top5 v bronzu s rush DT a MS? já snad začnu znova hrát ligu
Hrával jsem random, takže předem sorry za nepřesnosti.
3Gate + Robo je solidní věc, pokud dokážeš držet zásoby minerálu max na 500. Prostě nesmíš zevlovat. Pokusit se o proxy pylon na oponentově 2. expanzi. Warp jednotek z této vzdálenosti, je-li dostatečný, nezvládne spousta lidí. Zealotem bloknout rampu, zvážit konstantní produkci sentry (moc plynu na výrobu. Dle oponenta rozhodni, kolik se ti jich bude hodit). Pokud ti nikdo nerozmázne DT, zvážil bych i halucinace. Vím, že je většina "šikovných" Terranů, co v 10. minutě nemají CC, ani jiný způsob detekce. Observery aspoň 3. Jeden na patrolu kolem tvé báze, jeden k oponentově rampě a jeden nejlépe do šedých míst (tam kam se normální člověk nepodívá). útok do 10. minuty. Většinou stačí Zealot + Stalker. Když stihneš +1 upgrade do útoku, bod pro tebe. Immortal se volí až dle techu oponenta. Proti Zergovi je lepší nasadit Colosse a Fénixy. Pokud nejsi hned odražen, okamžitě stav další Warpgaty. Hraj psychologickou hru. Občasný průlet Warp prism u oponentovi těžby, nebo i nějaký drop, donutí tvého soupeře investovat do obrany zbytečně minerály, čímž se zbrzdí.
Pokud chceš nahoru, musíš myslet dopředu. Chápu, že dle tvých dosavadních taktik jedeš prvně blok rampy s Cannony, na ty zapomeň. armáda je lepší. Nezapomínej zkrátka na jednotky, co většina lidí v bronzu nepoužívá. To znamená Sentry, Observer, HT (proti harasu maríny, nebo lingům není nic lepšího než kvalitní Storm
), Colossus, Warp prism.
Jinak doporučím sledovat replaye vyšších lig. Tvé taktice se meze nekladou, ale je lepší zakládat na něčem co funguje.
Například já zkoušel naposledy za Terrana Nuke rush. Byl to dost risk kvůli slabé obraně, ale poté 9/10 oponetů zůstalo v bázi a zlepšovalo obranu, zatímco já expandoval a končil hru kolem 15. minuty s dropem