tedy, v lecčem s tebou souhlasím. Avšak dovolím si tvrdit, že tam máš pár chyb. Ohledně nejasností Game guide, použil jsi B-net? Mimochodem, nečekej, že ve hře najdeš odpovědi na vše. Bylo by to sice hezké, ale představ si takového nováčka, co neznal SC BW a nemá pojem o starých jednotkách, jak otevře F12 nápovědu a uvidí sto stran obsáhlého textu, jenž mu po nastudování prozradí tajemno vesmíru.
Konkrétně co se Void ray týče, informací tam je víc než dost. Uznávám, že dmg při plném "rozpálení" jsem také nenašel, ale věřím, že při podrobnějším hledání to jistě někde je.
K tomu se váže i tvá nejasnost na Phoenixe. Doporučuji přečíst si toto
http://eu.battle.net/sc2/en/game/unit/void-ray .Phoenix je counter, jelikož je rychlejší. Chce to sice micro, ale jde to.
Ohledně Immortala jsi zjevně přehlédl, že redukuje masive dmg. To znamená, že od Marine, Zerglinga (Bane tuším taky) a Zealota dostává plný dmg. Zjevně proto většina Zergů counteruje protosské Immortal+Stalker+Zealot svými Slingy a Roachy.
A co se týče Stalkera. Na Muty není sic tak dobrý jako Hydra, ale hlavně proti Reaperům se vyplatí jeho schopnost Blink, jenž je právě tím zmíněným counterem. Je to myšleno pozemní mobilitou, kterou proti Mutům a Reaperům potřebuješ.
Co se týče DT a workerů, zrovna včera jsem o tom četl na Pralevově blogu článek od Noalla
http://pralev-sc2.blog.cz/1108/dark-tem ... utor-noallTu část "Jak se dá převést Gas na Minerály?" jsem upřímně moc nečetl. jen tak zběžně prolétl. V 90% her mám spíše nedostatek plynu. Nedostatek minerálů řeším expanzí, jako asi všichni
------------------
Co se nestability hry týče, jsou toto časté stížnosti. Vždy někomu bude připadat ta či ona jednotka silnější.
Uznávám, Marine+Madivac(heal)+Stim , to je OP ...ale co naděláš. Feedback a Storma od HT, Fungal a Bane ze zergské strany, či stejná prasárna od Terranů to jistí.
Ta nevyváženost ohledně T1 units je dost diskutabilní. Zealot je dobrý na lingy, roach je counter na Zealoty, Marauder je counter na roache, atd. ...
K souhrnu :
T -> MULE - to zas tak OP není. Představa, že by OC mělo pouze možnost scanu a rozšiřování depotů, to bych radši užíval Raven a stavěl planetárky. Nemluvě o tom, jak výborné je použít MULE při útoku jako štít.
T -> Stim Marauder - představ si ho bez stimu
nikdo by tak drahou popelnici nechtěl.
T- > EMP - mno, zkus někdy jít proti Tossovi bez emp. Aspoň je to proti armádě užitečnější než atomovka.
Z - > Roach - to podhrabávání a zrychlená regenerace je důvodem, proč jsou páteří zergské armády. Ono by nebylo zrovna nejlepší, kdyby zerg opět kraloval díky Lingům, Hydrám, Mutům. Takhle je to aspoň změna a trochu pestřejší.
Z - > Produkce 15+dron -
a co ti na tom vadí? Dle mého je snad více OP, když udělám 30 Roachů najednou
Je sice pravda, že po té nelze dělat armádu, ale chytrý zerg udělá drony těsně předtím, než dostane další z injectu.
P - > PSI Storm - mno, o poznání hůře? většina Z jednotek je dost rychlá, nebo odolná. Jistě, Terran má heal z Medivacu, na který jistě narážíš, ale zkus užít Feedback a povíme si kdo tu stormu přežije lépe.
Celkově je to hezké počteníčko. Sic, v době kdy už běží beta HoTS a většina lidí očekává zásadní změny ve hře s příchodem datadisku (kombo Swarm Host+Broodlord v late game
), jsou tyto drobné stížnosti na vyváženost trochu mimo, ale budiž. Jsem rád, že jsou hráči, jež si všímají drobných detailů, co se týče hry. Přístě zkus trochu více hledat, ne jen ingame.