StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je sob 27. dub 2024 18:51:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Multiplayer systém
PříspěvekNapsal: stř 25. srp 2010 6:07:33 
Převzato z ofic. fóra.

Napadlo vás někdy, že když hrajete random mód hry (2v2, 3v3, 4v4), bez patrnera a necháte si někoho přidělit, že vás hra klidně postaví proti lidem co mají vytvořenou "party". Tj, jsou na teamspeaku/skypu, z vlastní zkušenosti sem dokonce narazil na prtičku z polska (3v3), která dokonce seděla v jednom pokoji ( :-) ) a já sem proti nim postavenej jako random player s lidma který sem nikdy neviděl, nikdy s nima nehrál a kteří většinou ani neodepisujou na něco jako koordinaci.
Podle mě je zábava hrát random mode. Prověří to vaše skilly a má to něco do sebe. Ale proč battlenet staví proti sobě takhle nevyrovnaný skupiny lidí? Pokud jste hráči na stejným levlu skillu, nebo i vyšším je prakticky nemožný vyhrát proti party jakožto random.
na ofic fóru se to taky řeší, nicméně tam sou lidi spíše názoru že hrát random je sux, a že každej si má někoho na praty najít.
Váš názor?


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Multiplayer systém
PříspěvekNapsal: stř 25. srp 2010 7:51:48 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Myslim ze k tomuto sa battle.net uchyli az ked naozaj nevie najst vhodneho supera. Neviem o tom ze by sa mi nieco take niekedy stalo.

V tvojom pripade bol problem zrejm ev tom, ze na battle nete nebol ziaden 3v3 team, tak aby chlapci necakali hodinu, tak im to dalo randomakov. Z pohladu randomakov zrejme nefer, ale neviem ci by bolo lepsie team nechat cakat.

Hranie team hier je skutocne o inom. Uroven je vyrazne vyssia. Silver team da zabrat viac nez platina random. Take mam skusenosti ;) Problem ale je, ze ak nemas ludi ktory su online pravidelne v rovnakom case ako ty, tak mas vytvorenych X teamov a za zaiden nehras poriadne (moj pripad). Navyse, nie vzdy mam chut na team pvp a tka hram kampan, alebo random, alebo nieco ine... mne random vyhovuje. zatial. Az sa stabiln eusadim v diamante (az sa mi hranie automatizuje a dostane pod kozu), tak u znebudem musiet riesit kraviny a budme moct konecne hrat takticku hru... potom si asi nejdme partaka do teamu. Zatial ale nehram v takej pohode, aby som si mohol dovolit vymyslat strategie a taktiky.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Multiplayer systém
PříspěvekNapsal: stř 25. srp 2010 10:13:23 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 18. čer 2007 21:15:08
Příspěvky: 381
Tak důvod je jednoduchý, čekací časy. Chceš si raději zahrát během pár vteřin, nebo čekat 15 min než se někdo najde? ... Samozřejmě by bylo lepší možnost výběru, ale to bude zřejmě otázka budoucnosti a dalších patchů.

_________________
And thou shall count to three...
Jumbik Bnet acc


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Multiplayer systém
PříspěvekNapsal: úte 31. srp 2010 7:30:44 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 10:57:34
Příspěvky: 13
Lepsi by bylo cekani nebo vyber (souhlas ze mi nevadi byt postaven i proti teamu)
team vs. nahodne poskladana parta je vzdy nefer. Neznamena to ze team musi nutne vyhrat, ale ma hned od zacatku vyhodu a moznost lepsi kooperace -_-

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Multiplayer systém
PříspěvekNapsal: úte 31. srp 2010 8:00:31 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Problem je ze sa nato pozeras z pohladu randomaka.
Ano, ty ako randomak kludne pockas par sekund navyse, lebo randomakov je stale dost.
Lenze ten team by na iny team mozno musel cakat ja par minut.

Suboje random vs team tu nie su preto aby randomaci cakali menej, ale aby menej cakali teamy.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Multiplayer systém
PříspěvekNapsal: úte 31. srp 2010 11:50:20 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 10:57:34
Příspěvky: 13
Mas jedno... pro team to asi taky neni uplne ono, kdyz muzou "stompnout" nesehranou dvojici.
Jedine komu to prospiva je lidem, kterym je to fuk a nechtej cekat ^^

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Multiplayer systém
PříspěvekNapsal: úte 23. lis 2010 8:11:49 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 16:40:03
Příspěvky: 3
Ja ted hraju dost random 4v4 a jsem nastvanej docela casto. Po zapase (at uz vyhranym nebo prohranym) vzdy koukam na profily vsech zucastnenych a vetsinou se nestacim divit. Tedy pokud bnetu netrva pripojit se na kazdy ten profil 2 minuty...

1. ano klidne to hodi mix randomu proti tymu
2. bnet nema problem zmixovat lidi z trech ruznych lig
3. stalo se ze mi to do tymu gold, gold, silver dalo jako ctvrtyho hrace uplnyho novacka u ktereho to byl uplne prvni placement match v ligovem hrani vubec. Jak jeho hra vypadala asi nemusim popisovat.

Takze clovek se snazi a snazi a pak na konci stribrne ligy stejne dostanete do tymu vola, ktery leavne po nepovedenem (protoze ho neumi) canon rushi. Nejsem zadny skiller, ale od zacatku jsem vubec neresil nejake uber terrany a neplakal pred nerfem z reaperu. Ale od prvni chvile brecim kvuli UI a fungovani bnetu. Kazdopadne kdo ma diamant v random lize 4v4, musi to bud hrat ve trech plus random a nebo je to buh.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Multiplayer systém
PříspěvekNapsal: úte 23. lis 2010 9:12:19 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Rozhodovanie bnetu ohladne mixovania hracov z roznych lig hneva aj mna. Dvaja gold hraci su podla bnetu slabsi ako silver + platina... realita ale byva inde. Slaby hrac dokaze hru pokazit tak,z e to ani skiller nezachrani ;)

Minule som hral 2v2 random a dostali sme teamovych superov 2 krat po sebe. Prvy krat to bolo jasne podla mena, druhy krat sa priznali. Mali sme ale stastie a porazili sme oba teamy ;) O to viac to potesi.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Multiplayer systém
PříspěvekNapsal: úte 23. lis 2010 10:39:37 
Offline
 Profil

Registrován: sob 09. říj 2010 17:43:38
Příspěvky: 18
Goodwill: Řešíte tu kravinu a ještě mícháte dvě věci dohromady. Tak buď řešim team hrači proti random a nebo match making systém. Co je víc, jestli dva goldi nebo platina bronz, tak to je spíš otázka na match making systém a jestli je lepší být předem domluvený (na čem? stejně musím reagovat na hru) a nebo být nucen se domlouvat je věc druhá. A osobně bych řek, že teamáci mají výhodu jen v tom, že si hru víc užijou. V SC2 je bych řek dost komunikačních nástrojů, aby nebyla koordinace problém a je to spíš na hráčích, jak velkej problém si z toho sami udělají.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Multiplayer systém
PříspěvekNapsal: úte 23. lis 2010 10:41:01 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 26. dub 2010 19:05:21
Příspěvky: 43
Já jsem pro současný systém s tím, že random se sux, ale někdo to prostě jede a to by vyřešil takovej přepínač kde by si každý nastavil prioritu,buď hledat hráče podle současnýho systému, a nebo pouze rdm ale čekání se může prodloužit, akorát ale by to zase rozředilo kvalitu dobráho výběru spoluhráče


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz