77white píše:
Kamo... tak mi povez, co je teda 4gate, kdyz ne strategie naslepo. Strat na vsechny 3 matchupy, zatracene uspesny, dodnes hrany (napr. korejskej 4gate), pokud to Z neskautne tak instawin, pokud T neskautne tak se da vyhrat prvnim utokem, v pvp neustale pouzivane. Drive Day9 rikal, ze se s nim da dostat bez potizi do 2.5k diamond. Mimojine 4 gate je tvrdy orisek pro MMM hrace, ale to jen tak okrajove.
Ale to samozrejme nepriznas. A ja ani netvrdim, ze je to OP, jen ze je to ucinne. A taky se da bez potizi counterovat, stejne jako MMM. Cele tohle op whinovani mi prijde pouze jako vykriky neschopnych hracu.
4gate je použitelný někde kolem 6minuty, to už hráč jedoucí MMM má dost vojáků a vzhledem k tomu že terrani jedou hradby skoro proti všemu co pozoruju, tak s marauderama za ní není problém protosse odrazit. Prakticky mě se nikdy v diamondu nepovedlo dobýt 4gatem terrana s wallem co jel pěchotu. Tedy pokud si nenechají pylon na clifu, tak nemá protoss většinou šanci ve standartní situaci. Navíc 4gate je pro mě dost hloupá strategie, neříkám že není dobrá, ale nemám rád strategie kdy se musí omezovat nonstop stavění prob.
Já nic přiznávat nemusím, já nejsem ten co tvrdí že je v SC2 cokoliv OP, já jsem s tou hrou plně spokojený a jen zde vyjadřuju své reakce a hodnotím vaše názory.
Pokud se někomu nelíbí tak ať řekne svůj názor, ale nechová se jako kdyby to mělo být 100%. Trochu slušnosti lidi.
Doba se navíc mění a jak si správně podotkl s tím 4gatem si se dostal do diamondu dříve, dnes si myslím už to nebude tak lehké, asi ani ne s tou MMM když se nad tím tak zamyslím. Protosse s ní prakticky nedobiješ když umí používat sentry.
ostrelovani wallu + FF za wallem na odsunuti pechoty a dostanes T minimalne do supply blocku... plus pokud umis mikrovat a makrovat zaroven a on nestihne nahodit bunkry, tak ho vicemene prejedes. Je to jen o dostatecnym mixu.
ps: pokud ti dela early MMM push problemy, tak je chyba nekde u pouzivani FF.