StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je sob 23. lis 2024 1:47:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: pát 26. bře 2010 5:58:48 
Offline
 Profil

Registrován: sob 20. bře 2010 11:09:52
Příspěvky: 26
Jak řikal Uhlyk... zkus uploadnout replay sve hry a hodit ho sem...


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: pát 26. bře 2010 12:05:36 
Offline
 Profil

Registrován: úte 15. dub 2008 14:26:05
Příspěvky: 25
Kdyz jede ciste na roache, muzes to vyscoutovat a prejez ho na zacatku zealotama, chce to scouting. Naucil jsem se to tim tezkym zpusobem :)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: pát 26. bře 2010 12:56:54 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: čtv 12. čer 2008 13:31:42
Příspěvky: 76
Jo, se scoutingem nemám problém. Ale ta efektivita těch zealotů už je horší. Když je velká mapa (desert oasis) tak bych řekl, že se to nedá. A i na menších ten začátek ubrání pár lingama a královnou a pak už má roache a začne mě zase přetlačovat. Ale je fakt, že sem to asi nezkoušel nebo zkoušel málo. Možný by zabrala i proxy gate, když vyscoutuju, že jede ty roache...


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: pát 26. bře 2010 16:06:42 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 03. lis 2007 15:50:15
Příspěvky: 119
apm znamena presne NIC.
jednoducha strategia za tossa, znamena prehra... zmen rasu, ked chces hrat jednoduche strategie(ie mass roach)

_________________
have no fear, path is written


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: pát 26. bře 2010 17:05:15 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: čtv 12. čer 2008 13:31:42
Příspěvky: 76
APM znamená docela dost. Neřikám, že se podle toho pozná, kdo je lepší hráč, ale nějakou váhu to rozhodně má. Proto to uvádim. Bylo by celkem logický, kdybych se svym APM 50 prohrával s někym, kdo má 150. Ale když máme těch 50 oba, tak právě hledám problém jinde.
A jednoduše hrát nechci, ale chci, aby to protihráč měl taky složitější a ne že bude masit jednu jednotku.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: pát 26. bře 2010 19:26:40 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 03. lis 2007 15:50:15
Příspěvky: 119
50 apm znamena ze mas 50 klikov... co nam tento udaj hovori? hmm no ze mas 50 klikov... to je docela nepodstatny udaj... dolezite je co klikas a kedy to klikas... co z apm nezistim... to zistim jedine z replayu...

_________________
have no fear, path is written


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: pát 26. bře 2010 20:16:32 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: čtv 12. čer 2008 13:31:42
Příspěvky: 76
Ok, tak tady dva repy :
http://unimatrix325.sweb.cz/PvT%20fuck%20medivacs.SC2Replay
http://unimatrix325.sweb.cz/PvZ%20roachove.SC2Replay

První je PvT na scrapyardu. Podobný APM, žádný cheese taktiky. V okamžiku, kdy terran útočí máme srovnatelnou armádu, on útočí frontově, do nevýhodný pozice a bez mikra. Já bránim s použitim forcefieldů a stejně je to pyrhovo vítězství.
Malej problém, kterej tam vidim je, že sem měl trochu zaseklý jednotky mezi budovama.
Pak si terran klidně dělá expu a má pořád stejnou armádu, jako já. Stejnej počet těžičů, stejný APM. Pak přitahne druhej útok MMM když dělám expu já a no chance.

Druhá je PvZ. Tam sem možná mohl někdy na začátku na něj vlítnout když ještě neměl tolik roachů, ale pak už zase - stejný armády, on má navíc expu, já mikruju jak kretén (a nedaří se bohužel) tak se stahnu, on pak zaútočí opět jenom attack move jeho roachů a převálcuje mě jako nic.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: pát 26. bře 2010 22:22:49 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 03. lis 2007 15:50:15
Příspěvky: 119
pvt:
-prvy boj si mal zlu kompoziciu armady. stalker je prakticky nepouzitelny proti vacsiemu mnozstvu marinakov alebo maradeurov. cize radsej ich postav menej a skor techuj, hlavne ked scoutnes expu. dalsia vec je sentries a guardian stit... -2 dmg od marinakov robi hodne.
-proti mm potrebujes dmg ktory je plosny. collosus alebo templar.
-forcefield je pouzitelny v 2 pripadoch. bud zabranit melee jednotke aby sa dostala k tvojim ranged, alebo aby jeho ranged nemala kam utiect pred tvojou melee... v tejto hre si max dosiahol toho, ze jeho par jednotiek o 0.5s utocilo neskor...
-upgrade na warp gate rob co najskor. jedine ze by si na nieco fast techoval a potreboval by si ten gas...
strategii som videl hodne. casto protos countruje expu expov. dalsia varianta je fast colosus(mas niakych 2-3 zeleotov, 1-2 stalker[kebyze nahodou rushuje s marinakmi cisto + sa stavaju aby si zabil scouta],1 sentrie, ked ti vide prvy colosus) a vtedy expis a plus ides push... treba pozerat replaye a skusat... ja ti iba hovorim co vidim od ludi co vyhravaju tie hry... ja betu bohuzial nemam :/

pvz:
-skor ako druhu gatu by som staval core, pokial nemas v plane rushovat
-pekne si scoutol ze ide roachov, takze jedina volba je urobit par zealotov a ist fast imortalov + 1-2 sentry ak ti vychadza gas...
-stalker je zase uplne zbytocna jednotka. sice v helpe je napisane, ze je to silny counter na roachov, ale je to strasne klamstvo. jedina vyhoda je ze to ma range, ale stoji viac, ma mensi dmg,armor.
- pri takejto situacii, ked mas armadu z niakych zeleotov, sentries, 2 imortalov +tesne pred pushom mozes prisumonit aj par stalkerov, tak ides do nho a ta expa mu na 100% padne... samozrejme dalsia vyhoda fast robo, je ze mas najlepsieho scouta v hre.

tak to je snad vsetko co ma napadne :)
ps: samozrejme vsetko je to pre-patch 6.0. vyzera to tak, ze prottos bude mat este vacsie problemi s normalne hrajucimi teranmi... odporucam ti pozeral replaye z http://www.sc2p.com/Replay/List

_________________
have no fear, path is written


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: pát 26. bře 2010 22:41:27 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: čtv 12. čer 2008 13:31:42
Příspěvky: 76
No, vážim si rad a rozhodně se tim zkusim řídit, ale přesně radám od teoretiků, co po síti nehrajou jsem se chtěl vyhnout. Byť třeba sleduješ replaye atp. Protože zase tolik času, abych po několikáté ověřoval, že ten jeden immortal situaci nezachrání, když se tam navalí 8 roachů, fakt nemám :-)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Dojmy a taktiky :)
PříspěvekNapsal: pát 26. bře 2010 22:53:58 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 03. lis 2007 15:50:15
Příspěvky: 119
1 imortal par zealotov, 1 sentry s forcefieldov na vchode to doslovo rozjebes :)
bohuzial toss je teraz rasa ktora snad techuje vzdy, lebo tier 1 a 1.5 unity su strasne zle :P... iba sentry imba, ale ta je zase moc draha na gas...

_________________
have no fear, path is written


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 91 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz