StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je úte 26. lis 2024 9:04:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 13:29:38 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Mě zase baví představa, že doopravdy věříš tomu, co jsi teď napsal a nejsou to jen argumenty, které se snažíš vymýšlet proti mně :)

Kdybych ten Cloak u Ghosta občas (velice účinně) nepoužíval, třeba bych věřil tomu, jak je k ničemu. Takhle vím, že není :) Kanóny? Skoro jsem v pokušení říct cosi o jednotlivých ligách a debatu ze své strany ukončit, ale vyznělo by to arogantně a nafoukaně, takže zkusím tu poznámku o kanónech prostě ignorovat a jít dál.

Takže znovu srovnání kouzel (Moebius reactor a Khaydarin amulet ne), bez míchání věcí, které tam nepatří, a míchání do toho dalších jednotek (jako jsou DT, což nejsou casteři):

EMP u Ghosta, Storm u HT: 100 dmg instantně, 80 dmg během 4 sekund. Náročnost na energii stejná. Marauder má 125HP, za sebou ve vzduchu ještě Medivacy, kteří během těch 4 sekund nějaká HPčka vyhealují a hlavně to postupně dohealují potom. I kdyby ne a i kdyby v tom ten Marauder celou dobu stál, pořád je to 80 HP oproti 100 HP insta EMPčka.

EMP u Ghosta, Feedback u HT: EMP vyřadí energii plošně všem zasaženým jednotkám, Feedback je jen single target, ale zase cíl i zraní ve výši ztracené energie (což je variabilní, někdy je to na vycucnutý Medivac vyhozených 50 energie, jindy je to 200 dmg Battlecruiseru nebo instakill Ghosta). Feedback stojí 50, EMP 75. Přesto si myslím, že jako čistě anti-caster kouzlo je Feedback o něco lepší (i když záleží na situaci). Bohužel EMP kromě toho dělá i damage všem protosským jednotkám...

Cloak - nemá u HT obdobu. Výhody viz výše. Tady si myslím, že je argumentovat zbytečné a že bude prostě hodně velký rozdíl mezi Bronzem a Diamantem. Já ten Cloak prostě čas od času výborně použiju, někdy ho i v top replayích vidím výborně použít.

Snipe - ano, v ZvT mi Terran snipoval Ultralisky (měl ty Ghosty původně vyrobené kvůli snipování Mutů) a přišlo mi to nechutně účinné. Už ty Ghosty měl, nedělal je samozřejmě jako counter na ultry, ale když už je měl, skvěle je využil, asi 2 nebo 3 Ultrové mi lehli během 2 sekund.

Atomova - jak jsem psal, o té se hádat nebudu. Sám jsem ji smysluplně nepoužil ještě nikdy. I v top replayích ji vidím použít jen ze srandy (třeba se to v budoucnu ještě změní).

Ghost je dražší než HT (o 100 minerálů), ale zase je narozdíl od HT early tech, navíc Terran má vždycky větší příjem minerálů než Protoss (při stejném počtu expanzí) díky MULám, takže ten cenový rozdíl není až tak zásadní.


Anyway, zpět k tématu - u toho Thora mi odstranění caster baru nevadí, u Corruptora to vnímám jako přílišnej nerf Protossa :roll:

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 13:52:01 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: stř 06. říj 2010 11:01:41
Příspěvky: 170
takže to byl bug , když sem měl třeba 2 phoenyxe šel sem snima haras těžbu zved sem např SCV druhým sem ho zabil tak pak stejně zůstal zmraženej jeden ten phoenix . a to sem jen myslel , že je nějak špatně ovládám :( :D

_________________
VoiD.828

VoiDsc2cast - stream s komentářem. streamuju Ladder , Custom games , showmatche , clan wars. Se spolukomentátorem Eirilem! :)
a k tomu vám budu hrát to nejlepší z DnB co si umíte představit :) - http://www.justin.tv/voidsc2cast


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 14:17:33 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 11:58:46
Příspěvky: 136
--> Pralev, ok, pod tihou techhle argumentu ustupuju :)
nicmene proti tossovi se mi nikdy nedarilo natezit vic (pokud teda nebyl ultrapyca) nedari se mi proti nemu ubranit expy :/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: sob 16. říj 2010 10:03:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Jeremiasz píše:
--> Pralev, ok, pod tihou techhle argumentu ustupuju :)
nicmene proti tossovi se mi nikdy nedarilo natezit vic (pokud teda nebyl ultrapyca) nedari se mi proti nemu ubranit expy :/


nesmis se bat expit, na expach (krom naturalu) stav PF + pokud se v bronzu jezdi nejaky voidraye, tak treba 3 turrety a mas expu temer nedobytelnou (nebo jen s obrovskyma ztratama)

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: sob 16. říj 2010 13:58:52 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 03. lis 2007 15:50:15
Příspěvky: 119
pralev to sa mylis... atomovky su v top kruhoch dost pouzivane... TLO a korejci ich pouzivaju

_________________
have no fear, path is written


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: sob 16. říj 2010 15:43:23 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Tak muj nazor na patch. Nebudu tu komentvat 4 stranky prede mnou, protoze resit jestli je silnejsi HT nebo Ghost je nesmysl. To je jako resit jestli je silnejsi marinak nebo ling :D

Void Ray: Rad vidim, ze bude tahle jednotka konecne vyuzitelne ne jen na BZZZZ CC Down :D Libi nerf pri chargi je mozna trosku moc, ale boost v base dmg je nice...konecne je uvidime v bitvach (counter na PvP colosus war?)

Barracks: Nastesti uz mam za sebou obdobi bunker rushu, a marine rushu, takze pro me vlastne boost, protoze se nemusim bat early marine, jeste nez vycoutuju soupere.

Reaper: Skoda, RIP Reapers...driv byli trosku OP, ale k balanci by imho stacilo vyrazne zdrazeni rychlosti (treba 150/150). Ted cekam balance reaperu kde snizi build time na 30 sec. Pak si je dokazu zase predstavit...protoze to proti zergovi bude vypadat tak, ze hodim fast factory a pak si muzu vybrat jestli pujdu reaper nebo helion haras.

Medivac: Vidim v tom opravdu spis boost, nebude potreba se toili starat aby Medivac predjizdel MM (i kdyz porad bude 2.5 vs. 2.25) a zmena akcelerace nebude mit imho zadny dopad. Je tak drobna, ze to asi ani nepozname i tak mel akceleraci Medivac malou...ale je to aspon kosmeticky nerf dropovani (helion drop to stejne neohrozi, tim ze zerg nema krome Q antiair)

Energy bary: imho drobnost. Coruptory stejne sestreluju a nevim jak u tosse (Nikdy sem na ne nehodil EMP a uz nikdy nehodim :D), ale coruptory zergove vetisnou delaji kvuli colosum a toss vetsinou jede (aspon do mid game) bud HT nebo colosy. A thor...nevim kolik tossu counteruje thory HT? Pokud pujdu proti tossovi thory, tak pujdu mass thor (proti zergovi se kvuli mutaliskum hodi i mensi pocet, treba dva do ballu) a proti mas thor snad toss pojede nec jineho...hodil by na kazdeho FB a pak by mel mrak nepotrebnych jednotek. Mass thor znamena thor+tank+helion, nebo thor+marauder a na tyhle baliky ani storm neni moc dobrej.

HP boost: Vubec mi nevadi a za terany si nestezuju, protoze my porad mame 1.) opravovani, 2.) armor (PF s armorem 5 je proste nice :D)

Boost roachu: Tohle je asi hlavni zmena...pocitam ze mi pripravi docela peklo. Jelikoz vyrazne zefektivni defend harasu (roach bude mit skoro dvakrat vetsi rozsah utoku, protoze utoci do kruhu kolem sebe tak pokryva nejakou plochu, driv to bylo 28 jednotek, ted to bdue 50). Plus bude riskantnejsi jit helion haras (po upravach i reaper haras) tim ze nepujde roache umikrovat. Tim ze teran pujde double helion, tak je nachylnejsi na nasledny roach bust, ktery bude o 25% ucinejsi (na rampe driv utocili roachoe max ve 4 radach, ted budou moct v peti)

Celkove se mi patch libi. Min cheesy rashu od terrana (ktere stejne nedelam), lakavejsi hra za zergy a min void ray BZZZ gg rushu (zase cheesy, pokud toss postavi stargate nekde mimo base).

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pon 18. říj 2010 9:57:00 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Nevim jak někdo můžete napsat, že konečně uvidíme VR ve hře ..vždyť jí nerfli dmg o 20% proti light resp. 40% proti armored. Damage při uncharged se zvýšílo o 1 proti light a snížilo o 2 proti armored (předtím dělal VR proti armored 10 uncharged a 25 charged). Kde v tom tedy vidíte důvod je ještě používat ? Jednotku co je pomalá, nic nevydrží a stojí 250/150 která bude dělat 6/8 damage .. a když čistě náhodou neumře a stihne se nabít tak potom úžasných 8 / 16 ? (Nabitá cca stejné dps jako marauder). To chci fakt vidět kdo to bude používat :))

Má to být counter na silné jednotky .. vezměme si BC základ armor 3 přidáme +2 nějaký upgrade a máme 5. To znamená že bude nabitý VR dělat 11 damage při attackspeedu 0.6 to znamená 18.3 DPS což je při 550 (myslim) co má BC krásných 30 vteřin ano přátelé ! 30 vteřin nepřetržité palby NABITYM VR trvá zabít BC, na který má být Void Ray counterem. Opravdu silná jednotka za 250/150.

Nevim o co Blizzu tímto patchem jde, ale nevěřím, že budeme VR ještě teď vídat.


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz