Zdravím, s W3 editorom som určitý čas pracoval, takže vás môžem uistiť že väčšinu týchto vecí (tvorba hrdinov (a vôbec modifikácia jednotiek), vlastné "tváre", schopnosti jednotiek, efekty (distruption web, plague) ako schopnosti alebo len grafické efekty, editácia AI (o dosť pokročilejšia od SC), atď.) editor obsahoval. Ak by sa porovnal W3 editor a SC editor, tak je to obrovský skok. Vďaka nemu sa naozaj dala vytvoriť kampaň na úrovni hernej (zo všetkým k tomu, možno okrem filmov, ale úvodné obrazovky, in game animačky, texty, vlastné pozadia...). Tiež práca zo zvukmi bola jednoduchšia a dali sa vyťahovať priamo z editora, stačilo vybrať tie ktoré sa použijú do mapky.
A aspoň k prvej otázke: 1) Jaké prvky byste rádi viděli v editoru pro StarCraft II? Veľmi som sa potešil keď oznámili že sa budú dať kombinovať akékoľvek druhy dlaždíc, vo W3 to bolo dosť obmedzené. Takisto (podľa screenov) to vyzerá tak, že sa bude môcť spraviť útes s viac ako 2 úrovní (viz W3 kde bolo toto maximum a potom sa vytvorila ďaľšia "terasa"), ak som sa len zle pozeral tak by som uvítal túto možnosť. Bolo by dobré spraviť aj niečo ako paletu najpoužívanejších vecí (napr. special efekty, jednotky), kde by sa dali tieto objekty rozčleniť do jednotlivých katégorií (s tým že jeden objekt by mohol byť naraz vo viacerých katégoriach) - aby človek nemusel stále prepínať medzi niekoľkými oknami.
|