StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
Sekani jednotek - bug? https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=2&t=1200 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Pride [ čtv 24. úno 2011 10:33:06 ] |
Předmět příspěvku: | Sekani jednotek - bug? |
Vcera pri hre za P - Nexus pylon a gate postaveny hned vedle sebe, tak ze mezi nimi nebyla v build grid zadna mezera, gate nemel nastavenej rally point. Prvni lot se spawnul primo mezi ty budovy, kde "nemela byt zadna mezera". Mental proti mne jel ofc 6pool, takze tohle znamenalo autolose ^^ Stalo se vam to uz nekdy? je to nakej castej bug bo sem mel proste smulu a hra se rozhodla haluzit? |
Autor: | GoodWill [ čtv 24. úno 2011 11:39:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sekani jednotek - bug? |
To by sme museli vidiet replay... nebolo to tak ze ten zealot bol medzi tymi budovami pri okraji clifu (cize cliff ho tiez blokoval)? |
Autor: | BorderKeeper [ čtv 24. úno 2011 11:44:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sekani jednotek - bug? |
Pokud postavíš dvě 3x3 budovy aby se dotýkaly rohy je mezi nimi mezera na procházení lingů. Takže je možné aby se tam teoreticky spawnul i zealot |
Autor: | Pride [ čtv 24. úno 2011 14:01:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sekani jednotek - bug? |
http://www.ulozisko.sk/377410/seklejlot.SC2Replay tady je rep otom ze za urcitych okolnosti de projit mezi sousedicima budovama vim, ale mel sem zato ze konkretne pri tomhle rozlozeni by to mozny byt nemelo? nvm no |
Autor: | Tomkalhotka [ čtv 24. úno 2011 15:40:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sekani jednotek - bug? |
AI je priserny. Hlavne s mym stalym partakem na 2v2 , ktery hraje zergy. Obcas mu army ,,vezmu ,, sebou qeenu a on ji pak hleda - Pri tom muze byt uz mrtva. Rozhazuju mu Ballem jednotky, taham je sebou. Rusim mu stavby kvuli bloku,protoze AI si neumi obejit unity ATD ATD.. |
Autor: | CakeCatSheriff [ čtv 24. úno 2011 18:55:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sekani jednotek - bug? |
Achjo. 1) Grid je na orientaci kvůli stavění budov, neurčuje, jestli mezi budovami jde projít nebo ne. (záleží nejen na tom, kolik místa zabírá pro stavbu, ale také pro průchod jednotek, proto např. nejde udělat wall-off ze spine crawlerů) 2) Ta gateway MĚLA rally point a ten směřovat přesně na tvůj pylon. Pokud cestu něco blokuje, v tvým případě pylon, AI hledá nejbližší cestu kolem. Což bylo do té díry mezi pylon-nexus-gateway. 3) Pohyb jednotek v SC a AI "obcházení" je naprosto úžasná. Ti, co říkají něco jiného pravděpodobně nezkoušeli jinou RTS, ať už od Blizzardu nebo ostatní. Co se týče braní jednotek tvého spoluhráče měj na vědomí, že ta hra je balancovaná a stejně tak AI udělaný pro co nejpreciznější hraní 1v1 - obcházení objektů v takové míře, aby ti jednotky kompletně obtekly kolem spoluhráče by mělo negativní efekt na 1v1, kdy by se něco podobného dělo se všemi jednotkami. PS: 2v2 nikoho nezajímá, takže AI na to uzpůsobený není a snad ani nebude. Jedna změna k dobru team games byla s Reaperama a od té doby je ta jednotka absolutně nepoužitelná na cokoliv jiného než scout přes cliff a suicide, takže se to snad nebude opakovat. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |