Stealman píše:
Zenedar: Poslouchal, ale unit tester neni hra ? Používáš carriery ve skutečnosti ? Já jo a přijdou mi dobrý tak jak jsou .. ve 2v2 parádní a ve 3v3 uplně skvělý, SC2 neni jen 1v1 kde skutečně moc použitelný nejsou. Prostě jejich síla se projeví když jich je třeba 10. Ať jim třeba přidaj armor na úroveň jakou měli v BW např. nebo tak něco ale proč je hned mazat. Ostatní jednotky když se moc nepoužívaly tak je nějak pozměnili .. a carrier okamžitě pryč ? Myslíte si že lodička zabíjejcí mutalisky to spasí ? Co když náhodou nepřítel nepojede mutalisky ? Carrier byl alespoň univerzální.
EDIT: 2v2 i 3v3 hraju platinu ne bronz.. a přesto tam ti carrieři fungují, to jen aby někdo neargumentoval, že fungujou jen v pralesní lize.
V týmovkách je i platina jak pralesní liga.
SC2 neni jen o 1v1 to máš pravdu...bohužel pro tebe je z 95% o 1v1. Jednotka jejíž síla se projeví v počtu 10+ a stojí přes 350/250 s výrobnim časem 120 (myslim) do MP prostě nepatří.
Uznávám, že Blizz mohl za ten rok a tři čtvrtě od začátku bety s nima trochu experimentovat. Třeba by našli využítí.
Když soupeř nepojede mutalisky tak věřim že si s tim AoE útokem na air najde využití i proti corruptorum větší než carrier. A takovejhle argument je uplně debilní. To můžu říct proč je ve hře colossus ...co dkyž nepřítel nepojede mariňáky a hydry?
BTW. Už v alpha verzi hry byla jednotka Tempest, která vypadala jak Carrier a měla štít jako Immortal na útoky ze země. Vrátili Carrier protože si ho komunita tolik žádala. Tak teď tu máme Tempest zpátky v jiný podobě místo Carrieru, kterej všichni milujou a nikdo ho nepoužívá.