StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

Patch 1.2.1 a změna map poolu
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=2&t=1050
Stránka 1 z 2

Autor:  Weezing [ pát 04. úno 2011 8:17:02 ]
Předmět příspěvku:  Patch 1.2.1 a změna map poolu

Na amerických serverech už zase testují nový patch, kterej kromě oprav bugů obsahuje i 5 nových map.
http://www.teamliquid.net/forum/viewmes ... _id=190277
Jak se vám zamlouvají?
PS: Nemůžu si pomoct ale ten první vypadá úplně jako Lost Temple akorát bez cliffů nad expama.

Autor:  Gappo [ pát 04. úno 2011 9:20:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu

jehe, mas uplnou pravdu, vypada to jako Lost Temple

Autor:  GoodWill [ pát 04. úno 2011 9:32:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu

Ja mam pocit ze to ani nebude nova mapa, ale nova verzia lost templu, ktora nahradi aktualnu.
Ostatne mapy v poho, konecne aj naznak niecoho pre zergov ;)

Autor:  Pralev [ pát 04. úno 2011 9:41:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu

Ta první (která je ve skutečnosti podobná spíš Metalopolis než LT, ale to je fuk) z nich vypadá ještě tak nejlíp. U těch zbylých kroutím hlavou - zase jen uzounká místa a průchody, chudáci Zergové.

Autor:  BorderKeeper [ pát 04. úno 2011 10:25:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu

Kromě té první což je vylepšená LT pro zergy se mi zdá že ty další 4 jsou zase zerg nightmares

Autor:  MaHi [ pát 04. úno 2011 11:04:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu

Blizzard by měl hodit svou "hrdost" za hlavu :) dát si ruku na srdce a přiznat si, že hry sice dělají skvělé, ale mapy nikdy nebyly jejich silnou stránkou :)
Takový Lost Temple se táhne jako smrad už od SC1 a v žádné hře, ve které se vyskytl to nebyla ani náhodou balanced mapa...
Logický krok by byl najmout si tým z ICCupu nebo bandu šílených korejců z GSL a nechat si nadesignovat řadově 20 map, z kterých by se vybralo třeba 6 nejlepších a ty by se hodily na ladder a oficiální turnaje... Pak by možná hra nepřipomínala chokefest a campcraft 2 : base defense :)
Nebo třeba vyhlásit soutěž na tvorbu 1v1 map... Blizz by neměl podceňovat nezávislé tvůrce ( i když chápu, že s novou licenční politikou, kdy se každá publikovaná mapa okamžitě stává majetkem Blizzu se lidem do tvorby Pro map moc nechce :) )

Autor:  GoodWill [ pát 04. úno 2011 11:45:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu

Mne tie mapy nepripadaju az tak antizerg...
nechapem rpeco by zergom mali vadit uske priechod, ved si do nich zakop banelingov. Vsetko sa da vyuzit.
Terran tazi z priechodov a clifov iba ak mu ich dovolis kontrolovat.

Autor:  MaHi [ pát 04. úno 2011 12:05:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu

GoodWill píše:
Mne tie mapy nepripadaju az tak antizerg...
nechapem rpeco by zergom mali vadit uske priechod, ved si do nich zakop banelingov. Vsetko sa da vyuzit.
Terran tazi z priechodov a clifov iba ak mu ich dovolis kontrolovat.


Kámo sorry, ale vůbec nevíš co mluvíš :)
Celá nátura zerga je postavena na flankingu aspoň z dvou stran ( pokud možno čím víc tím líp )... To, že si zakopeš blingy do nějákého průchodu ti může vyjít tak jednou... Vzápětí ti u každého lepšího hráče začínají lítat po mapě Raveny/Observery/Scany a NIKDO!!! ( pokud není úplně retardovaný ) ti na to nenaletí 2x ...
Na druhou stranu terran a abuse terénu - tanky na cliffech = použitelné celou hru a i když o tom víš nic moc neuděláš. Dropy na cliffy nebo naopak dolů po cliff s tím, že medivac dává vision a léčí = taky o tom víš ale když to nezachytíš včas tak máš smůlu...
Jinak třeba takové kempení na centralu Jungle basinu s planetary forress a mechem ... To bych chtěl taky vidět jak to Terranovi nedovolíš kontrolovat ...

Autor:  CakeCatSheriff [ pát 04. úno 2011 14:29:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu

To bude zase QQ thread.

Já se těším - jediný jistý je, že nový LT vypadá super, a to říkám jednoduše proto, že s tou mapou máme zkušenosti a ten cliff je retardovanej.

K ostatním mapám radši nic psát nebudu, protože (stejně jako většina těch, co tu budou brečet podle screenů) jsem je nehrál, takže můžu akorát říct, že se těšim na trochu variace a beru to jako první krok k nějaký častější rotaci map, místo hraní těch 6 stejných pořád dokola. :)

Autor:  satik [ sob 05. úno 2011 21:24:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Patch 1.2.1 a změna map poolu

kdyz ty mapy vidim, tak jsem rad, ze jsem switchnul ze zerga na terrany :)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/