Návštěvník píše:
Takze rad by som aj ja vyjadril svoj nazor :
1. zda sa mi to ako dobre spestrenie, pricom aj creep konecne bude mat nejaky vyznam.
(skor by som ale preferoval tu regeneraciu pred rychlostou, tej maju zergovia myslim aj tak dost).
2. to zavisi od vybalancovatelnosti .. tossi a terani sa budu teda viac snazit utocit na dialku spoza cripu.. pomocou siege tank a colossus. taktiez vzrastie vyznam nicenia overlordov.
3. paci sa mi tato zmena pretoze zergovia mi pripadaju znevyhodneny voci ostatnym rasam, hlavne v poziadavkach na plyn.
Este by som chcel povedat, ze samozrejme nemam moznost objektivne posudit rychlost a silu ziadnych jednotiek, kedze nebolo vypustene hratelne demo kde by som si to odskusal, tak sa mi zda trosku divne ze sa nas tu niekto pyta na nas nazor, ked aj tak vsetci len hadame na zaklade cisiel ktore vidime, a skusenosti z SC 1.
Co ma vsak zaraza, tak to ze na ultraliska je potrebnych az 400 plynu, co myslim ze blizzard trosku prepiskol . Oproti tomu, Mothership, ktora ma byt v hre len 1, a je to ultimatna zbran so 400 zivotom a 400 stitmi, bude stat len po 400 surovin !!!
Cize pripada mi to ze zergovia su ty znevyhodneny. Napr. taka Hydra stoji 100 & 100.
Cize zergovia su ovela viac zavisli na plyne ako predtym, a to mi nepripada byt vyrovnane.
Priklad : za protosa si vyrobite z 200 plynu vyrobite 4 stalkerov, pricom v kombinacii so 6-8 zealotmi (na ktorych plyn netreba) je to podla mojho nazoru dost silna armada (aspon na zaciatku urcite).
Oproti tomu, z rovnakoho mnozstva plynu za zerga vyrobite len 2 hydry co je aj v kombinacii so zerlingami velmi malo. (nevraviac o tom ze na lurkera treba dalsia 100 plynu)
Ako zergsky hrac v tom vidim velmi velke diery v balancovani. Vazne uvazujem ze prejdem na protosov, ktorym pribudli ucinne zbrane ako immortal, colosus, mothership v kombinacii so starymi osvecenymi jednotkami (dt, high templar, tempest (carrier) , observer..) su takmer neporazitelny. Nevraviac o teleportovani jednotiek v ramci okolia pylonov. Cize podla toho co tu vsetci vravia, predpokladam ze vacsina z vas hrava za tossov a terranov, a chcu aby prave oni boli zvyhodneny. Nemozem za to ze su vam zergovia nesimpaticky mate k nim odpor.
Tak podívej kámo, píšeš tady dobrý hovadiny:
Hydraisk dávno nestojí 100 plynu, ale 50
Mothership ma uz jen 200 štítů a muzes jich mít kolik chces...
Ultralisk stoji 200/200
nevidím jak sou zergove znevyhodneni plynem
Myslím že ted sou zergove dostatecne silni...priste si prosimte over informace nez budes řvát, jak sou zergove v nevyhode..