StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 22. lis 2024 21:08:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: stř 22. zář 2010 9:17:14 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 20:13:25
Příspěvky: 40
Mavo píše:
Abychom se vratili zpet k tematu. Psy vytvoril video popisujici zmeny v patchy 1.1

http://www.youtube.com/watch?v=EZwEnz_QijQ

Ten utok ultralisku na Planetary Fotrtres je uchylnej :). I kdyz jakozto zerg player tomu tleskam :)).



no podle me je to poradny ulet?? :-) jak muze ultralisk nicit scvcka na druhe strane planetary fortres??? Totalni nesmysl a ten kdo to vymyslel musel mit aspon 2ku v zile :-) nejsem Teran a nesnasim je,ale tohle to je vrchol :-) a to plati jen u planetary nebo jako takhle mam cekat ze Ultra bude nicit i armady? :-)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: stř 22. zář 2010 9:18:37 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 15:22:14
Příspěvky: 30
Jumbik píše:
V práci se na to asi nepodívám, ale předpokládám, že je to ukázka toho, že odstranění Ram nebyl nerf? :) Splash dmg od tanků už teď taky pro Zergy nebude tak zničující.



Tak on to nerf byt ani nemel ale ted stoho udelali ULTRAboost:) Vsadim se ze kdyz postavasi 3xbunker kolem 1 barraku tak ti je mamutik sunda vsechny 2 naraz:)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: stř 22. zář 2010 9:24:30 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 18. čer 2007 21:15:08
Příspěvky: 381
CrazyboyCZE píše:
Mavo píše:
Abychom se vratili zpet k tematu. Psy vytvoril video popisujici zmeny v patchy 1.1

http://www.youtube.com/watch?v=EZwEnz_QijQ

Ten utok ultralisku na Planetary Fotrtres je uchylnej :). I kdyz jakozto zerg player tomu tleskam :)).



no podle me je to poradny ulet?? :-) jak muze ultralisk nicit scvcka na druhe strane planetary fortres??? Totalni nesmysl a ten kdo to vymyslel musel mit aspon 2ku v zile :-) nejsem Teran a nesnasim je,ale tohle to je vrchol :-) a to plati jen u planetary nebo jako takhle mam cekat ze Ultra bude nicit i armady? :-)


On už takhle armády ničí, nicméně u té Planetary Fortres to vypadá nereálně kvůli tomu, že jeho útok je nastaven na nejblížší jednotku/ky k té na kterou zrovna útočí a ne na tu, která se zrovna nachází v blízkosti jeho přední časti těla... Tedy takhle to alespoň vypadá.

_________________
And thou shall count to three...
Jumbik Bnet acc


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: stř 22. zář 2010 10:04:28 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 13:44:29
Příspěvky: 48
Citace:
Fixed an issue where XP systems running with Unicode characters enabled could prevent a player from starting a multiplayer game.

Pochopil jsem to dobře že je konec přepisování registrů u XP???

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: stř 22. zář 2010 10:05:57 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 18. čer 2007 21:15:08
Příspěvky: 381
roninW píše:
Citace:
Fixed an issue where XP systems running with Unicode characters enabled could prevent a player from starting a multiplayer game.

Pochopil jsem to dobře že je konec přepisování registrů u XP???


Ano.

_________________
And thou shall count to three...
Jumbik Bnet acc


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: stř 22. zář 2010 10:16:44 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
tak v kolik tipujete, ze to rozjedou? jedenact uz bylo a porad to nejede :D

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: stř 22. zář 2010 10:53:12 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 18. čer 2007 21:15:08
Příspěvky: 381
satik píše:
tak v kolik tipujete, ze to rozjedou? jedenact uz bylo a porad to nejede :D


Ve tři to nahoděj, zjistěj že mají poškozenou databázi, tak hoděj restore a v devět večer si zahrajete :D

_________________
And thou shall count to three...
Jumbik Bnet acc


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: stř 22. zář 2010 12:57:47 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
Akorat dojdu domu ;-D
Ale ted vazne, heureeeeka :-) tanci ;-) konecne se mi zerlincata dostanou k tankum, mozna ;-) ten v vzdalenosti 0-0.4cosi-cosi bude instante mrtvej, to ano, ale ten druhej ma sanci na 3 zasahy s jednim armorem :-) jupiii ;-)
Jeste by nam mohli dat neco jako kulomety na zerlingcata (ala rotacak na motorku -> kdo uhodne film :-) ), a bylo by to ok (-:

Ale ted vazne, ty zmeny jsou celkem zasadni, reaperi dostali dost naprdel +5sec za kazdeho reapera, takze 4 reaperi znamenaji +20sec navrch, to uz jde...
U tech protosu.. asi chteji hrace donutit uzivat vic stalkery, a menit na ty portovaci potvory... nejsem si jist jestli je to ale uplne koser... nejsem profi, takze je mi to fuk.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: stř 22. zář 2010 15:50:24 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: stř 15. zář 2010 12:33:32
Příspěvky: 84
No ja mam takovej pocit ze ta zmnena casu nebude vubec poznat, jelikoz hra se hraje v rychlosti faster tzn ze kdyz pridaj +4 sekundy na vyrobu neceho v rychlasti normal tak na faster to nebude poznat. Pokud se ohletne toho casu pletu tak budu rad za nejake osvetleni jak to stim casem vlatne je.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: 1.1 Patch notes
PříspěvekNapsal: čtv 23. zář 2010 0:33:58 
Offline
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 16:28:28
Příspěvky: 121
GoRum píše:
No ja mam takovej pocit ze ta zmnena casu nebude vubec poznat, jelikoz hra se hraje v rychlosti faster tzn ze kdyz pridaj +4 sekundy na vyrobu neceho v rychlasti normal tak na faster to nebude poznat. Pokud se ohletne toho casu pletu tak budu rad za nejake osvetleni jak to stim casem vlatne je.



jak víš, že to přidaj na normal? Hra je normálně ve fastr. Ve fastr byl zealot za 33 sekund a te´d je za 38, takže to jsou změny ve fast. Nejvíc osekali terany, ale nejhůř doapdli asi tosové, protože těm zkrouhli základní jednotky a proti zergům se nechytají. 3 hry proti zergům po patchi: útok jen se zerlingama a já nestíhám, prostě ten čas chybí.


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz