsazení. Blizzard nám vyšel vstříc a možnost vypnutí jejich klikatelnosti implementoval.

Autor:  saltazar [ sob 26. úno 2011 11:11:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.3.0 na PTR

Weezing píše:
To že byl odstraněn amulet je dobře, bylo to moc op :) Stim bych nechal, 3 minuty se mě zdá už moc.


Typický názor terrana co jezdí nejspíše jen MMM. Nechápu jak můžeš říct že ten amulet je OP, vždyť k tomuhle upgreadu se člověk dostává někdy v late game a to že stále halda terranů jsou schopni i v late game jezdit jen marine+marauder+medivac proti protosským high tech jednotkám, to je vážně jen jejich blbost a je jasné že proti tomu nemají šanci. Jak by se ti líbilo kdyby si EMP pro ghosta musel zkoumat? Asi moc ne viď. :)

Autor:  Weezing [ sob 26. úno 2011 11:18:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.3.0 na PTR

Kdybych měl kolosa tak bych ho s radostí jezdil nebo HT..

Autor:  teqini [ sob 26. úno 2011 11:27:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.3.0 na PTR

saltazar píše:
Weezing píše:
To že byl odstraněn amulet je dobře, bylo to moc op :) Stim bych nechal, 3 minuty se mě zdá už moc.


Typický názor terrana co jezdí nejspíše jen MMM. Nechápu jak můžeš říct že ten amulet je OP, vždyť k tomuhle upgreadu se člověk dostává někdy v late game a to že stále halda terranů jsou schopni i v late game jezdit jen marine+marauder+medivac proti protosským high tech jednotkám, to je vážně jen jejich blbost a je jasné že proti tomu nemají šanci. Jak by se ti líbilo kdyby si EMP pro ghosta musel zkoumat? Asi moc ne viď. :)

Koukal jsi nekdy na GSL? :D tam jezdi MMMG + viking stale a vcelku jim to jde :) Korejci ten mech nejak nemaji radi :P

Autor:  T.iN.T.a [ sob 26. úno 2011 11:45:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.3.0 na PTR

saltazar píše:
Weezing píše:
To že byl odstraněn amulet je dobře, bylo to moc op :) Stim bych nechal, 3 minuty se mě zdá už moc.


Typický názor terrana co jezdí nejspíše jen MMM. Nechápu jak můžeš říct že ten amulet je OP, vždyť k tomuhle upgreadu se člověk dostává někdy v late game a to že stále halda terranů jsou schopni i v late game jezdit jen marine+marauder+medivac proti protosským high tech jednotkám, to je vážně jen jejich blbost a je jasné že proti tomu nemají šanci. Jak by se ti líbilo kdyby si EMP pro ghosta musel zkoumat? Asi moc ne viď. :)

Njn a co ma T, jezdit v late na P jinyho? BC co se da nesmyslne counterovat feedbackem, nebo snad thory co se daj od P counterovat skoro vsim? :D Tim nechci rict, ze nak souhlasim s odebranim amuletu, ale spis me dostava ta casta (ne)logika, kdyz P whinujou jak to, ze T nestavi T3 jednotky proti T3 jednotkam tosse.. ;) Nawarpovat v mziku kdekoliv na mape HT co muze hned hodit storm neni zrovna slaby, ale spis by stacilo (pokud teda blizz ma potrebu do toho vubec zasahovat), aby se drazsi gate jednotky warpovali dyl, nez rovnou brat amulet. Prodlouzeni doby stimu a bunkru a oproti tomu sebrani amuletu je podle me slusnej krok jak vyrovnat T prevahu ze zacatku s P prevahou v late (i kdyz ji nekdo zpochybnuje ;) ). K tomu pro me neuplne zrejmej buff chargelotu. A u infestora nejde o nerf, ale buff jak prase. Teda pokud zustane DMG fungalu stejny, tak se tim fungalu zdvojnasobi DPS + jeste bonus na armor + jeste vic HP, no potes. A 4s stejne uplne staci, na to aby MM projeli banelingove naskrz :D

Autor:  Chelios [ sob 26. úno 2011 11:46:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.3.0 na PTR

To snad neni možný co dělaj z infestorem na marinaka hazet 3 fungaly? OMG? Proč by sme mel davat na mech fungal kdyz mam parazita? Zabili Infestora neco podobneho jako z reaprem....

Ted sme si uvedomil ze fungal da stejne dmg za kratsi cas :oops: takze de o buff pardon :D

Stránka 1 z 10 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/