to Balty:
pod tou 3) som mal na mysli hlavne ochranu expandov:
V late game su vsetci pomerne dost rozlezeny po mape a T je jedina rasa ktora nema pasivnu pozemnu obranu (ako je cannon alebo spine) - najlepsiu pasivnu obranu ma P. Takze T musi bud nechavat jednotky u Expy, alebo PF.
Takze v late game maju P a Z vyhodu, že si vedia lepsie obranit expand pripadne inych dolezitych miest cisto pasivnou obranou bez potreby mat tam jednotky. Ked si k tomu pripocitas lepsiu mobilitu + wapr/nydus tak ti vyjde ze Z a P maju o trapenie menej.
V late game pokial niekto nema naozaj tak super multitasking ze vie si udrzat zdroje na skoro 0 (aj pro hraci mavaju v dlhej hre na konte 1000 +) tak postavenie par cannonov navyse nie je zla volba, minimalne to protivnika troska spomali.
A este co sa tyka tej vyrobny jednotiek v late game - neporovnavam druhy alebo pocet vyrobenych jednotiek ale cas za ktory su chopny ich vyrobit. Reaktor je sice fajn vec ale si znacne limitovany s tym ze late game ist mass marines proti P asi nebude najlepsia volba. takze addony by som teraz v zasade nebral do uvahy lebo je to situacna zalezitosť ale co som mal na mysli je (nech je pocet vyrobni rovnaky T aj u P):
Barracks Vs Waprgate:
barrack vie lietať (
) a waprgate ti vie za par sekund vysrat jednotku skoro kdekolvek na mape (ak P pouziva prismy tak naozaj kdekolvek) - myslim ze tuto neni o com (build time + presun = doba kamenna oproti P)
Factory/Starport Vs Robotics:
to jest bud clovek vie vyrobit hellion/viking/medivac, pripadne v nejakom pomerne s vyssim techom takze reaktor je dobra vec ale situacna (a podla mna v late game vo vseobecnosti ma zmysel len na starporte) a potom tu este mame chronoboost u P takte si myslim ze tuto tiez T taha za kratsi koniec (aj ked nie tak vyrazne ako v pripade barracksov)