StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 22. lis 2024 21:34:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 12:23:33 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 11:58:46
Příspěvky: 136
jen k tem medivacum - osobne si myslim, ze to je buff. proc? protoze pujdou zaroven s marinou, tzn nebudou je predbihat pri attacku ergo bude lepsi mikrovani a nebudou prvni na rane, protoze zustanou za utocnou linii - tam, kde patri.

vitam vse krome reaperu - aktualne jsou v 1v1 k nicemu
+ nedokazu si predstavit jak to ovlivni zergy, prijde mi ten narust HP docela dost, ale moc proti nim nehraju


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 12:32:47 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 11:58:46
Příspěvky: 136
Pralev píše:


T.iN.T.a píše:
Feedback: Jednoznacne rozumna vec. Trestat jednotky, za schopnost, kterou casto ani nevyuzijou je blbost. Kor pokud ma bejt HT jako anti caster. Pokud ma jednotka jenom jednu schopnost, tak je naka mana zbytecna a cooldown uplne staci. Hejno corruptoru uz sice nebudu moct pochcat celou army, ale na colosse atd. to furt stacit bude. Zrusil bych manu jeste i u BC. Stejnej princip: jedna schopnost, mnohokrat ignorovana a cooldown uplne staci. Navic mi prijde nesmysl, aby byl HT couter pro BC (to ma byt spis VR) a tim spis, ze kdyz je BC trochu odlezelej (rozumej - s naakumulovanou manou), tak jedno prihloupli kouzlo za 50energy udela instantne takovou skodu ze ktery by se zaplatil celej HT :D


Ber to zase tak, že pak HT nemá nemá tolik many na Stormy. Navíc HT má jen 2 kouzla (oproti Cloaku, Snipu, EMP a atomovce Ghosta nebo 3 kouzlům Ravena, která jsou všechna 3 naprosto super), to jeho anti-caster kouzlo je jen single target (oproti EMP, které vyřadí třeba sešrocenou grupu Ravenů jedno), tak mi nepřijde špatné, že dělá i damage a že jde chytře využít i na udělání částečné damage cílům, které nejsou čistí casteři.



IMHO HT ma ohavny spell proti marine a marina je casto jadro terranovy armady a ma univerzalni ucinnost (casto devastujici a cenove velmi efektivni. v diamatove lize na to mate APM a dostatecny mikro, ale verim ze i ve zlate dokazou HT udelat se svym stormem poradnou paseku driv, nez teran dokaze adekvatne zareagovat)
proto nevim, proc by mel HT byt ultimatni counter i na Thora (navic pri pomereni ceny a naroku na supply, rychlosti atp) tato zmena je jednoznace kladna.

Protoss, kdyz vypoti par stalkeru, 1-2 carriery a aspon 2-3 HT, dokaze toho prevalcovat docela dost, nic vic casto nepotrebuje a tahle banda se velmi dobre mikruje (again - bronze+silver)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 12:40:09 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Promiň, ale teď z tebe fakt mluví jen Terran a ohánět se argumentem, že HT svým Stormem counteruje mariňáky, kteří jsou jádrem terranské armády, mi zní vyloženě směšně. Jednak jsou jádrem jak u koho, já osobně častěji vidím Maraudery jako zdaleka nejpočetnější a nejklíčovější jednotku v terranských armádách, jednak pořád ten Storm counteruje Terranovi jen tuhle jednu jednotku (a pak SCV, ale ta teď nechme stranou). Takové EMP counteruje úplně všechny protosské jednotky. A je to jedno kouzlo ze čtyř, kromě něj se může Ghost maskovat (čímž třeba uteče z blbé situace nebo - a to častěji - může dát EMP či Snipe nepozorovaně), může snipovat (třeba ty HT, ale viděl jsem velmi účinné snipování Mutalisků a Ultralisků) a může házet atomovky (ty teda na top úrovni nějak účinně, smysluplně a efektivně házet nevídám, takže ty už jsou sporné).

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 12:46:57 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: čtv 29. črc 2010 14:37:25
Příspěvky: 194
Bydliště: Kladno
no jsem nato zvedavej :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 12:48:57 
Offline
 Profil

Registrován: úte 31. srp 2010 19:00:14
Příspěvky: 13
Co se týče všech změn, řekl bych že jsou dobré až na dvě věci.

1. U rouchů podle mne nebyla potřeba zvýšit jim range, ale budiž ... nijak zasadní změnu to asi mít nebude.
2. Totální odtsranění Reaperů ze hry ... že se zvýšil build time budiž, že mužu dělat barracks až po supply budiž, ale dát speed upgrade do factory, to už je moc. At dají upgrade speedů pro lingy taky třeba až po Lair. Speednutí lingové jsou na počátku mnohem víc otravní a problematičtí než reaper.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 12:53:37 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 18. čer 2007 21:15:08
Příspěvky: 381
Tak třeba se toho taky dočkáme. Teď za ty Zergy začne hrát více lidí, protože si řeknou, že už by to mohlo mít cenu vyzkoušet a nakonec budou nerfovat i je :D

_________________
And thou shall count to three...
Jumbik Bnet acc


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 12:57:38 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 21:14:31
Příspěvky: 286
Bydliště: Tábor
to teda nebudouuu :D!

_________________
Aklain:stfu... add to ignore list


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 13:12:50 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 11:58:46
Příspěvky: 136
Pralev píše:
Promiň, ale teď z tebe fakt mluví jen Terran a ohánět se argumentem, že HT svým Stormem counteruje mariňáky, kteří jsou jádrem terranské armády, mi zní vyloženě směšně. Jednak jsou jádrem jak u koho, já osobně častěji vidím Maraudery jako zdaleka nejpočetnější a nejklíčovější jednotku v terranských armádách, jednak pořád ten Storm counteruje Terranovi jen tuhle jednu jednotku (a pak SCV, ale ta teď nechme stranou). Takové EMP counteruje úplně všechny protosské jednotky. A je to jedno kouzlo ze čtyř, kromě něj se může Ghost maskovat (čímž třeba uteče z blbé situace nebo - a to častěji - může dát EMP či Snipe nepozorovaně), může snipovat (třeba ty HT, ale viděl jsem velmi účinné snipování Mutalisků a Ultralisků) a může házet atomovky (ty teda na top úrovni nějak účinně, smysluplně a efektivně házet nevídám, takže ty už jsou sporné).


no jsem terran telem i dusi ergo je jasne, ze me tohle oslovuje nejvic:)
teda nevim, ale storm myslim ma velmi slusnej ucinek i na marraudery
EMP je jedno kouzlo ze 4, pricemz
cloak se casto ani nepouziva, toss miva s sebou observera, diky cannonum se ghost k bazi ani nepriblizi
atomovka je casto vyhozena investice
moebius reactor neni tak moc potreba ale budiz jenze jestli se nepletu, toss ma neco podobnyho. takze to mame storm + feedback vs emp + potazmo snipe (ke kterymu ovsem taky potrebuje energii + slusny mikro, protoze je treba snipovani primo ovladat)
pokud se ghost cloakne, kolikrat si hodi snipe a/nebo EMP nez se mu energie vyplaca? EMP za 70, snipe/cloak po 25 (za predpokladu, ze byl plne nabytej (200)coz .... neni tak casty, pokud se pouziva)

btw co se cloaku tyka - DT je myslim mnohem platnejsi cloak nez na nez ten u ghosta
snipovani ultralisku? kidding? Uta ma 600 HP = 13 vystrelu, to je vic jak 1,5 ghosta plne nabytyho nezacloakovanyho, jako mozna diamantovi hraci dokazou kouzlit, nevim.

ale pokracuj, jsi dobry hrac, o tom zadna, ale tvoje macho commenty me casto hodne pobavi.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 13:24:24 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 21:14:31
Příspěvky: 286
Bydliště: Tábor
kdyz je ultra na max armoru + vylepseni tka ma armor 5 coz je sileny. A snipe ignoruje armor :).

_________________
Aklain:stfu... add to ignore list


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 13:24:39 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Ohladom reaperov je to jasne. Hrat ich uz bude malokto.

Nutnost dostavat supply pred stavbou raxu sa mi moc nepozdava. Sam za terrana staviam rax ako prvy a bol som s mojim build ordrom spokojny. Urcite to ale pomoze tossom a zergom, terran totiz s rushom definitivne konci :)

ohladom fightu terran vs toss... ghost vs templar... ghost je univerzalnejsia jednotka, jeden-dva ghosti uplne zrusia protosovi utok. oproti tomu 1-2 templari velky humbuk nenarobia. Tych par stormov co rozhodia donuti terrana mierne ustupit, resp nahodit stim a ustupit viac, ale o par sekund sabojuje dalej bez vacsich strat. EMP donuti tosa stiahnut sa uplne (alebo stratit armadu). To je dost zasadny rozdiel. O Narocnosti techu nehovoriac (templar so stormom je na tech narocnejsia vec ako ghost ktoreho upgradovat netreba). Hry kde toss drte terrana stormami asi vidle kazdy. Lieta tam tolko stormov ze niet kam ustupit. To chce vela templarov.

Snipovanie ultraliska urcite nie je myslene akoze ho zabijas cisto snipovanim. Snipe je 45 dmg. Velmi vydatna podpora pri sundavani tazkych a dobre obrnenych cielov ako je ultralisk. Snipeovanie tos jednotiek sa moc nepouziva. Na mikro rovnakonarocne ako feedback na ghosta. skoda energie ktora sa da vyuzit na emp.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 96 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz