Shibberius píše:
Z toho co si napisal teda mi to pride:
obs nie je predazena jednotka, ale ked nastupia na hru detektory u supera tak straca na vyuzitelnosti a vtedy prichadzame k tomu ze u P chyba nejaky dopnlkovy system (ako je creep vision/sentry tower)
Mno + - přesně tak.

Celkem bych u P něco jako senzor tower docela bral, ani nejde tak moc o to, jestli by to skutečně nějak extra pomohlo vyhrávat nebo ne, to si zas nemyslím, jde spíš o pocit, s něčím takovým bych se cejtil jistější, víc v bezpečí, což jsou docela důležitý pocity pro hru a díky tomu bych si mohl dovolit větší agresi. Obse od mid game nad armádou soupeře už nemáš, v bází jen pokud si to moc nehlídá (což mě se většinou nestává) a mít je ještě někde po mapě nepřipadá moc v úvahu (jednoho musíš mít nad armádou a jednoho nejlíp ještě někde v bázi), když opět přihlídnem k ceně a k faktu, že jeho výroba blokuje důležité jednotky. T si oproti tomu může házet scany se 100% úspěšností, senzor tower postavit ke každý bázi a Zerg je na tom možná ještě lépe, creep a ovíci dělají slušný map control a při harassu s mutama už nepotřebuje ani nic dál scoutovat, což samozřejmě patří k hernímu stylu zerga.
Co je fakt, tak že toss může využívat ty halušky, kde halucinace phoenixe je fakt dobrej scout, neztratí se u toho žádné suroviny, ale zas těch 100energy u sentry taky není úplně nej, ale pořád na scout to vychází asi nejlépe.
Kdyby obs byl aspoň levnější (což bliz plánuje) a nedělal se v robu společně s immortály a closusy a nedělal se 40s, tak by se dal využívat lépe k map controlu a P by jich mohl rozmístit pár na klíčová místa na mapě a získat tak lepší přehled o mapě v takovém případě bych žádnou passivku nepostrádal.
