Je to tim ze malo tezis. Vic tezit. Vic tezit.
Jinak 6 mutacu je supr na zerga dobry na tose kdyz nejde corsary nebo archona hned ze zacatku, ale na terrana????? Terran ma ze zacatku mariny s medikama ty muty, daj jak kdyz plivne, nehlede na to ze sou tam bunkry a veze. Jasne da se to treba kdyz to blbe posle nebo nejak nehlida, ale sance ze ze zacatku o muty zerg prijde je vetsi nez ze terran prijde o tezbu-pokud to neni noob tak stavi bunkr do tezby. A to ani nemluvim o taktice zatka, marine medic a co nejrychlejs na wrighty nebo jeste lip valkyrie. Nerikam, ze se to s rychlejma mutama proti terr neda vyhrat, zvlast kdyz terr jede na sidge, ale je to riskantni vic pro zerga nes terrana.
Kurnik ted sem psal co a jak a ono se ukazalo ze si zerg a on protos, tak sem to smazl, takze na kanony. Jestli neumis rychlej rozjezd a utoky ze zacatku, coz je mimochodem za zergy zaklad, tak zkus tohle:
Rychle rozjet na hive a upgradovat adrenalin lingum, k tomu par defileru-swarm na veze a lingy k nim vez jim nic nedela a ryhlej ling kosi jak o zivot. Dobre je to podporit letkou mutacu treba jemu do tezby zrovna v dobe kdy utocis lingama bude trochu dezorientovany. Pokud neumis pouzivat defilera tak ho vymen za guardiana, vez ho neda a zamestnani loti ci jina pozemka budou mit plne ruce prace s lingama a guard je bude pekne z kosmu kosit
Ale bacha tahle taktika je smrtici na vetsinu pozemnich vcetne zatek, ale neskodna proti letcum. Bud si k nim udelej devourery nebo nech obranu na svych spoluhracich, supr je carrier s arbitrem proti zatce. Jinak jak tady pises tak utoky obrana hrozne zavisi na dobe kdy a jak atd. Neni to tak ze by slo neco predpsat a to bude platit vzdycky. v zasade plati 3 pravidla:
1.Kdyz neznas sebe(podcenis se nebo precenis) ani soupere(tam se da zapocist i mapa) prohravas na 100%
2.Kdyz znas sebe a neznas soupere je to plichta 50/50
3.Kdyz znas sebe i soupere vyhravas na 100%