| StarCraftCZ.com https://forum.starcraftcz.com:443/ |
|
| Sekanie hry https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=16&t=1713 |
Stránka 1 z 2 |
| Autor: | Avenger [ čtv 03. lis 2011 16:28:44 ] |
| Předmět příspěvku: | Sekanie hry |
Často ked hrám tak mi hra začne zrazu strasne sekat 1-2fps ,mimo to mi aj vypisuje : Your computer is running low on paged pool memory.Neviete čím to moze byt ? Ani nemam nič okrem SC zapnute. Moj PC: AMD Phenon8450 Triple-CoreProcessor 2.11GHz , 4GB RAM , ATI Radeon HD 4850 1GB. |
|
| Autor: | Pride [ čtv 03. lis 2011 17:12:33 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Sekanie hry |
http://www.teamliquid.net/forum/viewmes ... _id=113433 |
|
| Autor: | Yarin [ čtv 03. lis 2011 18:15:51 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Sekanie hry |
www.xpstojizahovno.cz |
|
| Autor: | sKopheK [ čtv 03. lis 2011 21:01:35 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Sekanie hry |
sc2 je strasne spatne naprogramovane |
|
| Autor: | Tyckin [ pon 16. led 2012 18:05:24 ] |
| Předmět příspěvku: | Sekanie hry |
Avenger píše: Často ked hrám tak mi hra začne zrazu strasne sekat 1-2fps ,mimo to mi aj vypisuje : Your computer is running low on paged pool memory.Neviete čím to moze byt ? Ani nemam nič okrem SC zapnute. Moj PC: AMD Phenon8450 Triple-CoreProcessor 2.11GHz , 4GB RAM , ATI Radeon HD 4850 1GB. Tak tohle mne trápilo taky, „vyřešil“ jsem to snížením detailů, a ač tyhle hlášky občas zahlédnu (zejména v 2v2), už nedochází k zamrznutí hry, resp. snížení na 1fps. Nicméně ten výše zmíněný odkaz prozkoumám a zkusím postup použít Trápí mne ale jiná věc – neplynulost hry (trhání), víceméně pouze v pokročilejších fázích hry (100 a více supply), zejména pak v 2v2. Ale i v 1v1 (i proti AI) se hra po cca 15-20 minutách začne více či méně trhat, paradoxně ne ale pouze v případě, že čučím na nějakou velkou armádu či bitvu, ale trhá to i když v expanzi nahazuju larvy atd., prostě nedělá to na mne dojem, že by to grafika nestíhala. Částečně jsem to vyřešil snížením detailů z medium na úplné low při rozlišení 1280x1024. Procesor (AMD 4jádro na 3,2Ghz) v tyto momenty přetížen rozhodně není (do 50%), RAM mám 4GB (dostupné 3,3GB – WinXP 32bit.), při hraní obsazeno max. 2,2GB, grafika je ATI 5670 512MB DDR5 - tedy ta nic extra, ale upřímně, zase taková slabota to není a čekal bych podstatně více, při low detailech v tom rozlišení plynulost určitě, zejména v 1v1. A jak jsem psal, trhá to pak už pořád, i když nekoukám na souboj obřích armád (tam je to pochopitelně výraznější), a trápí mne to zejména při 2v2 hrách Tak trochu mám podezření na nějakou „zradu“ související nějak s WinXP, procesor mám výkonný, RAM dost, grafika by tohle zvládat myslím měla, tak mne nic jiného nenapadá. A ta hláška „low pool paged memory“ je taky chybou WinXP. Kdyby to bylo grafikou, tak to přeci netrhá všude, i když čučím na prázdnej plácek, ale trhalo by to v momentech kdy nestíhá (budovy, armády) nebo ne Jinak jsou WinXP cool, rozběhnu na nich kdejaký starý HW i SW, vykopávkové hry nevyjímaje |
|
| Autor: | satik [ pon 16. led 2012 19:27:26 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Sekanie hry |
Tyckin píše: Avenger píše: Často ked hrám tak mi hra začne zrazu strasne sekat 1-2fps ,mimo to mi aj vypisuje : Your computer is running low on paged pool memory.Neviete čím to moze byt ? Ani nemam nič okrem SC zapnute. Moj PC: AMD Phenon8450 Triple-CoreProcessor 2.11GHz , 4GB RAM , ATI Radeon HD 4850 1GB. Tak tohle mne trápilo taky, „vyřešil“ jsem to snížením detailů, a ač tyhle hlášky občas zahlédnu (zejména v 2v2), už nedochází k zamrznutí hry, resp. snížení na 1fps. Nicméně ten výše zmíněný odkaz prozkoumám a zkusím postup použít Trápí mne ale jiná věc – neplynulost hry (trhání), víceméně pouze v pokročilejších fázích hry (100 a více supply), zejména pak v 2v2. Ale i v 1v1 (i proti AI) se hra po cca 15-20 minutách začne více či méně trhat, paradoxně ne ale pouze v případě, že čučím na nějakou velkou armádu či bitvu, ale trhá to i když v expanzi nahazuju larvy atd., prostě nedělá to na mne dojem, že by to grafika nestíhala. Částečně jsem to vyřešil snížením detailů z medium na úplné low při rozlišení 1280x1024. Procesor (AMD 4jádro na 3,2Ghz) v tyto momenty přetížen rozhodně není (do 50%), RAM mám 4GB (dostupné 3,3GB – WinXP 32bit.), při hraní obsazeno max. 2,2GB, grafika je ATI 5670 512MB DDR5 - tedy ta nic extra, ale upřímně, zase taková slabota to není a čekal bych podstatně více, při low detailech v tom rozlišení plynulost určitě, zejména v 1v1. A jak jsem psal, trhá to pak už pořád, i když nekoukám na souboj obřích armád (tam je to pochopitelně výraznější), a trápí mne to zejména při 2v2 hrách Tak trochu mám podezření na nějakou „zradu“ související nějak s WinXP, procesor mám výkonný, RAM dost, grafika by tohle zvládat myslím měla, tak mne nic jiného nenapadá. A ta hláška „low pool paged memory“ je taky chybou WinXP. Kdyby to bylo grafikou, tak to přeci netrhá všude, i když čučím na prázdnej plácek, ale trhalo by to v momentech kdy nestíhá (budovy, armády) nebo ne Jinak jsou WinXP cool, rozběhnu na nich kdejaký starý HW i SW, vykopávkové hry nevyjímaje Pokud v tu chvili bezi malo fps, i kdyz grafika toho moc nekresli, tak nestiha procak. Pokud to bezi fps dost, ale vylozene to skube, tak ramka. U tebe bych tipoval tu ramku, hlavne pak ten 32bitovej system, kterej uz proste dneska je trochu archaickej |
|
| Autor: | TruE [ pon 16. led 2012 19:46:03 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Sekanie hry |
Zahoď XPcka, kor 32bitovy. 32bitovej systém je schopen využít maximálně 3GB RAM, takže je sice krásný, že máš 4 GB, ale sou ti úplně k ničemu s tímhle systémem. |
|
| Autor: | Fanatic [ pon 16. led 2012 20:35:23 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Sekanie hry |
Prostě všechno stáhni na low a seš ok. Stejně k SC hezkou grafiku neptořebuješ. |
|
| Autor: | Tyckin [ stř 18. led 2012 12:39:56 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Sekanie hry |
Tak bohužel na low detailech už jsem a pomohlo to jen částečně Ohledně RAM - ano, 32bit. XP zvládnou alokovat pouze 3,3GB z 4GB, ovšem v době hraní systém + aplikace + SC2 zabírají max. 2,2GB, tzn. pořád je tam 1GB rezerva. A že by nestíhal procesor je asi taky blbost - 4jádrový Athlon II na 3,2Ghz není žádné dělo, ale taky rozhdodně žádné ořezávátko, vytížení v době kdy hrajeme a hra se trhá se pohybuje mezi 40-50%. Spíše mám podezření na cosi ve smyslu "špatné práce se svěřeným výkonem" ze strany XP, prostě nějaká "organizační" chyba při vzájemné komunikaci veškerého HW a SW, protože ač grafika není nejvýkonnější, při 1280x1024 při low detailech opravdu myslím škubat nemá, zvláště ne v situaci, kdy na mapě čučím na graficky nenáročné místo, nikoli na flek s grupou bojujících jednotek, to bych pochopil, ale ne když to pak cuká všude. Asi nezbyde než přejít na 64bit. Win7 |
|
| Autor: | satik [ stř 18. led 2012 13:18:22 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Sekanie hry |
Tyckin píše: Tak bohužel na low detailech už jsem a pomohlo to jen částečně Ohledně RAM - ano, 32bit. XP zvládnou alokovat pouze 3,3GB z 4GB, ovšem v době hraní systém + aplikace + SC2 zabírají max. 2,2GB, tzn. pořád je tam 1GB rezerva. A že by nestíhal procesor je asi taky blbost - 4jádrový Athlon II na 3,2Ghz není žádné dělo, ale taky rozhdodně žádné ořezávátko, vytížení v době kdy hrajeme a hra se trhá se pohybuje mezi 40-50%. Spíše mám podezření na cosi ve smyslu "špatné práce se svěřeným výkonem" ze strany XP, prostě nějaká "organizační" chyba při vzájemné komunikaci veškerého HW a SW, protože ač grafika není nejvýkonnější, při 1280x1024 při low detailech opravdu myslím škubat nemá, zvláště ne v situaci, kdy na mapě čučím na graficky nenáročné místo, nikoli na flek s grupou bojujících jednotek, to bych pochopil, ale ne když to pak cuká všude. Asi nezbyde než přejít na 64bit. Win7 To ze mas dost volne pameti neznamena, ze ma sc dost pameti, ono vubec SC2 s pameti naklada nejak zajimave, ja mam 4 GB ram (WIN 7 x64) a taky mam pres 1 GB pameti volno, ale kdyz pustim SC2 s vypnutou virtualni pameti a chvili hraju, tak mi to najednou spadne a vyhodi hlasku o nedostatku pameti, i kdyz v tu chvili bylo volny jeste ten jeden GB. Ono to s tou pameti je ve Win trochu komplikovanejsi, neni to jen ze mas X GB a kdyz je volna, tak se priradi, ale pamet je jeste systemove rozdelena prave na stranky, protoze se to systemu lip hlida, co kde je obsazeny a co volny, nez kdyz by musel hlidat kazdej bajt. |
|
| Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|